Tahrautuuko myös miehen maine, jos rouva ottaa vierasta
Mielestäni kyllä siinä miehenkn maine kärsii
toisten miesten silmissä.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehestä tulee samantien aisuri, jota kukaan ei enää kunnioita. Nainen pihalle pelastaa maineen.
Näin se valitettavasti miesten maailmassa menee. Eri asia sitten kuinka paljon muiden mielipiteet kiinnostavat. Itseäni ei tippaakaan.
Ei siinä ole mitään valitettavaa, juuri noin sen pitäkin mennä. Pettävän vaimon pitääkin pistää pihalle samantien, se on oikeastaan vähintä mitä pitää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Minä voin myöntää että kun tyttöystävä petti niin nuoren miehen mielessä ei juolahtanutkaan kertoo kavereille siitä häpeän pelossa. Näin sitten elämää sen jälkeen vuosikymmeniä nähneenä sitä tajuaa että ei siinä minulla mitään hävettää ikinä ollutkaan
Ei se ole häpeän asia että tyttöystävä petti, myötätunnon pikemminkin. Mutta se että mies sietää pettävää tyttöystävää on tietenkin häpeän asia, ja kuuluukin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voin myöntää että kun tyttöystävä petti niin nuoren miehen mielessä ei juolahtanutkaan kertoo kavereille siitä häpeän pelossa. Näin sitten elämää sen jälkeen vuosikymmeniä nähneenä sitä tajuaa että ei siinä minulla mitään hävettää ikinä ollutkaan
Ei se ole häpeän asia että tyttöystävä petti, myötätunnon pikemminkin. Mutta se että mies sietää pettävää tyttöystävää on tietenkin häpeän asia, ja kuuluukin olla.
Eli petti ns luvalla vai kostoksi cai miks sallit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa miettinyt. Siksi olenkin yrittänyt pitää asian salassa. Pari kaveriani( avovaimoni exiä) joskus ihmetellyt, kuinka olen onnistunut pitämään naiseni näin kauan.
Jos rouva vastaanottaa säännöllisesti miehiä, ja tarjoaa heille seksipalveluita, niin miehen maine voi tahriutua paritussyytöksistä, vaikka raha ei vaihtaisikaan omistajaa. Parituksestahan ei olisi kyse, mutta se voisi ulkoa päin katsottuna (vaikka naapurista) näyttää siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo jo sinkkuna tiedettiin herkästi pillua antavaksi. Ei ole tainnut maine muuttua 20 aviovuoden aikana. Ei taida minun maine olla kärsinyt tuosta. Monet hyvät hetket tuosta ilosta on minulle, vaimolle ja monelle muulle suotu.
Mitä helvettiä tarkoitat? Antavaksi? Eikö nainen saa nauttia seksistä, on vaan antava..yöksistä.
Hyvä väärinymmärtäjä. En usko, että on tarkoitettu helvettiä. Hyvin monet ihmiset, niin miehet, naiset kuin muunsukupuoliset, nauttivat siitä kun antavat seksiä. Siihen antamiseen kun erottamattomasti kuuluu myös saaminen. Ja nautinto.
Kyllä, vaimon tortun jakamisharrastuksesta kärsii miehen mainen kunnia. Toisinpäin se on enemmän normiin sopivaa.
Päinvastoin, itse tykkään katsoa kun vaimo jakaa torttuaan toiselle miehelle. Pihtarivaimo pikemmin pilaisi maineen. Sitä varsinkaan ei uskalleta myöntää.
Jep. Mieluummin antava, kuin pihtaava. En voisi olla pihtarin kanssa.
Vieraan ottamiseen voi olla monia syitä. Meillä vieras tuli mukaan ollessamme alle kolmikymppinen lapseton pari. Vieraaksi valikoitui toiselta puolelta Suomea fiksu ja menestyvä mies, joka vielä lisäksi miellytti vaimon silmää ja oli naimisissaoleva perheenisä. Tapailimme vuokramökissä ja harrastimme monipuolista seksiä kolmisin aina siihen asti kunnes vaimo tuli raskaaksi. Sen jälkeen yhteydenpito lopetettiin. Joskus vieläkin muistellaan niitä tapaamisia, joista molemmat nautimme suunnattomasti ja niiden muistelu yhdessä apuvälineiden kanssa on antanut jälkeenpäinkin monasti ilon hetkiä.
Vierasta ottaessa ei tahraannu, sopimalla voidaan jopa päästä asiasta yli.
Tuttua jos ottaa, tahraantuu kummankin pettämiseen osallistuneiden maine, siittä on vaikea selvitä ja jatkaa parisuhdetta. Petettyä miestä ehkä pidetään aisankannattajana, vastaavasti petettyyn naiseen ei kohdistu maineen tahraantumista.
Koko suvun kunnia on siinä kärsivä !!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Sexpon mukaan avoimet suhteet, pettäminen ja polyamoria on ihanaa. Suvun kunniaksi se on jos sieltä jakorasioita löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Joukon maine mustuvi aina, kun vaimon syrjähyppäävän näät.
Jso miehen vaimo käy vieraissa, on se todennäköisesti miehen oma vika, ja silloinhan mies on luuseri ja aisankannatta jolle voi vähän naureskella selän takana. Mutta jos mies käy vieraissa, on vaimo kaiken tuen ja sympatian ansainnut nainen jolla on pettjäsikamies.
Ainoastaan jos asia tulee yleiseen tietoon.
Aisurit kadehtii ja muut naureskelee. Päätä itse, mikä tuntuu omimmalta.
Mitä teen vaimolla, joka ei muille kelpaa filosoitiin kaverin kansa parikymppisenä, ennen kuin oli vakkarityttöystävää. Myös sovittiin kun ollaan naimisissa, pitää rouvan ainakin kerran päästä panemeen vieraan kanssa. Tämä on meillä toteutunut, eikä minun maine siitä ole tahraantunut, eikä juuri puhdistunutkaan!
Vierailija kirjoitti:
Mitä teen vaimolla, joka ei muille kelpaa filosoitiin kaverin kansa parikymppisenä, ennen kuin oli vakkarityttöystävää. Myös sovittiin kun ollaan naimisissa, pitää rouvan ainakin kerran päästä panemeen vieraan kanssa. Tämä on meillä toteutunut, eikä minun maine siitä ole tahraantunut, eikä juuri puhdistunutkaan!
Typerää ! Nyt viimeistään tuli tahra maineeseen !
Mitä helvettiä tarkoitat? Antavaksi? Eikö nainen saa nauttia seksistä, on vaan antava..yöksistä.