Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unettomuus!

Vierailija
08.08.2023 |

Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!

Kommentit (4056)

Vierailija
3921/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihminen pysty valvomaan 60 vrk putkeen! Usko jo! Väität tietäväsi unettomuudesta, puhut jostain unikeskuksista sun muista, mutta sen vertaa et tiedä, että kukaan ei fyysisesti pysty valvomaan kuukausia nukahtamatta lainkaan. Ne, jotka siihen pystyvät, kärsivät sairaudesta, joka aiheuttaa vääjäämättömän kuoleman. Mutta sinä et ole sellainen ihminen. Sinä et tule valvomaan noin pitkään. Jos oikeasti olet valvonut viime maanantaista asti, sinä todellakin olet ottanut mikrounia. Tutustu nukkumiseen vähän ennen kuin alat esittämään näitä idioottimaisia väittämiäsi. Lue esim. Walkerin kirja Miksi nukumme? ja sivistä itseäsi.

En valitettavasti ole nukkunut edes mikrounia ):

Mun aivot on koko ajan täydellä teholla. ):

Lääkitys on todennäköisesti aiheuttanut tämän, ettei mun elimistö enää toimi normaalisti.

Tiedätkö edes, mikä on mikrouni? Miten voit tietää, ettet ole nukkunut sellaisia, kun ihminen ei itse tiedä ottavansa sellaisia? Edelleen toistan, tutustu aiheeseen uni ja unettomuus. Ihan oikeasti, tiedät aiheesta tosi vähän. Oikea tieto voisi hälventää pelkoja. Kukaan ei valvo 60 vrk putkeen. Miksi ihmeessä uskot Suomi24:n juttuja?!

Koska siellä tulee esille asioita, joita lakaistaan maton alle. Suomi24:lla on kerrottu myös miehestä, joka on valvonut 3kk. ):

Miksi et sitten ole jo siellä keskustelemassa kokemusasiantuntijoiden kanssa?

Koska kommentit ovat vuosien takaa. En tiedä, mitä heille lopulta kävi. ):

Mulle kävi sama kohtalo. ):

Harvinaisia tapauksia ei koskaan uskota. ):

Olet tehnyt itsesi epäuskottavaksi myös tällä palstalla. Lopeta jankuttaminen, mene lääkäriin ja pyydä päästä osastohoitoon että mielenterveysongelmiisi saadaan asianmukainen lääkitys.

Ei mulla ole varsinaisia mielenterveysongelmia, ainoastaan se, että lääkitys on vienyt mun kyvyn nukahtaa. ): Pelottaa, etten enää opi nukahtamaan uudelleen. ):

Mitä tämä jatkuva maaninen, sairaalloinen jankuttaminen, uppailu ja kitiseminen on muuta kuin päivänselvä oire sinulla olevista erittäin pahoista mielenterveysongelmista jotka vain pahenevat ilman asianmukaista lääkitystä. Mene lääkäriin, saatanan pässi.

Mua vaan pelottaa se, etten opi uudelleen nukahtamaan. Mitä sitten käy, jos en opikaan? ):

Mitä jos lääkitys on vienyt multa kyvyn nukkua?

Vierailija
3922/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3923/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi**u mitä paskaa.

Vierailija
3924/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihminen pysty valvomaan 60 vrk putkeen! Usko jo! Väität tietäväsi unettomuudesta, puhut jostain unikeskuksista sun muista, mutta sen vertaa et tiedä, että kukaan ei fyysisesti pysty valvomaan kuukausia nukahtamatta lainkaan. Ne, jotka siihen pystyvät, kärsivät sairaudesta, joka aiheuttaa vääjäämättömän kuoleman. Mutta sinä et ole sellainen ihminen. Sinä et tule valvomaan noin pitkään. Jos oikeasti olet valvonut viime maanantaista asti, sinä todellakin olet ottanut mikrounia. Tutustu nukkumiseen vähän ennen kuin alat esittämään näitä idioottimaisia väittämiäsi. Lue esim. Walkerin kirja Miksi nukumme? ja sivistä itseäsi.

Lääkitys on todennäköisesti aiheuttanut tämän, ettei mun elimistö enää toimi normaalisti.

Tiedätkö edes, mikä on mikrouni? Miten voit tietää, ettet ole nukkunut sellaisia, kun ihminen ei itse tiedä ottavansa sellaisia? Edelleen toistan, tutustu aiheeseen uni ja unettomuus. Ihan oikeasti, tiedät aiheesta tosi vähän. Oikea tieto voisi hälventää pelkoja. Kukaan ei valvo 60 vrk putkeen. Miksi ihmeessä uskot Suomi24:n juttuja?!

Koska siellä tulee esille asioita, joita lakaistaan maton alle. Suomi24:lla on kerrottu myös miehestä, joka on valvonut 3kk. ):

Miksi et sitten ole jo siellä keskustelemassa kokemusasiantuntijoiden kanssa?

Koska kommentit ovat vuosien takaa. En tiedä, mitä heille lopulta kävi. ):

Mulle kävi sama kohtalo. ):

Harvinaisia tapauksia ei koskaan uskota. ):

Olet tehnyt itsesi epäuskottavaksi myös tällä palstalla. Lopeta jankuttaminen, mene lääkäriin ja pyydä päästä osastohoitoon että mielenterveysongelmiisi saadaan asianmukainen lääkitys.

Ei mulla ole varsinaisia mielenterveysongelmia, ainoastaan se, että lääkitys on vienyt mun kyvyn nukahtaa. ): Pelottaa, etten enää opi nukahtamaan uudelleen. ):

Mitä tämä jatkuva maaninen, sairaalloinen jankuttaminen, uppailu ja kitiseminen on muuta kuin päivänselvä oire sinulla olevista erittäin pahoista mielenterveysongelmista jotka vain pahenevat ilman asianmukaista lääkitystä. Mene lääkäriin, saatanan pässi.

Mua vaan pelottaa se, etten opi uudelleen nukahtamaan. Mitä sitten käy, jos en opikaan? ):

Mitä jos lääkitys on vienyt multa kyvyn nukkua?

Mene lääkäriin.

Vierailija
3925/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mulle sitten käy, jos en opi uudelleen nukahtamaan? Onko täällä muita, joilla lääkitys on vienyt kyvyn nukkua? Jos olette lopullisesti menettäneet kyvyn nukkua, niin miten olette yrittäneet selviytyä? ):

Vierailija
3926/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea koko ketjua, mutta oletko ap työelämässä tai onko muita sitovia velvoitteita elämässä? Sairaslomaa tarvisit. Ja sitten sellaisen, että eväät reppuun ja kävelet vaikka 6 tunnin lenkin ulkoilmassa. Toista joka päivä. Alkaa nukuttaa ja saat rytmin kuntoon.

Pelottaa, etten opi uudelleen nukahtamaan. ):

Onko toi sun mielestä keskustelua? Ihminen juttelee sinulle, kysyy asioita, ehdottaa jotain ja sinä toistat vaan samaa mitä aiemmin. Mene lääkäriin, et ole terve. Eikä kyse ole unettomuudesta, vaan mielisairaudesta.

Unettomuus on mun suurin vaikeus. ):

Mä kuolen tähän. ):

Niinhän sä kuoletkin. Mitä pikemmin, sen parempi.

Vierailija
3927/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mulle sitten käy, jos en opi uudelleen nukahtamaan? Onko täällä muita, joilla lääkitys on vienyt kyvyn nukkua? Jos olette lopullisesti menettäneet kyvyn nukkua, niin miten olette yrittäneet selviytyä? ):

Eihän täällä ole muita yhtä sairaita ja hulluja kuin sinä. Päättele siitä.

Vierailija
3928/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle on enää ihan turha vasta mitään. Et pysty muuhun kuin jankutukseen.

Kukaan ei koko loppuelämäänsä (oletus edes joistain elinvuosista) niin ettei muka nukkuisi ollenkaan. 

Vierailija
3929/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle on ihan turha vastata enää yhtään mitään. Jankuttaa vain maanisesti ja pakkomielteisesti tätä samaa paskaa kohta toista kuukautta.

Vierailija
3930/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei koko loppuelämäänsä (oletus edes joistain elinvuosista) niin ettei muka nukkuisi ollenkaan. 

Mutta jos mulle käy niin, etten opi uudelleen nukahtamaan ilman lääkitystä ja lääkitykseen on muodostunut toleranssi. Onko silloin enää mitään tehtävissä? ):

Vierailija
3931/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3932/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos mulle käy niin, etten opi uudelleen nukahtamaan ilman lääkitystä ja lääkitykseen on muodostunut toleranssi. Onko silloin enää mitään tehtävissä? ):

Jank jank jank jank jankutus.

Vierailija
3933/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistukea? <3

Vierailija
3934/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, jolla lääkitykset ovat vieneet kyvyn nukkua totaalisesti (ei pysty nukkumaan enää lainkaan)? Mitä, jos en palaudu enää ikinä? ):

Kysyt: "mitä, jos en palaudu enää ikinä". Niin, mitä itse arvelet silloin käyvän?

Ymmärsitkö kysymyksen? Mitä mielipiteitä itselläsi on?

Toinen kysymys: oletko yhteydessä mihinkään hoitotahoon/ kerrotko tätä samaa siellä?

Vierailija
3935/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mt-ongelmat aiheuttavat täysin järjettömiä pelkoja kuten nyt sinun kohdallasi. Ole yhteydessä hoitotahoosi ja syö nyt vaan kiltisti ne lääkkeet, ok? Näin elämäsi on varmasti helpompaa.

Mun pelot eivät ole järjettömiä. En kykene nukkumaan tällä hetkellä lainkaan. ):

Sitä paitsi lääkkeetkään ei enää auta mua (toleranssi).

Pelkosi ON järjetön!

Vierailija
3936/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, unitutkijat sumuttavat ihmisiä tahallaan. Luotettavin totuus löytyy netin anonyymilta keskustelupalstalta. Sinulla ei tosiaan ole minkäänlaista kykyä kritiikkiin. Saanko veikata, että et ole käynyt juurikaan kouluja? Uskotko myös, että maapallo on litteä? Tällä kommentilla menetit lopunkin uskottavuuden aivan täysin. En tiedä, onko unettomuus pehmittänyt aivosi täysin, vai oletko jo muutenkin niitä ihmisiä, jotka eivät voi ottaa kauhalla, kun on lusikalla annettu. Vaikuttaa, että sinulla on välillä vähän selvempiä hetkiä, jolloin aivosi alkavat hetkittäin raksuttaa, mutta kohta taas aloitat saman sekoilun. Tiedätkö mitä, minä epäilen, että olet huijari.

Vierailija
3937/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut nyt yli viikon lääkkeitä eli se toleranssi on jo vähän laskenut. Otappa se nappi nyt ja palataan asiaan huomenna.

Haluan eroon lääkityksestä. Pelottaa vaan se, jos joudun valvomaan 2kk:kin, enkä siltikään kykene nukahtamaan. ):

Etkö olekaan lopettanut hallitusti lääkkeitäsi?

Vierailija
3938/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, jolla lääkitykset ovat vieneet kyvyn nukkua totaalisesti (ei pysty nukkumaan enää lainkaan)? Mitä, jos en palaudu enää ikinä? ):

Kysyt: "mitä, jos en palaudu enää ikinä". Niin, mitä itse arvelet silloin käyvän?

Ymmärsitkö kysymyksen? Mitä mielipiteitä itselläsi on?

Toinen kysymys: oletko yhteydessä mihinkään hoitotahoon/ kerrotko tätä samaa siellä?

Jos en opi uudelleen nukahtamaan, niin

ajattelin käyvän niin, että lopulta kaikkiin lääkkeisiin kehittyy toleranssi, jolloin en saa apua enää mistään. Sitten kuolen.

Olen psyk. polin asiakas. He eivät oikein osaa ottaa kantaa asiaan. ): Ehkä mä olen niin harvinainen tapaus, ettei kukaan oikein osaa enää auttaa.

Vierailija
3939/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut nyt yli viikon lääkkeitä eli se toleranssi on jo vähän laskenut. Otappa se nappi nyt ja palataan asiaan huomenna.

Haluan eroon lääkityksestä. Pelottaa vaan se, jos joudun valvomaan 2kk:kin, enkä siltikään kykene nukahtamaan. ):

Etkö olekaan lopettanut hallitusti lääkkeitäsi?

Lopetin hitaasti ja asteittain, mutta silti kävi näin. ):

Vierailija
3940/4056 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle on ihan turha vastata enää yhtään mitään. Jankuttaa vain maanisesti ja pakkomielteisesti tätä samaa paskaa kohta toista kuukautta.

Miksi tätä ketjua ei poisteta jankutuksen vuoksi? Olen itsekin sen ilmiantanut jokin aika sitten, mutta täällähän se roikkuu.