Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unettomuus!

Vierailija
08.08.2023 |

Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!

Kommentit (4056)

Vierailija
4001/4056 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä olit eilen, kun et kirjoitellut täällä?

Eilen mulla oli todella paha olla (olin kotona), mutta sitten sain taas jostain taistelutahtoa. Olen valvonut 12vrk, ja pelottaa tulenko nukahtamaan tulevaisuudessakaan. ):

Mutta eikö elimistön pitäisi nukahtaa jossain vaiheessa väistämättä? ):

Sait taistelutahtoa kirjoitella täällä? Vau. Kannattaisiko käyttää se taistelutahto johonkin järkevämpään toimintaan kuin täällä kirjoitteluun?

Vierailija
4002/4056 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä olit eilen, kun et kirjoitellut täällä?

Eilen mulla oli todella paha olla (olin kotona), mutta sitten sain taas jostain taistelutahtoa. Olen valvonut 12vrk, ja pelottaa tulenko nukahtamaan tulevaisuudessakaan. ):

Mutta eikö elimistön pitäisi nukahtaa jossain vaiheessa väistämättä? ):

Sait taistelutahtoa kirjoitella täällä? Vau. Kannattaisiko käyttää se taistelutahto johonkin järkevämpään toimintaan kuin täällä kirjoitteluun?

Vaikka siihen lääkäriin menemiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4003/4056 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4004/4056 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tää ketju on jatkunut edelleen :DD En kyllä tiedä kumpi on sairaampaa, aloittajan pakkomielteisen trollaamisen mahdollistaminen vastailuilla vai itse ap

Vierailija
4005/4056 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tää ketju on jatkunut edelleen :DD En kyllä tiedä kumpi on sairaampaa, aloittajan pakkomielteisen trollaamisen mahdollistaminen vastailuilla vai itse ap

Millä tavalla tämän jankkausketjun saa pois? 

Vierailija
4006/4056 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea aloittaja sai bannit. Tätä keskustelua pitää yllä kopiokissa.

Vierailija
4007/4056 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä teenkö vaan hallaa vastaamalla, mutta jos ei nyt joku aiemmin ole sanonut, niin käytä ihmeessä lääkitystä vähintään pari kertaa viikossa. Johan pää sekoaa vähemmästäkin, jos ei nuku. Toivottavasti otat nyt onkeesi tästä. En kyllä kanssa tajua, miksi lopetat lääkitystä jonka selkeästi toistaiseksi tarvitset. En vastaa tämän enempää. Kaikkea hyvää.

Vierailija
4008/4056 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä teenkö vaan hallaa vastaamalla, mutta jos ei nyt joku aiemmin ole sanonut, niin käytä ihmeessä lääkitystä vähintään pari kertaa viikossa. Johan pää sekoaa vähemmästäkin, jos ei nuku. Toivottavasti otat nyt onkeesi tästä. En kyllä kanssa tajua, miksi lopetat lääkitystä jonka selkeästi toistaiseksi tarvitset. En vastaa tämän enempää. Kaikkea hyvää.

Haluan lääkkeestä eroon, joten en voi sitä enää käyttää. Sitä paitsi lääkkeestä ei ole enää juurikaan apua. Missä vaiheessa nukahdan ensimmäisen kerran (valvonut nyt 12vrk)? Vai olenko tuhoutunut lopullisesti?

Tää sun jankutus kuulostaa psykoottiselta ja lääkäri on määrännyt sulle antipsykootin varmasti ihan syystä. Syö lääkkees äläkä lopeta.

Mitkä sun diagnoosit on? Kuulisit osastolle.

Vierailija
4009/4056 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4010/4056 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

d.own

Vierailija
4011/4056 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla toimi melatoniini pari vuotta. Sitten lakkasi toimimasta. Nyt on ketiapiini kokeilussa, koska annoskoot ovat niin suuria, otan puoli tablettia tai välillä pienemmänkin murusen (tyyliin neljännestabletti), koska koko tabletista olisin seuraavana päivänä väsynyt. Hieman outoa, että myydään noin isoina annoksina. Ja olen siis yli 90 kg, 195 cm, ja silti riittää pieni annos.

Ei ketiapiinissa ole jakouraa , itse käytän. Ei ihme että ei nukuta kun muutetaan lääkärien antamaa annostusta . Ei ne muruset auta muuten kuin psyykkisesti.

Vierailija
4012/4056 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsot käyttää olanzapiinia.

Vierailija
4013/4056 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4014/4056 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skitsot käyttää olanzapiinia.

... Jota AP on kun jankuttaa unikeskuksista ja pelkotilat on täysin epärealistisia.

SYÖ NE LÄÄKKEES!!!

Vierailija
4015/4056 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannoin ketjun ja laitoin vielä erikseen palautetta ylläpidolle ketjusta. Ilmiantakaa muutkin, niin saadaan ketju pois ja ehkä lopulta ap hakee apua oikeasta osoitteesta, eli lääkäristä.

Vierailija
4016/4056 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap rikkoo näitä sääntöjä:

"Järjestelmän toiminnallisuutta haittaavia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit: 

viestien monistamista

massapostitusta tai

Trollausta eli esimerkiksi tahallista yliärsyttämistä ja provosointia sisältävät viestit."

Käykää katsomassa palstan säännöt, etsikää tuo kohta ja siinä on linkki palautteeseen ylläpidolle. Ilmiantakaa myös aloituksen viesti tai ap.n monistamia omia viestejään. Ehkä ylläpito jossain vaiheessa poistaa ketjun kokonaan, kun tarpeeksi monta ilmiantoa tulee samasta ketjusta.

Vierailija
4017/4056 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla tämän jankkausketjun saa pois? 

Ilmiantakaa aloitus, joka ainoa uppausviesti ja kaikki muutkin viestit joita tämä itse copy-pastettaa.

Vierailija
4018/4056 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain odottamaan seuraavaa upitus viestiä, että pääsee ilmiantamaan, tai copypastetettua kommenttia.

Vierailija
4019/4056 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Ilmiantakaa erityisesti aloitusviestiä, viestien monistamista ja noita "u.p."-viestejä, ei ole selkeästi saanut enää "up" viestejä läpi, joten on joutunut lisäilemään pisteitä tai muita merkkejä. Niiden ilmianto myös voi herätellä ylläpitoa, jos ei saa perus nosto viestiä läpi seulasta.

Vierailija
4020/4056 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei!

Ilmiantakaa erityisesti aloitusviestiä, viestien monistamista ja noita "u.p."-viestejä, ei ole selkeästi saanut enää "up" viestejä läpi, joten on joutunut lisäilemään pisteitä tai muita merkkejä. Niiden ilmianto myös voi herätellä ylläpitoa, jos ei saa perus nosto viestiä läpi seulasta.

Kyllä, ja tehkää sama myös kaikille muille ketjuille samasta aiheesta joita yrittää täällä aloittaa.