Mikä olisi paras paikka tutustua n. 35v naiseen, joka haluaa lapsia?
Ja miten tuon lastentekohalukkuuden voi selvittää esim. viiden ensimmäisen treffien aikana?
Tulee varmaan ero nykyisestä suhteesta, koska nainen kieltäytyi tästä.
Kun lähden uutta naista etsimään, niin täytyy ilmeisesti pitää ykköskriteerinä sitä, että haluaa tehdä lapsia.
Kommentit (66)
Oliko ex lapsettomuuden kannalla jo kun aloititte suhteen? Vai muuttiko mieltään sun kanssa suhteessa ollessaan? Koska jos jälkimmäinen, ehkä kannattaisi pohtia miksi näin kävi? Jos ensimmäinen, miksi alunperinkään suhteeseen hänen kanssaan lähdit?
Vierailija kirjoitti:
No eipä näytä kelpaavan miehille enää 35-vuotias jos haluaa lapsia. Olen korkeastikoulutettu ja hyvissä töissä ja muuten elämässä kaikki kunnossa mutta sitä oikeaa miestä vain ei ole löytynyt. En ole ollut nirso ja haluan enemmin tavallisen hyvän ja mukavan miehen kuin jonkun toisten naisten perässä juoksevan komistuksen. Silti ei löydy miestä.
Mistä olet etsinyt? Mistä suosittelisit minun etsivän?
t. ap
Eli rakkaus heivataan, kun on niin tärkeää päästä ruikkimaan spermaa ja saada niitä omia megatärkeitä geenejä jatkettua. Olet itsekäs elukka.
Vierailija kirjoitti:
No eipä näytä kelpaavan miehille enää 35-vuotias jos haluaa lapsia. Olen korkeastikoulutettu ja hyvissä töissä ja muuten elämässä kaikki kunnossa mutta sitä oikeaa miestä vain ei ole löytynyt. En ole ollut nirso ja haluan enemmin tavallisen hyvän ja mukavan miehen kuin jonkun toisten naisten perässä juoksevan komistuksen. Silti ei löydy miestä.
Olen varma että olet nirso jos tavis mukamas kelpaisi. Taviksi on joka puolella, mutta kun sinulle ei kukaan kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs oli vihamielinen vastaanotto ihan asialliseen kysymykseen.
Täällä on totuttu siihen ettei ne koskaan ole asiallisia. Kohta ap:lläkin pukinjalka vilahtaa.
Baareissa ne naiset on tyrkyllä. Mutta miehen pitää olla komea ja rikas jots haluaa että nainen kelpuuttaa.
Kiltti mies kirjoitti:
Baareissa ne naiset on tyrkyllä. Mutta miehen pitää olla komea ja rikas jots haluaa että nainen kelpuuttaa.
Olen sinkkukaverien puheista käsittänyt, että Tinder on jotenkin muuttanut naisia. Ne tuntuvat ajattelevan, että miehellä ei ole lupaa lähestyä baarissa, vaan jos mies tulee tekemään tuttavuutta ennalta tuntemattomille se on väärin.
Vierailija kirjoitti:
Suviseurat voit saada nuoremman sieltä. Liity
Seuraan ja mene seuroihin!
entä, jos ei halua harhaista puolisoa?
Tämä on vauvapalsta joten negaa aloittajan kysymykselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varma että olet nirso jos tavis mukamas kelpaisi. Taviksi on joka puolella, mutta kun sinulle ei kukaan kelpaa.
Naiselle tavis on miehelle rummo.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Olen sinkkukaverien puheista käsittänyt, että Tinder on jotenkin muuttanut naisia. Ne tuntuvat ajattelevan, että miehellä ei ole lupaa lähestyä baarissa, vaan jos mies tulee tekemään tuttavuutta ennalta tuntemattomille se on väärin.
Se on just niin. Mutta jos olet jotenkin sosiaalisessa elämässä suosittu niin voit lähestyä naisia ja saat kyllä naisen suosion. Naiset on yksinkertaisia ett jos olet vaikka persu niin naiset haluaa panna kanssasi heti.
Tinder. Laitat asiallisen profiilin johon mainitset toiveesi perheen perustamisesta. Pitää jutella niille keiden kanssa tulee match ja pitää mieli avoimena. Hyvä tuoda lapsitoive jo alussa ilmi esim. siinä tinder tekstissä.
Ei ole ahdistava tai väärä asia olla avoimin kortein siinä mitä etsit. Päin vastoin. Kun se lukee profiilissasi ja aihetta ehkä sivutaan jossain keskustelun lomassa, niin sen jälkeen voi tutustua ihmisinä lisää ja kumpikin voi sitten taustalla kypsytellä asiaa ilman että siitä koko ajan edes puhutaan.
Niin ja mielestäni aiheesta voi ja kannattaa keskustella yleisellä tasolla jo ekoilla viimeistään tokilla treffeillä. Siis yleisesti kysyä toisen toiveita asian suhteen. Ite kysyin miehiltä kehen tutustuin näin "Onko sulla lapsia?". Sen jälkeen on luontevaa kysyä toivooko lapsia./ lisää lapsia.
Kiltti mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Se on just niin. Mutta jos olet jotenkin sosiaalisessa elämässä suosittu niin voit lähestyä naisia ja saat kyllä naisen suosion. Naiset on yksinkertaisia ett jos olet vaikka persu niin naiset haluaa panna kanssasi heti.
En ymmärrä tätä näkökulmaa. Emme ole enää yläasteella ja toisaalta perheenperustaminen ja rakkaus ei liity politiikkaan eikä kenenkään poliittinen suuntaus saa kostumaan. Lähestyä saa ja olen lähestynyt itsekin. :)
T. N35v
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
En ymmärrä tätä näkökulmaa. Emme ole enää yläasteella ja toisaalta perheenperustaminen ja rakkaus ei liity politiikkaan eikä kenenkään poliittinen suuntaus saa kostumaan. Lähestyä saa ja olen lähestynyt itsekin. :)
T. N35v
Lähestyminen koetaan nykyään jotenkin huonona baareissa ja muuten. Ei ole helppo edes saada naisen numeroa.
Tinderissä niitä löytyy läjäpäin. Saan oikeastaan vain tykkäyksiä tämän tyyppisiltä naisilta.
Kannattaa kuitenkin muistaa, että 35 vuotiaana hedelmällisyys on jo selkeästi laskenut, eikä välttämättä tapahdu enää helposti.
Merlot39 kirjoitti:
Tinderissä niitä löytyy läjäpäin. Saan oikeastaan vain tykkäyksiä tämän tyyppisiltä naisilta.
Joskus kun selasin kaverin tinderiä, niin kaikki naiset näytti mielestäni kovilta bilettäjiltä ja luksuselämän tavoittelijoilta. Todella harvassa oli sen näköiset naiset, joiden voisi kuvitella haluavan taviselämää.