Unettomuus!
Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!
Kommentit (4056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olit eilen, kun et kirjoitellut täällä?
Eilen mulla oli todella paha olla (olin kotona), mutta sitten sain taas jostain taistelutahtoa. Olen valvonut 12vrk, ja pelottaa tulenko nukahtamaan tulevaisuudessakaan. ):
Mutta eikö elimistön pitäisi nukahtaa jossain vaiheessa väistämättä? ):Sait taistelutahtoa kirjoitella täällä? Vau. Kannattaisiko käyttää se taistelutahto johonkin järkevämpään toimintaan kuin täällä kirjoitteluun?
Vaikka siihen lääkäriin menemiseen.
Ai tää ketju on jatkunut edelleen :DD En kyllä tiedä kumpi on sairaampaa, aloittajan pakkomielteisen trollaamisen mahdollistaminen vastailuilla vai itse ap
Vierailija kirjoitti:
Ai tää ketju on jatkunut edelleen :DD En kyllä tiedä kumpi on sairaampaa, aloittajan pakkomielteisen trollaamisen mahdollistaminen vastailuilla vai itse ap
Millä tavalla tämän jankkausketjun saa pois?
Vierailija kirjoitti:
Oikea aloittaja sai bannit. Tätä keskustelua pitää yllä kopiokissa.
En tiedä teenkö vaan hallaa vastaamalla, mutta jos ei nyt joku aiemmin ole sanonut, niin käytä ihmeessä lääkitystä vähintään pari kertaa viikossa. Johan pää sekoaa vähemmästäkin, jos ei nuku. Toivottavasti otat nyt onkeesi tästä. En kyllä kanssa tajua, miksi lopetat lääkitystä jonka selkeästi toistaiseksi tarvitset. En vastaa tämän enempää. Kaikkea hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä teenkö vaan hallaa vastaamalla, mutta jos ei nyt joku aiemmin ole sanonut, niin käytä ihmeessä lääkitystä vähintään pari kertaa viikossa. Johan pää sekoaa vähemmästäkin, jos ei nuku. Toivottavasti otat nyt onkeesi tästä. En kyllä kanssa tajua, miksi lopetat lääkitystä jonka selkeästi toistaiseksi tarvitset. En vastaa tämän enempää. Kaikkea hyvää.
Haluan lääkkeestä eroon, joten en voi sitä enää käyttää. Sitä paitsi lääkkeestä ei ole enää juurikaan apua. Missä vaiheessa nukahdan ensimmäisen kerran (valvonut nyt 12vrk)? Vai olenko tuhoutunut lopullisesti?
Tää sun jankutus kuulostaa psykoottiselta ja lääkäri on määrännyt sulle antipsykootin varmasti ihan syystä. Syö lääkkees äläkä lopeta.
Mitkä sun diagnoosit on? Kuulisit osastolle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla toimi melatoniini pari vuotta. Sitten lakkasi toimimasta. Nyt on ketiapiini kokeilussa, koska annoskoot ovat niin suuria, otan puoli tablettia tai välillä pienemmänkin murusen (tyyliin neljännestabletti), koska koko tabletista olisin seuraavana päivänä väsynyt. Hieman outoa, että myydään noin isoina annoksina. Ja olen siis yli 90 kg, 195 cm, ja silti riittää pieni annos.
Ei ketiapiinissa ole jakouraa , itse käytän. Ei ihme että ei nukuta kun muutetaan lääkärien antamaa annostusta . Ei ne muruset auta muuten kuin psyykkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Skitsot käyttää olanzapiinia.
... Jota AP on kun jankuttaa unikeskuksista ja pelkotilat on täysin epärealistisia.
SYÖ NE LÄÄKKEES!!!
Ilmiannoin ketjun ja laitoin vielä erikseen palautetta ylläpidolle ketjusta. Ilmiantakaa muutkin, niin saadaan ketju pois ja ehkä lopulta ap hakee apua oikeasta osoitteesta, eli lääkäristä.
Ap rikkoo näitä sääntöjä:
"Järjestelmän toiminnallisuutta haittaavia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:
viestien monistamista
massapostitusta tai
Trollausta eli esimerkiksi tahallista yliärsyttämistä ja provosointia sisältävät viestit."
Käykää katsomassa palstan säännöt, etsikää tuo kohta ja siinä on linkki palautteeseen ylläpidolle. Ilmiantakaa myös aloituksen viesti tai ap.n monistamia omia viestejään. Ehkä ylläpito jossain vaiheessa poistaa ketjun kokonaan, kun tarpeeksi monta ilmiantoa tulee samasta ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla tämän jankkausketjun saa pois?
Ilmiantakaa aloitus, joka ainoa uppausviesti ja kaikki muutkin viestit joita tämä itse copy-pastettaa.
Nyt vain odottamaan seuraavaa upitus viestiä, että pääsee ilmiantamaan, tai copypastetettua kommenttia.
Hei!
Ilmiantakaa erityisesti aloitusviestiä, viestien monistamista ja noita "u.p."-viestejä, ei ole selkeästi saanut enää "up" viestejä läpi, joten on joutunut lisäilemään pisteitä tai muita merkkejä. Niiden ilmianto myös voi herätellä ylläpitoa, jos ei saa perus nosto viestiä läpi seulasta.
Vierailija kirjoitti:
Hei!
Ilmiantakaa erityisesti aloitusviestiä, viestien monistamista ja noita "u.p."-viestejä, ei ole selkeästi saanut enää "up" viestejä läpi, joten on joutunut lisäilemään pisteitä tai muita merkkejä. Niiden ilmianto myös voi herätellä ylläpitoa, jos ei saa perus nosto viestiä läpi seulasta.
Kyllä, ja tehkää sama myös kaikille muille ketjuille samasta aiheesta joita yrittää täällä aloittaa.
Sait taistelutahtoa kirjoitella täällä? Vau. Kannattaisiko käyttää se taistelutahto johonkin järkevämpään toimintaan kuin täällä kirjoitteluun?