Mikä olisi paras paikka tutustua n. 35v naiseen, joka haluaa lapsia?
Ja miten tuon lastentekohalukkuuden voi selvittää esim. viiden ensimmäisen treffien aikana?
Tulee varmaan ero nykyisestä suhteesta, koska nainen kieltäytyi tästä.
Kun lähden uutta naista etsimään, niin täytyy ilmeisesti pitää ykköskriteerinä sitä, että haluaa tehdä lapsia.
Kommentit (66)
Täällä lapseton ja miehetön nainen, 34v. Haluan naimisiin ja perustaa perheen ja tunnustaudun yhden miehen naiseksi. Luurankoja ja eksiä ei ole kaapissa, en juo enkä tupakoi.
Minulla oli 30+ ihan hullu vauvakuume ja olisi kelvannut lähes kuka tahansa mies. Minä vain en silloin kelvannut niille miehille, varmaan vauvakuumeisuus karkotti. Joten ap:n ongelma kuulostaa uskomattomalta, kun omasta kokemuksestani luulisin, että sellaisia naisia on vaikka kuinka ja miehiä ei ollenkaan.
Eli ihan riittää, että ap kirjoittaa deittiprofiiliin, että haluaa vakiintua ja perustaa perheen ja unelmoi lapsiperhearjesta.
T. Hki
Mä olen 35v nainen, joka haluaa lapsia. Olen halunnut jo pitkään ja miehille tämän tehnytkin selväksi, mutta miehiä ei tunnu kiinnostavan perheen perustaminen.
"MINÄ jätän puolisoni, koska MINUN pitää päästä jatkamaan MINUN geenejäni. Viis siitä, että loukkaan rakastani, viis siitä, ettei maapallo kestä enempää ihmisiä, kunhan MINÄ pääsen kehuskelemaan spermani laadulla. MINÄMINÄMINÄ!" Ja veloja väitetään itsekkäiksi XD
Joku rauhallinen saari. Siellä otat aloitteen ja alat tehdä lasta sen kanssa.
Sanot, että ei asiat puhumalla, eiku emätintä esille empimättä.