Unettomuus!
Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!
Kommentit (4056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko vielä lisää ihmisiä, joilla olisi ollut totaaliunettomuutta unilääkkeiden lopetuksen jälkeen? Kuinka kauan se kesti? ):
Joku kommentoija osasi eilen kertoa, että elimistöltä menee 3kk palautua lääkkeistä, joten varmaan viimeistään silloin ihminen alkaa nukahtamaan ensimmäisiä kertoja.
Kysyn siksi, jotta saisin tietoa siitä, kuinka kauan totaaliunettomuus voi parhaimmillaan kestää, etten hätääntyisi turhan aikaisin valvomiseeni. ):
"Turhan aikaisin" LOL. Johan sinä olet ollut paniikinomaisesti hätääntynyt jo kolmen yön unettomuudesta.
Ihminen voi ahdistua paniikkiin asti jo yhdenkin valvotun yön takia. Joku voi ahdistua paniikkiin asti vaikka mistä. Joku taas ei ahdistu mistään. Suurin osa kai on kokenut ahdistusta omassa elossaan. Kuka voi määrätä, mistä saa ahdistua?
Olisiko vielä lisää ihmisiä, joilla olisi ollut totaaliunettomuutta unilääkkeiden lopetuksen jälkeen? Kuinka kauan se kesti? ):
AP;n tilanteessa ei auta kun munsalan kansallispuku.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että näitä ihmisiä ei ole tällä palstalla enempää. Muuten vastauksia tulisi vielä. Mitä itse luulet, ap?
Veikko Venkkeri kirjoitti:
AP;n tilanteessa ei auta kun munsalan kansallispuku.
Lättyyn niin että soi, loppuu mankuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että näitä ihmisiä ei ole tällä palstalla enempää. Muuten vastauksia tulisi vielä. Mitä itse luulet, ap?
Mielestäni saattaa vielä olla, mutta ei ole sattunut kohdalle. ):
Pelkään, etten enää opi nukkumaan uudelleen. 😭
Vierailija kirjoitti:
Ap, minä tiedän kuka olet.
No just. Ja minä tiedän, kuka sinä olet.
Pelkään, etten enää opi nukkumaan uudelleen. 😭
Tähän mennessä on ollut
(AV) 1,5vk-2kk (en tiedä oliko täysunettomuutta).
(Suomi 24) 2vk-3kk