Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unettomuus!

Vierailija
08.08.2023 |

Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!

Kommentit (4056)

Vierailija
3961/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä muita, jotka eivät enää nukahda ilman lääkitystä? (Näin on saattanut käydä mulle, vielä valvon) Miten käsittelette toleranssia? Saatteko nukuttua edes kerran kaksi viikossa? <3

Vierailija
3962/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3963/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä, jos mä valvon esim. 2kk enkä siltikään ole nukahtanut kertaakaan. ): (lääkityksen lopetus)

Mitä jos mä en enää opi uudelleen nukahtamaan?

Onko jollekin käynyt samalla lailla?

Ei tää voi olla totta, AP on joko täydellinen kaikkien kusettaja/ trolli, robotti tai todella, todella sairas.

Vierailija
3964/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, jolla lääkitykset ovat vieneet kyvyn nukkua totaalisesti (ei pysty nukkumaan enää lainkaan)? Mitä, jos en palaudu enää ikinä? ):

Kysyt: "mitä, jos en palaudu enää ikinä". Niin, mitä itse arvelet silloin käyvän?

Ymmärsitkö kysymyksen? Mitä mielipiteitä itselläsi on?

Toinen kysymys: oletko yhteydessä mihinkään hoitotahoon/ kerrotko tätä samaa siellä?

Jos en opi uudelleen nukahtamaan, niin

ajattelin käyvän niin, että lopulta kaikkiin lääkkeisiin kehittyy toleranssi, jolloin en saa apua enää mistään. Sitten kuolen.

Olen psyk. polin asiakas. He eivät oikein osaa ottaa kantaa asiaan. ): Ehkä mä olen niin harvinainen tapaus, ettei kukaan oikein osaa enää auttaa.

Hyvin, hyvin sairas ihminen olet. Olet niin harvinaisen sairas, ettei kukaan lääkäri tai erikoislääkäri voi sua auttaa. Josko sitten pappi tai poppamies.

Vierailija
3965/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä, jos mä valvon esim. 2kk enkä siltikään ole nukahtanut kertaakaan. ): (lääkityksen lopetus)

Ei tää voi olla totta, AP on joko täydellinen kaikkien kusettaja/ trolli, robotti tai todella, todella sairas.

Mä ihan oikeasti pelkään, etten opi enää uudelleen nukahtamaan. ):

Lääkitykset ovat tuhonneet mun kyvyn nukkua. ):

Vierailija
3966/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaistukea? <3

Olisiko kellään hetki aikaa. <3.

Hetki on, mutta en vastaa mitään enää pelkoihisi tai jankutukseesi. Keksitkö jotain muuta?

Vierailija
3967/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen on syväkoodattu ihmisen DNA:han. Kyllä se uni tule kun nyt laitat netin ja tietokoneesi kiinni, teet iltatoimet ja teet jonkun rentoutusharjoituksen ja menet nukkumaan, Hyvää yötä.

Vierailija
3968/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkuminen on syväkoodattu ihmisen DNA:han. Kyllä se uni tule kun nyt laitat netin ja tietokoneesi kiinni, teet iltatoimet ja teet jonkun rentoutusharjoituksen ja menet nukkumaan, Hyvää yötä.

Tällä hetkellä en kykene nukahtamaan lainkaan. Uskotko siihen, että lopulta elimistö oppii uudelleen nukahtamaan ilman kemiallisia yhdisteitä, vaikka siinä menisikin 2-3kk ennen ensimmäisiä nukahteluja. ):

Vierailija
3969/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihan oikeasti pelkään, etten opi enää uudelleen nukahtamaan. ):

Lääkitykset ovat tuhonneet mun kyvyn nukkua.

Voithan sä täällä jankuttaa samaa älytöntä höpinääsi vaikka viimeiseen asti. Me muut voidaan myös jotain sulle kirjoittaa hamaan tappiin. Käyhän tämä jo peräti lähes viihteestä.

Ilmeisesti tässä ketjussa on kaikki sallittua.

Vierailija
3970/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vtuttaa tää ketju jo niin paljon, että alan olla itsetuhoinen ja aggressiivinen.

Vierailija
3971/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vtuttaa tää ketju jo niin paljon, että alan olla itsetuhoinen ja aggressiivinen.

Kunhan ei vaan unikeskuksesi mene rikki......

Vituttaaks muita tää ketju? Kokemuksia? Vertaistukea?

Vierailija
3972/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan itselleni: kun tämä ketju vaikuttaa mielentilaani negatiivisesti, en jaksa enää edes yrittää auttaa aloittajaa.

Vierailija
3973/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut uniongelmainen lapsesta asti, olen vaikeasti masentunut, ahdistunut, paniikkihäiriö en ja mulla dissosiaatiota ja ptsd johtuen mm kaikesta kokemastani väkivallasta ja hyväksikäytöstä.

Kyllä, "unikeskuksenikin" on varmasti rikki, SIKSI MÄ SYÖN LÄÄKKEET!!!

Olen normaalisti liiankin empaattinen ja kiltti, mutta voi pyhä vttu tää ketju tosiaan turhauttaa ja aiheuttaa jo aggressiota!!!

Nyt AP turpa kiinni JA SYÖ NE LÄÄKKEES!!!

Vierailija
3974/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa ja samalla huvittaa! Pelkään, että minun unikeskus menee rikki tämän takia ja en nuku seuraavaan 70 vuorokauteen!

Seuraan mielenkiinnolla, miten kauan ap aikoo jatkaa tätä, mutta toisaalta taas tiedän, että ei pitäisi naureskella sairaalle ihmiselle. Parastahan olisi, ettei kukaan vastaisi tälle, mutta aina ilmestyy joku uusi tyyppi, joka ei vielä tiedä, mihin mehiläispesään tökkää sormensa.

Vierailija
3975/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin vituttaa ja suorastaan ahdistaa tämä ketju. Tuntuu toivottomalta ap:n jankkaus. Se tekee niin vihaiseksi! Tekee mieli ku ris taa virtuaalisesti hänet.

Näin yksi yö unta, jossa kävelin kadulla ihmisvilinässä. Ihmiset kääntyi mua kohti lasittuneilla silmillä ja hoki koko ajan jotain samaa lausetta ap:n tapaan. Veikkaan, että se uni tuli tästä ketjusta. Harva ketju saa täällä niin toivottoman olon kuin tämä ketju. Eihän tätä ole pakko lukea, eikä edes reagoida mitenkään, mutta jotenkin olis kiva tietää paraneeko asiat ap:llä mitenkään ja milloin vihdoin tajuaa lähteä lataamoon.

Vierailija
3976/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on rasittavin ja typerin ketju mitä täällä on ollut.

Vierailija
3977/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin vituttaa ja suorastaan ahdistaa tämä ketju. Tuntuu toivottomalta ap:n jankkaus. Se tekee niin vihaiseksi! Tekee mieli ku ris taa virtuaalisesti hänet.

Näin yksi yö unta, jossa kävelin kadulla ihmisvilinässä. Ihmiset kääntyi mua kohti lasittuneilla silmillä ja hoki koko ajan jotain samaa lausetta ap:n tapaan. Veikkaan, että se uni tuli tästä ketjusta. Harva ketju saa täällä niin toivottoman olon kuin tämä ketju. Eihän tätä ole pakko lukea, eikä edes reagoida mitenkään, mutta jotenkin olis kiva tietää paraneeko asiat ap:llä mitenkään ja milloin vihdoin tajuaa lähteä lataamoon.

Ei tajua, on ihan täysin sairaudentunnoton.

Vierailija
3978/4056 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti jankuti blaa blaa up.up......Todella RASITTAVAA lätinää. Valvo ihan rauhassa mutta lopeta jankutus!!!

Vierailija
3979/4056 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, se loppui! Se nukahti.

Vierailija
3980/4056 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa on saanut bännit tänne?