Mies ei halua tulla luokseni yöksi
Olemme seurustelleet muutaman vuoden, minulla on 2 teini-ikäistä lasta jotka asuvat kanssani. Miesystävä asuu lähellä omassa asunnossaan. Olemme aina hänen luonaan, hän ei halua tulla luokseni yöksi kun lapset ovat kotona.. Välilä on kurja jättää teinit kahdestaan ja häipyä miehen luo, elän tavallaan kahta elämää. Olen miettinyt onko tämä ihan ok, ja onko mies itsekäs. Joskus on puhuttu yhteenmuutosta mutta hän ei halua muuttaa niin kauan kun lapset asuvat kotona. Ei tulisi mieleenkään häätää heitä pois heti kun ovat 18 v. Pitäisikö mun olla tiukempi ja sanoa miehelle että jos haluaa olla kanssani lapsetkin kuuluvat samaan pakettiin?
Kommentit (62)
"Olen miettinyt onko tämä ihan ok, ja onko mies itsekäs. Joskus on puhuttu yhteenmuutosta mutta hän ei halua muuttaa niin kauan kun lapset asuvat kotona. Ei tulisi mieleenkään häätää heitä pois heti kun ovat 18 v. Pitäisikö mun olla tiukempi ja sanoa miehelle että jos haluaa olla kanssani lapsetkin kuuluvat samaan pakettiin?"
Parisuhde on vähän sellainen, että siinä tulee miettiä tilanne sellaiseksi, jossa molempien hyvä olla. Jos mies on tuonut avoimesti esiin, ettei yhteenmuuttoa vielä kaipaa, niin siihen olisi sopeuduttava, tai lähdettävä etsimään ihmistä, jolla on samat suunnitelmat.
Itsellänikin on lapsi, mutten silti kaipaa parisuhteelta uusperhekuvioita. Olen silti parisuhteessa tosissani, jos sellaiseen ryhdyn. Mutta jos toisella on tavoitteena uusperhe, niin minä en ole silloin hänelle sopiva pari.
Eihän se mikään tekosyy välttämättä ole, ettei halua lähteä enää lapsiperhe-elämään, kun on omansa jo maailmalle kasvattanut. Sinusta voi silti välittää kovasti.