Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun löytyy kiinnostava mies ja kemiaa: Mikä on sun mielestä vaikeinta kun ei se aina johda hyvään suhteeseen?

Vierailija
07.08.2023 |

Joskus on kemiaa ja mies on selkeesti kiinnostava, mutta ei kuitenkaan johda hyvään suhteeseen. Mikä on sun mielestä vaikeinta tai jotenkin ehkä ahdistavaa sillon, kun oot itse kiinnostunut miehestä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee sellanen pelko et alan yliajattelee kaikkee ja jotenkin vaikee olla vaan rennosti oma itsensä. Miettii kaikkia viestejä liikaa jne

Vierailija
2/8 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun tiedän, miten harvinaista on kohdata tuollainen mies. Saattaa mennä joku kymmenen vuotta tai enemmän, että kohtaan yhtä kiinnostavan miehen, jonka kanssa olisi samalla tavalla kemiaa. Tai ehkä en kohtaa koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainaki ajattelen et "mitä jos mä menetän tän jotenkin". Ku ei vaan haluais et taas tulee satutetuks...

Vierailija
4/8 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännön syyt voi kaataa suhteen. Esim liika etäisyys, lapset, elämäntapa. Siksi en edes halua kokeilla, vaikka miten olis kemiaa jos näen esteet etukäteen

Vierailija
5/8 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä syy voi olla omissa tunnetaidoissa. Niistä on vaan hankala puhua kun ihmiset ottavat kaiken niin henkilökohtaisesti. Eli jos kemiaa löytyy, niin kyllä silloin vastaus voi löytyä siitä että miten osaa käsitellä omia tunteitaan ja ottaa huomioon toisen tunteita.

Vierailija
6/8 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun tiedän, miten harvinaista on kohdata tuollainen mies. Saattaa mennä joku kymmenen vuotta tai enemmän, että kohtaan yhtä kiinnostavan miehen, jonka kanssa olisi samalla tavalla kemiaa. Tai ehkä en kohtaa koskaan.

Sama

Vierailija
7/8 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee sellanen pelko et alan yliajattelee kaikkee ja jotenkin vaikee olla vaan rennosti oma itsensä. Miettii kaikkia viestejä liikaa jne

Just tää. Sille on kai käsitteetkin. Scarcity ja neediness. Kun tuntuu et et hyvät mahdollisuudet on harvinaisia ja sit tuntuu et ikään kuin olis riippuvainen hyvästä miehestä. Ja et sit on vaikea olla vaan rennosti oma itsensä.

Vierailija
8/8 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kun oikeasti kiinnostun niin alan miellyttämään toista ja unohdan itseni, ajan itseni stressiin ja ahdistukseen sillä että yritän olla sitä mitä tuo toinen haluaa (tai kuvittelen että haluaa). Pelkään koko ajan että toinen huomaa että en olekaan oikeasti sellainen ja jättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän