Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unettomuus!

Vierailija
08.08.2023 |

Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!

Kommentit (4056)

Vierailija
1681/4056 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole toivoa, etkä nuku enää ikinä. Aivosi on rikki ja unikeskuksesi pilalla.

Miksi kirjoitat tällaista? Ja miksi yleensä roikut tässä ketjussa???????

Koska sitä ap hakee. Pahinta mahdollista.

Mitä se sulle kuuluu, mitä hakee? Onko sun tehtävä julistaa tuomio?

Vierailija
1682/4056 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/4056 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole toivoa, etkä nuku enää ikinä. Aivosi on rikki ja unikeskuksesi pilalla.

Ap kysyy onko hänellä toivoa ja minä vastaan, että ei ole. Eikö niin saa vastata? Hänelle on vastattu jo moneen kertaan, että on toivoa ja hän silti jankuttaa asiaa uudestaan ja uudestaan. Joten toivoa ei ole.

Vierailija
1684/4056 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko useampikin palstailija tehdä jonkin huoli-ilmoituksen, jotta ap pääsisi mihin tahansa avun piiriin? Edes sosiaalihuollon ja kotona avustettavaan tukeen. 112 on myös ok näin monen hätänoston jälkeen.

Vierailija
1685/4056 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko useampikin palstailija tehdä jonkin huoli-ilmoituksen, jotta ap pääsisi mihin tahansa avun piiriin? Edes sosiaalihuollon ja kotona avustettavaan tukeen. 112 on myös ok näin monen hätänoston jälkeen.

No ei varmasti kannata tehdä. Eikä edes voi tehdä. Miten luulet, että häntä edes löydettäisiin? Tässä ei ole mitään hätää kellään. Ja sitäpaitsi, vahvasti vaikuttaa pelkältä trollilta. Monet asiat viittaa siihen.

Vierailija
1686/4056 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on jo avun piirissä. Hoitosuhde psykpoliin, psykoosilääkkeet käytössä ja ensi viikolla lääkäri. Hoitajan mukaan mitään akuuttia ei ole.

Mitä muuta luulet hänen Suomessa saavan? Ei ole mitään enempää tarjolla. Päihdesairaalassa vieroitus jos ap vaan itse haluaa.

Vierailija
1687/4056 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö itse osaa? Osaat, mutta et halua olla tekijä.

Vierailija
1688/4056 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kysyy onko hänellä toivoa ja minä vastaan, että ei ole. Eikö niin saa vastata? Hänelle on vastattu jo moneen kertaan, että on toivoa ja hän silti jankuttaa asiaa uudestaan ja uudestaan. Joten toivoa ei ole.

):

Vierailija
1689/4056 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1690/4056 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1691/4056 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1692/4056 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se unettomuus tappaa. Mutta lääkkeet tappaa varmimmin.

Tämä on oikein lohduttavaa minullekin,  joka painiskelen hankalan unettomuuden kanssa. Kiitos valaisevasta viestistä. Positiivisuutesi helpottaa.

- eri

Vierailija
1693/4056 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1694/4056 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on oikein lohduttavaa minullekin,  joka painiskelen hankalan unettomuuden kanssa. Kiitos valaisevasta viestistä. Positiivisuutesi helpottaa.

- eri

Millaista sun unettomuus on? ):

Vierailija
1695/4056 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1696/4056 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
1697/4056 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1698/4056 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri

No kieriskelen sängyssä ja murehdin. Toisinaan nukun ja sitten taas tulee valvomisjakso. Tarpeen niin vaatiessa otan melatoniinia ja lievän nukahtamislääkkeen, tämä on lääkärini suositus. Äidilläni aivan sama kuvio. Niillähän se on mentävä, minkä lääkäri toimivaksi toteaa. Pääasia, että on suht pysyvä hoitokontakti. Mulla se on psyk. hoitaja säännöllisesti. Sitten välillä lääkäri.

Vierailija
1699/4056 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri

No kieriskelen sängyssä ja murehdin. Toisinaan nukun ja sitten taas tulee valvomisjakso. Tarpeen niin vaatiessa otan melatoniinia ja lievän nukahtamislääkkeen, tämä on lääkärini suositus. Äidilläni aivan sama kuvio. Niillähän se on mentävä, minkä lääkäri toimivaksi toteaa. Pääasia, että on suht pysyvä hoitokontakti. Mulla se on psyk. hoitaja säännöllisesti. Sitten välillä lääkäri.

Vierailija
1700/4056 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up