Tahrautuuko myös miehen maine, jos rouva ottaa vierasta
Mielestäni kyllä siinä miehenkn maine kärsii
toisten miesten silmissä.
Kommentit (64)
Eikö tuollaisen rouvan mies joudu jonkilaiseen
luuserin maineeseen esim. työkavereitten
jutuissa.
Naisen maine ei niinkään tunnu tahrautuvan,
jos hänen miehensä käy vieraissa naisissa, vaikka väärinhän sekin on.
Vierailija kirjoitti:
Naisen maine ei niinkään tunnu tahrautuvan,
jos hänen miehensä käy vieraissa naisissa, vaikka väärinhän sekin on.
Sitähän tässä ei nyt edes kysytty, mutta kiitos mielipiteestäsi.
Miehestä tulee samantien aisuri, jota kukaan ei enää kunnioita. Nainen pihalle pelastaa maineen.
Vierailija kirjoitti:
Miehestä tulee samantien aisuri, jota kukaan ei enää kunnioita. Nainen pihalle pelastaa maineen.
Näin se valitettavasti miesten maailmassa menee. Eri asia sitten kuinka paljon muiden mielipiteet kiinnostavat. Itseäni ei tippaakaan.
Ei todellakaan joudu. Kyllä se niin on että se joka tarvii useamman miehen/naisen on se joka mainetta niittää, ei missään nimessä se joka on tullut petetyksi. Näin se vain menee, jotka sanoo muuta on itse juuri näitä ihmisiä.
Se että nainen käy vieraissa ei katso PENIKSEN KOKOA , MIEHEN ULKONÄKÖÄ ei niin mitään mitä moni luulee. Nainen vain tarvitsee huomiota ja kaipaa sellaista mitä suhteessa ei voi saada. Esim PYSTYPORA panemisen seinää vasten penistä suuhun niin että vesi silmistä suihkuaa, ja vaahto suupielistä. Ja lopulta sitä penistä niin kovaa sinne emättimeen että pillu kirjaimellisesti joutuu ääripäilleen joustamaan. Sitä ne yleensä kaipaa, kotona saisi saman kun uskaltais vain sanoa. Mutta ei. Naisethan hakevat usein seikkaiiluja yms fuckbuddeja yms. Tiedän monta ketkä pyörittää sellaista mies/nais rinkiä että helpompaa hirvittäisi, ja usein juuri varatut.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan joudu. Kyllä se niin on että se joka tarvii useamman miehen/naisen on se joka mainetta niittää, ei missään nimessä se joka on tullut petetyksi. Näin se vain menee, jotka sanoo muuta on itse juuri näitä ihmisiä.
Se että nainen käy vieraissa ei katso PENIKSEN KOKOA , MIEHEN ULKONÄKÖÄ ei niin mitään mitä moni luulee. Nainen vain tarvitsee huomiota ja kaipaa sellaista mitä suhteessa ei voi saada. Esim PYSTYPORA panemisen seinää vasten penistä suuhun niin että vesi silmistä suihkuaa, ja vaahto suupielistä. Ja lopulta sitä penistä niin kovaa sinne emättimeen että pillu kirjaimellisesti joutuu ääripäilleen joustamaan. Sitä ne yleensä kaipaa, kotona saisi saman kun uskaltais vain sanoa. Mutta ei. Naisethan hakevat usein seikkaiiluja yms fuckbuddeja yms. Tiedän monta ketkä pyörittää sellaista mies/nais rinkiä että helpompaa hirvittäisi, ja usein juuri varatut.
Jep jep.
Kommenti. 8:lle Nuo touhut nyt ovat. jotain muuta ,kuin parisuhdetta. Asiaan
Heimolaisen rouvan lainaaminen ei ole koskaan suositeltavaa.
Voii teitä miehiä. Ei ole pitkä matka siihen mitä itämailla, mutta täälläkin tapahtuu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se valitettavasti miesten maailmassa menee. Eri asia sitten kuinka paljon muiden mielipiteet kiinnostavat. Itseäni ei tippaakaan.
Oletko miettinyt et sulta voi puuttuu pari biologisen miehisyyden ruuvia, tuo on luonnolle vierasta ettei "puolysta" kumppaniaan
Vierailija kirjoitti:
Ei, monisuhteisuus on muotia. Sexpokin sen tietää.
Sexpo sentään!
Minä voin myöntää että kun tyttöystävä petti niin nuoren miehen mielessä ei juolahtanutkaan kertoo kavereille siitä häpeän pelossa. Näin sitten elämää sen jälkeen vuosikymmeniä nähneenä sitä tajuaa että ei siinä minulla mitään hävettää ikinä ollutkaan
No tuotakin voi katsoa kukin miltä kantilta haluaa. Onhan se jostain kulmasta katsottuna kenties vähän alistuvaa, jos aviomies antaa naisensa toiselle miehelle. Sitten taas vastaikkaisesta näkökulmasta katstsottuna vaatii todella moiehekkään ja hyväitsetuntoisen miehen, joka tahtoo että oma puoliso saa seksistä sen mitä itse ei kenties voi antaa....eikä silti tarvitse mihinkään alistua.
Analogiaa voi hakea vaikka mistä, mutta mitä jos sanoisin näin (suuttuuko joku): Nainen pitää joogasta, vaikka mies on maailman paras kuntosali-pt. Vaimo käy siellä salillakin ja pitää siitä vähän, mutta jooga vetää puoleensa... Silti kotona voi olla yhdessä ja nauttia muista elämän asioista, koitan vähän tökerösti juu, tuossa sanoa että ei se miestä huonoksi tee, jos antaa vaimonsa nauttia omallakin tavallaan. Sama kai päinvastoin. Meillä tuo seksi on niin, että mieheni sallii minun saada nautntoni siten miten hän ei luonnon vuoksi kykene ja silti rakastetaan toisiamme. En tiedä osuiko tämä nyt ollenkaan aiheeseen.
Tätirouva 48, eikä edes ole isot tissit :)
Vierailija kirjoitti:
Minä voin myöntää että kun tyttöystävä petti niin nuoren miehen mielessä ei juolahtanutkaan kertoo kavereille siitä häpeän pelossa. Näin sitten elämää sen jälkeen vuosikymmeniä nähneenä sitä tajuaa että ei siinä minulla mitään hävettää ikinä ollutkaan[/
// siis nykyinen vaimosi nyt ,vai jatkuiko
suhde.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs Seppo sen tietää?
Vierailija kirjoitti:
Voii teitä miehiä. Ei ole pitkä matka siihen mitä itämailla, mutta täälläkin tapahtuu..[/
// Eipä näytä naiset tienneenkään tai
ymmärtäneenkään kuinka rankka juttu tuo
on miehille, jos vaimo karkaa vieraisiin !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voii teitä miehiä. Ei ole pitkä matka siihen mitä itämailla, mutta täälläkin tapahtuu..[/
// Eipä näytä naiset tienneenkään tai
ymmärtäneenkään kuinka rankka juttu tuo
on miehille, jos vaimo karkaa vieraisiin !Sellanen lasketaan menemään muiden huoliksi. Ei sellasta jäädä pitelemään saman katon alle.