Unettomuus!
Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!
Kommentit (4056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, et nuku enää ikinä. Tyydyttääkö tämä vastaus?!
UpTuota minä juuri pelkään, mutta haluaisin uskoa, että mulla on edes jonkinlaiset mahdollisuudet oppia uudelleen nukahtamaan. ):
No miksi et sitten usko? Uskoessaan oikeasti johonkin ihminen kykenee mihin vain.
Tuntuu vaan hiukan toivottomalta, kun en ole vielä kertaakaan edes torkahtanut. ):
Haluisin uskoa, että viimeistään seuraavan parin viikon kuluessa (2-3vk) nukahdan ensimmäisen kerran. ):
No se jää nähtäväksi kuinka käy. Palaa tähän ketjuun sitten 2-3 viikon päästä kertomaan kuinka kävi. Nyt voit sitten tehdä jotain muuta kuin upittaa tätä ketjua turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UpTuota minä juuri pelkään, mutta haluaisin uskoa, että mulla on edes jonkinlaiset mahdollisuudet oppia uudelleen nukahtamaan. ):
No miksi et sitten usko? Uskoessaan oikeasti johonkin ihminen kykenee mihin vain.
Tuntuu vaan hiukan toivottomalta, kun en ole vielä kertaakaan edes torkahtanut. ):
Haluisin uskoa, että viimeistään seuraavan parin viikon kuluessa (2-3vk) nukahdan ensimmäisen kerran. ):
Eikö jo silloin olisi pitänyt kertyä tarpeeksi unipainetta + vieroitusoireet (totaalinen unettomuus) hieman helpottaneet. ):
Mutta silti pelottaa, jos en ole vain fysiologisesti kykenevä nukahtamaan. ):
Vierailija kirjoitti:
Valvominen jatkuu. Kai mun elimistö jossain kohtaa nukahtaa ensimmäisen kerran. ):
Aika sen näyttää. Luota siihen, että kaikki aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valvominen jatkuu. Kai mun elimistö jossain kohtaa nukahtaa ensimmäisen kerran. ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<3
Ei vaan jaksaisi odottaa, kun on niin huono olla. ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<3
Ei vaan jaksaisi odottaa, kun on niin huono olla. ):
Pystynköhän mä lopulta palautumaan? ):
Jos ajatuksia pyörii päässä ettei saa nukuttua niin toistele mielessäsi " älä ajattele" . Vedä syvään henkeä muutamia kertoja. Toimii mulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö jo silloin olisi pitänyt kertyä tarpeeksi unipainetta + vieroitusoireet (totaalinen unettomuus) hieman helpottaneet. ):
Mutta silti pelottaa, jos en ole vain fysiologisesti kykenevä nukahtamaan. ):
):
Vierailija kirjoitti:
Jos ajatuksia pyörii päässä ettei saa nukuttua niin toistele mielessäsi " älä ajattele" . Vedä syvään henkeä muutamia kertoja. Toimii mulla
Tällä hetkellä en saa nukuttua lääkitysten aiheuttamien fysiologisten (aivot) muutosten takia. ):