Unettomuus!
Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!
Kommentit (4056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää enää antako ap.lle uusia oireita tarinaansa. Jo viime viikolla hän nappasi itselleen uusia oireita sitä mukaa, kun joku sellaisia mainitsi itsellään olevan, tai ihmetteli miten ap.lla ei muka vielä ole, siitä eteenpäin ne olivatkin ap.lla.
Samoin kuin nyt on taas käynyt; alkuun ap pelkäsi että valvoo putkeen sen 2-3 viikkoa, nyt yhtäkkiä se on vaihtunut kahteen kuukauteen???
Näkevätkö muut tässä selkeän kaavan?
Olen itse valvonut reilun viikon putkeen, vaikka käytin lääkkeitä ): Sitten olen lukenut monesta eri lähteestä kuinka ihmiset ovat valvoneet putkeen 2-3 viikkoa ja jopa kaksi kuukautta (enemmänkin?) lääkkeitä lopettaessaan.
Mitä, jos mun aivot eivät vaan millään palaudu?
En ole vielä kertaakaan edes torkahtanut (ilman lääkkeitä). Onko mulla toivoa?Olisin paljon luottavaisempi, jos olisin edes kerran torkahtanut ilman lääkkeitä. ):
Et tietenkään nuku ilman lääkkeitä kun syöt riippuvuutta aiheuttavia lääkkeitä. Sun pitää ensin tehdä vieroitus, jotta nukkuisit ILMAN LÄÄKKEITÄ.
Miten se vieroitus tehdään? Olen vähentänyt lääkkeitäni, onko se osa vieroitusta?: Otan tällä hetkellä (1/2)x 5mg Olanzapiinin sekä (1/2 + 1/2) Opamoxin 15mg. Ataraxin 25 mg otan korkeintaan kerran, kaksi viikossa.
Tällä hetkellä olen nukkunut kerran-muutaman kerran (2-3) viikossa.
Pisin valvomisputkeni on ollut reilu viikko. ):
Lääkkeiden hidas vähentäminen on juuri sitä vieroitusta. Nyt sulla on jo hyvällä mallilla tämä vieroitus.
Sekin on oikein hyvä, jos olet jo nukkunut 2-3 krt/viikko.
Reilu viikko valvomista ei ole harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Älkää enää antako ap.lle uusia oireita tarinaansa. Jo viime viikolla hän nappasi itselleen uusia oireita sitä mukaa, kun joku sellaisia mainitsi itsellään olevan, tai ihmetteli miten ap.lla ei muka vielä ole, siitä eteenpäin ne olivatkin ap.lla.
Samoin kuin nyt on taas käynyt; alkuun ap pelkäsi että valvoo putkeen sen 2-3 viikkoa, nyt yhtäkkiä se on vaihtunut kahteen kuukauteen???
Vaikka olisi kuinka selkeä kaava, mitä sitten? Noinhan hypokondriaakin poteva löytää uudet oireensa.
Ihmisillä on taipumus esim googlailla vaikka pitkittynyttä nuhaa; ja ainahan siihen ensimmäiseksi löytyy ne vaikeimmat tapaukset. Moni ihan ilman ahdistuneisuuttakin googlaa esim: "uusi luomi". Ja niinpä netistä hyökkää heti melanooma. Kokeile, jos sulle tulee vaikka ripuli, löydät sellaista tietoa, että takuulla ahdistut.
Google on hyvä renki, mutta huono isäntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse valvonut reilun viikon putkeen, vaikka käytin lääkkeitä ): Sitten olen lukenut monesta eri lähteestä kuinka ihmiset ovat valvoneet putkeen 2-3 viikkoa ja jopa kaksi kuukautta (enemmänkin?) lääkkeitä lopettaessaan.
Mitä, jos mun aivot eivät vaan millään palaudu?
En ole vielä kertaakaan edes torkahtanut (ilman lääkkeitä). Onko mulla toivoa?Olisin paljon luottavaisempi, jos olisin edes kerran torkahtanut ilman lääkkeitä. ):
Et tietenkään nuku ilman lääkkeitä kun syöt riippuvuutta aiheuttavia lääkkeitä. Sun pitää ensin tehdä vieroitus, jotta nukkuisit ILMAN LÄÄKKEITÄ.
Miten se vieroitus tehdään? Olen vähentänyt lääkkeitäni, onko se osa vieroitusta?: Otan tällä hetkellä (1/2)x 5mg Olanzapiinin sekä (1/2 + 1/2) Opamoxin 15mg. Ataraxin 25 mg otan korkeintaan kerran, kaksi viikossa.
Tällä hetkellä olen nukkunut kerran-muutaman kerran (2-3) viikossa.
Pisin valvomisputkeni on ollut reilu viikko. ):Lääkkeiden hidas vähentäminen on juuri sitä vieroitusta. Nyt sulla on jo hyvällä mallilla tämä vieroitus.
Sekin on oikein hyvä, jos olet jo nukkunut 2-3 krt/viikko.
Reilu viikko valvomista ei ole harvinaista.
Olen nukkunut 1-3 kertaa viikossa, mutta mulla on vielä lääkitystä ):
Pelkään, että jossain vaiheessa vieroitusta valvon 2-3 viikkoa putkeen, jopa 2kk (tai yli). ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole toivoa, etkä nuku enää ikinä. Aivosi on rikki ja unikeskuksesi pilalla.
Tuota minä juuri pelkään. ):
AP, tuota ei sulla ole mitään syytä pelätä. Tuon kirjoittaja on empatiaan kykenemätön, pahansuopa ilkeilijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole toivoa, etkä nuku enää ikinä. Aivosi on rikki ja unikeskuksesi pilalla.
Miksi kirjoitat tällaista? Ja miksi yleensä roikut tässä ketjussa???????
Koska sitä ap hakee. Pahinta mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, tuota ei sulla ole mitään syytä pelätä. Tuon kirjoittaja on empatiaan kykenemätön, pahansuopa ilkeilijä.
Mua pelottaa ja ahdistaa. ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä ruokit hänen loputonta huomion ja varmistelun kaipuutaan. Et auta yhtään, vaikka luulet niin tekeväsi. Ap on sairas ja kuuluisi hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa ja ahdistaa. ):
Hyvä, sitten voisit mennä terapiaan. Oletko käynyt?
Miksi et vastaa kysymykseen: oletko käynyt terapiassa ja jos et, niin miksi et ole?
Miksi kirjoitat tällaista? Ja miksi yleensä roikut tässä ketjussa???????