Unettomuus!
Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!
Kommentit (4056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastauksia ap! Älä aina viitsi sivuuttaa sinulle epämieluisia kysymyksiä.
Mielestäni vastasin jo kaikkiin kysymyksiin. ):
Mitä puuroa oli osastolla? Hoitajat pääsee helpommalla kun tämä roikkuu täällä eikä kuormita heitä : D
Voi apua, miettikää miten rankkaa ap.n hoitajilla on, kun meilläkin jo palaa netissä hermot...Entäs sitten oikeassa elämässä? Nostan hattua hänen hoitajilleen, itse en jaksaisi.
Jaksat kuitenkin loppuunpalaneilla hermoillasi roikkua tässä ketjussa? Koulutetut terveydenhuollon ammattilaiset ovat myös tottuneet vaikeisiinkin juttuihin. Sitten kun olet tämän ketjun uteliaana saanut hermoromahduksen, niin toivottavasti nostat hattua hoitajillesi. Älä käytä sanaa: me. ME emme ole kollektiivinen samoinajattelevien ryhmä.
Olisiko vielä lisää ihmisiä, joilla olisi ollut totaaliunettomuutta unilääkkeiden lopetuksen jälkeen? Kuinka kauan se kesti? ):
Pelkään, etten enää opi nukkumaan uudelleen. 😭
Toivottavasti tää ketju loppuu siihen että nukahdat ja nukut 24h putkeen ja sen jäljeen hoidat itsellesi oikeen ison orgasmin.
Olisiko vielä lisää ihmisiä, joilla olisi ollut totaaliunettomuutta unilääkkeiden lopetuksen jälkeen? Kuinka kauan se kesti? ):
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy lisää. Olen paininut unettomuuden kanssa jo opiskeluajoista lähtien. Kun koukuttavia bentsoja ajettiin alas, valvoin takuulla ahdistuneena pari viikkoa. Sen jälkeenkin nukuin jonkinmoista "koiranunta". Avun sain onneksi tosi hyvästä terapiasta. Pikku hiljaa sitten ahdistukseni purkautui terapeutin kanssa solmujani availlen. Nykyään nukun, tosin pelkään unettomuuden alkavan uudelleen ja sitä varten mulla on vain ja ehdottomasti vain satunnaiseen käyttöön Mirtazapiini. Kun tiedän sen katkaisevan unettomuuden, en ole sitä tarvinnut. Pelkkä tieto saatavilla olevasta "pika-avusta" sain hallinnnan ahdistukseeni.
N35
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tää ketju loppuu siihen että nukahdat ja nukut 24h putkeen ja sen jäljeen hoidat itsellesi oikeen ison orgasmin.
Joka ikisessä ketjussa joku hölmö räväyttää minkä tahansa asian ratkaisuksi tuon orgasmin. Ällöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään, etten enää opi nukkumaan uudelleen. 😭Täältä löytyy lisää. Olen paininut unettomuuden kanssa jo opiskeluajoista lähtien. Kun koukuttavia bentsoja ajettiin alas, valvoin takuulla ahdistuneena pari viikkoa. Sen jälkeenkin nukuin jonkinmoista "koiranunta". Avun sain onneksi tosi hyvästä terapiasta. Pikku hiljaa sitten ahdistukseni purkautui terapeutin kanssa solmujani availlen. Nykyään nukun, tosin pelkään unettomuuden alkavan uudelleen ja sitä varten mulla on vain ja ehdottomasti vain satunnaiseen käyttöön Mirtazapiini. Kun tiedän sen katkaisevan unettomuuden, en ole sitä tarvinnut. Pelkkä tieto saatavilla olevasta "pika-avusta" sain hallinnnan ahdistukseeni.
N35
Tarkoitatko parilla viikolla 3-4 viikkoa? Eli silloin nukahdit ensimmäisen kerran bentsojen lopetuksen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Nyt minä tunnistan tämän henkilön.
Jaha. Mitä meinaat "tiedollasi" tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään, etten enää opi nukkumaan uudelleen. 😭Täältä löytyy lisää. Olen paininut unettomuuden kanssa jo opiskeluajoista lähtien. Kun koukuttavia bentsoja ajettiin alas, valvoin takuulla ahdistuneena pari viikkoa. Sen jälkeenkin nukuin jonkinmoista "koiranunta". Avun sain onneksi tosi hyvästä terapiasta. Pikku hiljaa sitten ahdistukseni purkautui terapeutin kanssa solmujani availlen. Nykyään nukun, tosin pelkään unettomuuden alkavan uudelleen ja sitä varten mulla on vain ja ehdottomasti vain satunnaiseen käyttöön Mirtazapiini. Kun tiedän sen katkaisevan unettomuuden, en ole sitä tarvinnut. Pelkkä tieto saatavilla olevasta "pika-avusta" sain hallinnnan ahdistukseeni.
N35
<3
Tarkoitatko parilla viikolla 3-4 viikkoa? Eli silloin nukahdit ensimmäisen kerran bentsojen lopetuksen jälkeen?
Miten kestit täysin unettomat yöt, kun et vielä tiennyt, milloin ne päättyvät (vai päättyvätkö ollenkaan)? ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että näitä ihmisiä ei ole tällä palstalla enempää. Muuten vastauksia tulisi vielä. Mitä itse luulet, ap?
Aivan varmasti tällä palstalla on samanlaisista ongelmista kärsiviä, kaikki eivät vaan halua siitä kirjoittaa.
Väkivaltaan ei saa kehottaa ketään eikä se ole mielipiden vaan tieto.