Sanna Marin kertoo somessa lomailustaan julkaisi kuvan vapaalta
Samman aikaan pyytää ettei lehdet kirjoittaisi prinsessasta.
Kommentit (154)
Olen ollut kovasti Sannan fani, mutta olen kyllä tästä ristiriitaisuudesta samaa mieltä. Totta kai saa päivittää somea kuten kuka tahansa muu. Mutta jos itse olisin Sanna Marin, minulla olisi julkinen sometili ja yksityinen sometili. Enkä jakaisi henkilökohtaisi lomajuttuja ja kesäkuvia siellä julkisella puolella, vaan ainoastaan sisältöä, joka edes epäsuorasti edistää poliitikon uraani.
On hyvin vaikea asetelma valittaa, että revitään lööppejä yksityiselämästä ja jakaa julkisella tilillä sitä yksityiselämää kenen tahansa nähtäville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rivo-Riikan insta on muuten hupaisa. Vihersmuuttilasi eri ympäristöissä. Huutista.
Ja riikkulin suihinottoa, spermaturpaan... pillunpesu ohjeet lopuksi
Ilmiannettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole enää pääministeri. Mikäli hän ei olisi kansanedustaja niin hän ei olisi julkisuuden henkilö.
On suurimman oppositiopuolueen puheenjohtaja. Ihan vaan huomautuksena, vaikka sitä ei heti uskoisi.
Tämä pölvästi kansa ei tajua, että Marinin pitäisi johtaa suurinta oppositiopuoluetta niin kauan kuin joku muu ottaa ohjat käsiin. Hallitus on sekaisin mutta niin on oppositiokin. Onneksi.
Miten se johtaa mitään oppositiota, kun kaikki kansanedustajat ovat 2 kuukautta lomalla.
Ei siellä ole ketään muuta töissä, kuin osa hallituksen ministereistä.
Ja minusta Marin on osannut antaa hienosti tilaa SDP:n
puheenjohtaja ehdokkaille, Lidtmanille ja Kiurulle.
Eduskunta kokoontuu täysistuntoon srvan kerran 5.9.
Siitä kaksi viikkoa eteenpäin, SDP:n Puoluekokous,
jossa valitaan uusi puheenjohtaja heille.
Ei Marin enää käytännössä johda puoluetta, vaikka nimellisesti edelleen puheenjohtaja onkin.
Vieläkö se Jussukka käy vieraissa... Eikö se kohta mene tuhkana, kun on kiinni huteran ja vanhan näköinen.. Onhan sillä kumminkin kivat muistot.
Ei sanna ole lomalla vaan loukkaantuu pensselin kanssa ja pitää palaveria ruotsalaisten kanssa persupuheista.
Vierailija kirjoitti:
Saa kai hän somea päivittää.
Siinähän on vain se, mitä hän itse halua kertoa elämästään.
Onhan se ihan perseestä, että jonkun hönöjen roskalehti Seiskan toimittajat kyttäävät ja valokuvaavat salaa Sanna Marijua hänen vapaa-aikanaan ja lomalla.
Kas etteivät nämä Seiskan tyypit, matkusta ulkomaille asti, Marinin mukana.
Marin ei ole enää pääministeri, on tavallinen kansanedustaja.
Ei pääministeri Matti Vanhasenkaan avioeroa loputtomasti mediassa vatvottu.
Eikä sitä sitä hänen tapaustaan Susanna Ruususen kanssa.
Vanhasen juttua käytiin läpi vuosia ja senkin jälkeen kun hän otti taukoa päiväpolitiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Hän on itse avannut ja avaa yksityiselämäänsä toistuvasti, joten silloin hänen osaltaan se yksityisyyden suoja on madaltunut.
Ehkä tästä muut osaavat ottaa opiksi.
Mitä h-tin yksityiselämän avaamista selfiet on? Niitähän hän lähinnä postaili. Vai pitäiskö pukeutua burkhaan ettei naama näy someyleisölle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on itse avannut ja avaa yksityiselämäänsä toistuvasti, joten silloin hänen osaltaan se yksityisyyden suoja on madaltunut.
Mitä h-tin yksityiselämän avaamista selfiet on? Niitähän hän lähinnä postaili. Vai pitäiskö pukeutua burkhaan ettei naama näy someyleisölle?
Selfiet? Milloin missäkin ohjelmassa ja lehdissä antoi haastatteluja yksityiselämästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selfiet? Milloin missäkin ohjelmassa ja lehdissä antoi haastatteluja yksityiselämästään.
Kertoihan Hallaahokin televisiossa televisiossa, että se syrjähyppylapsi oli virhe.. ja samasta aiheesta seiskassa piiitkä juttu koko keissistä.. 😂😂😂😂
Sannuli lyönyt täysin lekkeriksi kun ei päässyt jatkamaan pääministerinä. Huvittavaa että sdp ssä vain katsellaan eikä uskalleta puuttua. Sannan takia sdp ltä meni ovi kiinni hallitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Sannuli lyönyt täysin lekkeriksi kun ei päässyt jatkamaan pääministerinä. Huvittavaa että sdp ssä vain katsellaan eikä uskalleta puuttua. Sannan takia sdp ltä meni ovi kiinni hallitukseen.
Mitä väliä? Demareista löytyy paljon hyviä poliitikkoja. Gallupeissa ykkösenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoihan Hallaahokin televisiossa televisiossa, että se syrjähyppylapsi oli virhe.. ja samasta aiheesta seiskassa piiitkä juttu koko keissistä.. 😂😂😂😂
Ja kutsui seiskan toimittajan lapsensa yo-juhliin. Lapsensa! Jestas. Oikea rimanalitus, kaikilla tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin äiti on nähnyt lapsensa viimeksi?
Kysy itseltäsi, milloin sinä olet viimeksi todella nähnyt lapsesi.
Ei mulla ole lapsia, en halua.
Eikä kukaan haluaisi sinua äidikseen, joten erinomainen päätös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Demareista löytyy paljon hyviä poliitikkoja. Gallupeissa ykkösenä.
Pelkkää r o s k a sakkia.
Vierailija kirjoitti:
H*r*-Helenako se taas mesoo?
Ei ole Helena tällä kertaa. Tämä kuulostaa taas Kusi-Merjalta.
Kummasti kaipaa julkisuutta, mutta haluaa itse sanoa mitä kirjoitetaan. Ei se näin mene niin kauan kuin on vapaa media. Kova halu on poliitikoilla suitsia lehdistön vapautta puolueeseen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole enää pääministeri. Mikäli hän ei olisi kansanedustaja niin hän ei olisi julkisuuden henkilö.
On suurimman oppositiopuolueen puheenjohtaja. Ihan vaan huomautuksena, vaikka sitä ei heti uskoisi.
Tämä pölvästi kansa ei tajua, että Marinin pitäisi johtaa suurinta oppositiopuoluetta niin kauan kuin joku muu ottaa ohjat käsiin. Hallitus on sekaisin mutta niin on oppositiokin. Onneksi.
Miten se johtaa mitään oppositiota, kun kaikki kansanedustajat ovat 2 kuukautta lomalla.
Ei siellä ole ketään muuta töissä, kuin osa hallituksen ministereistä.
Ja minusta Marin on osannut antaa hienosti tilaa SDP:n
puheenjohtaja ehdokkaille, Lidtmanille ja Kiurulle.Eduskunta kokoontuu täysistuntoon srvan kerran 5.9.
Siitä kaksi viikkoa eteenpäin, SDP:n Puoluekokous,
jossa valitaan uusi puheenjohtaja heille.Ei Marin enää käytännössä johda puoluetta, vaikka nimellisesti edelleen puheenjohtaja onkin.
SDP:n puoluekokous on 1.9. eli kun eduskunta kokoontuu jälleen, ei ole Sanna enää Demarien pj.
Eli jos nyt vaikka joku poliitikko puputti päivittää someen kuvan mökkijärveltä niin seiskalla on oikeus seurata häntä ravintolaan jabuimarannallle kameran kanssa. Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kertoo somessa yksityiselämästään, on se samalla medialle annettu lupa kertoa samasta asiasta omin sanoin. Antti Tuisku ei ole koskaan kertonut parisuhteestaan, joten mediakaan ei saa sitä avata. Sanna teki ison virheen avatessaan somessa portit auki yksityiselämään.
En tiedä pystyykö pääministeri täysin salaamaan yksityiselämäänsä.
SANNA MARIN EI OLE PÄÄMINISTERI.
Jeps, sanos muuta.
Kumpi voitti karhu vai leijona? (=. 90-luvun suositusta pop biisistä nuo sanat)
Kumpi voitti Biaudet vai Henrikkson ?