Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako 45-vuotiaan naisen enää edes haeskella miestä?

Vierailija
07.08.2023 |

Olen ollut viimeksi sinkkuna yli 10 vuotta sitten, ja silloinkin se seuranhaku oli melko masentavaa touhua. Nykyinen tinderöintikulttuuri kuulostaa vielä kauheammalta, ja kuulemma keski-ikäiselle naiselle ei ole tarjolla enää käytännössä mitään. Hetkellisesti mulla oli tässä Tinder, tarjolla tuntui olevan lähinnä vonkaajia ja juoppoja. Annanko vaan olla?

Kommentit (242)

Vierailija
81/242 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nyt kannattaa aloittaa ihan siitä, että hyväksyy oman tason. Ne korkeastikoulutetut, fiksut ja komeat on varattuja.

Vierailija
82/242 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan etsit sitä vanhemmista miehistä etkä pilaa kenenkään nuoremman miehen mahdollisuutta perheeseen.

Miten sen voi käytännössä pystyä pilaamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/242 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tapasin mieheni parikymmentä vuotta sitten, olin  44 vee. 

Vierailija
84/242 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 44v. ja keväällä lähes 10 vuoden suhteesta eronnut. Olen Tinderissä, Badoossa ja Suomi24 treffeillä. En ajatellut tähän kohtaan mitään vakavaa suhdetta, mutta treffeillä voisin käydä tai aloittaa seksisuhteen jonkun kanssa. En kuitenkaan myöskään ajatellut olevani ilman parisuhdetta loppuelämääni. 

Vierailija
85/242 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti! Kaiken kokoisille ja näköisille löytyy otantaa, eikä ne kaikki ole juoppoja tai pelkän seksin perään. Lähtökohtaisesti miehet kaipaa sielunkumppania ihan siinä missä naisetkin. Helppoa sen oikean löytäminen ei välttämättä tässä iässä ole (oon samanikäinen kuin sinä, mutta mies), eikä Tinder tosiaan taida olla meidän ikäisille se paras reitti, mutta kaikki kurssit, harrastukset, tietysti myös baarit (jotkut käy baareissa kerran tai kaksi vuodessa ihan vaan pitämässä hauskaa kavereiden kanssa, eli eivät ole juoppoja) ja sit jos on tarpeeksi rohkea niin itse en ainakaan pahastuisi vaikka joku lähestyisi kaupassa tai kadulla. Luonteella ja reippaalla asenteella pääsee jo tosi pitkälle, ikä saa näkyä, eikä todellakaan tarvitse olla mikään fitnesspimu, toki varmasti auttaa jos on pitänyt itsensä kunnossa ja tarkoitan nyt "normaalissa" kunnossa, mutta kuten sanoin niin kaikille löytyy kyllä se omansa ja jos itse ei ole ihan parhaassa mahdollisessa kunnossa, niin ehkä kannattaa antaa sille toisellekin anteeksi pieni repsahdus ja keskittyä luonteeseen.

Ei toki kaikki, vain 90-95%.

nimimerkillä kokemusta on parikyt vuotta

Kokemusta mistä? Tinderistä? Ei ole mahdollista. Vai baareista? Jos on parikymmentä vuotta luuhannut baareissa niin se luultavasti on suurin syy siihen yskähtelevään vientiin.

Tinderistä, baareista, risteilyiltä, etelänlomilta, Euroopan kaupunkilomilta, työpaikalta, lenkkipolulta. Seksiä, seksiä, seksiä. Sitä ne miehet aina haluavat, vaikka muuta sanovatkin. Eikä tämä ole pelkästään oma kokemukseni, vaan laajahkon ystäväpiirini kokemus.

Edelleen, tämä ei ole mikään yleismaailmallinen totuus. Sinä ja sun laajahko ystäväpiiri edustatte joko itse tietyn tyyppistä ihmisryhmää tai pokailette vaan tietyn tyyppisiä miehiä. Koita vähän avartaa sun hakuehtoja. Tietysti se 90-95% miehistä varmasti haluaa MYÖS seksiä, mutta eivät todellakaan ole pelkästään sen perässä. Sitten taas jos itse nimenomaan et halua seksiä niin kuulut itse sellaiseen ihmisryhmään joka on vähemmistöä, mutta heilläkin on omat aseksuaali piirinsä, joten suosittelen sieltä etsimään miestä jota ei seksi kiinnosta. Valintoja katsos.

Just näin. Itse etsin pelkkää seksiä, mutta en löydä kuin parisuhdetta haluavia miehiä. Jopa he, jotka ilmoittavat olevansa vain seksin perässä, haluavat kuitenkin aina jotain enemmän. En silti sanoisi kaikkien miesten olevan parisuhteen perässä, minä olen vain kohdannut vääränlaisia miehiä.

Ihan sama kokemus! Mulla oli eron jälkeen parin vuoden vaihe, kun halusin nimenomaan vain seksiä ja rentoa yhdessäoloa, ja tein sen myös profiilissani ihan selväksi, ja silti jokainen mies alkoi saman tien ripustautua. Tuntuu koomiselta kuunnella näitä juttuja että miehet on vain seksin perässä kun oma ongelma oli päinvastainen, alkoi tulla turhankin paljon ylimääräistä viestiä ja sellaista asennetta kuin olisin jotenkin tilivelvollinen menemisistäni ja aikatauluistani. Todellisuudessa useimmat miehet ei meinaa kestää sitä jos nainen haluaa vain seksiä.

Näin minäkin olen päätellyt asian. Jokseenkin vain turhauttaa löytää hyvä fwb-kaveri ja juttu tyssää jo alkumetreillä näihin ripustautumisiin ja viestispämmiin.

Merkityksetön seksi vaihtuu miehillä helposti kiintymykseksi kun perustarpeet on hoidettu. Nyt kun teillä ei ole kellään pesänrakennus mielessä, niin ette yritä muuttaa miestä, olette aidosti ja oikeasti oma itsenne, pidätte hauskaa, varmaan ainakin joiltain osin pa*kat nakkaatte muiden mielipiteistä jne. Teidän kanssa on siis hyvä ja helppo olla, seksiä riittää ja silloin ulkonäkö yleensä paranee kun ihmisellä on hyvä olla ja sen merkitys muutenkin pienenee, jos vielä kuitenkin satutte olemaan oikeasti hyvännäköisiä niin noinhan siinä helposti käy. Jos haluatte kokeilla niin voisittekin tehdä niin että joka kerta sitä seksiä ei tipu, niin se voi vähän jarruttaa noiden miesten pariutumishaluja, mutta onko teilläkään sitten halua tai aikaa tuollaiseen pelleilyyn... Kyllä pelimieskin muuttuu kun kaikki tuntuu olevan hyvin, ottakaa se kohteliaisuutena, mutta hankala yhtälö, myönnettäköön.

Ei pidä kyllä yhtään paikkansa tämä. Nimenomaan exäni viimeisin ex on laittanut exän muuttumaan täysin koska aikuinen nainen ei enää katsele kotona vetelehtimistä ilman että mies osallistuu mitenkään. Se ei ole ikinä joutunut raatamaan näin paljon kuin nyt viisikymppisenä.

Vierailija
86/242 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä rakkautta mutta muualta kuin Tinderistä.

Vierailija
87/242 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy se fakta, että nettideittailu on numeropeliä. Siinä voi helposti kulua kuukausia tai vuosia mutta jos jätät sen kortin käyttämättä niin voit missata sen oikean miehen.

Vai teetkö paljonkin aloitteita miehille arkielämässä?

Se on miesten homma tehdä aloite. Jos ei edes siihen pysty, on joku perässä vedettävä tossukka.

Niinkö. Onko olemassa muitakin tehtäviä jotka määräytyvät sukupuolen mukaan?

On. mm. kaikki kotihommat, jota en osaa kuuluu miehelle. Sitten toi maksaminen kuuluu miehelle ja onhan näitä. 

Miksi kysyt? Menikö lassukalla tunteisiin?

Vierailija
88/242 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin edes tarvitset miestä? Eikö ole ihanaa olla oman kodin rauhassa? Ei tarvitse tehdä kompromisseja mistään, voit olla ja elää miten päin vain, tehdä kotitöitä just omalla tavallasi, voit mennä ja tulla ilman raportointivelvollisuutta, ei tule riitaa mistään kenenkään kanssa jne. Et ole kenenkään kodinkone tai palvelija. Lista on loputon.

Itse olen samanikäinen, olin avioliitossa 20 vuotta, mies jätti. En enää ikinä ota miestä riesakseni.

Läheisyys ja rakkaus? Itselleni ne on ainakin tärkeintä asioita.

Onko se rakkautta, kun mies lyö nyrkillä niin, että taju lähtee?

No en kyllä valitsisi väkivaltaista miestä. Sen verran ihmistuntemusta.

On mahdotonta sanoa miehestä etukäteen, kuka lyö kun ollaan oltu vuosi kaksi naimisissa. Omani oli alkuun todella kiltti, mukava ja ystävällinen ja hyvässä ammatissa. Vieläkään kaikki eivät usko, kun kerron toistuvista lyömisistä, jotka johtivat turvakodin kautta eroon.

Ensinnäkin, miten se hyvä ammatti mahtaa vaikuttaa tuossa? Tiesitkö, että ns. "Hyvän" ammatin omaavat on ihan tutkitusti useammin niitä naisten hakkajia? Ei välttämättä väkivaltaisempia, mutta duunarimiehet valitsee useammin tappelukumppaniksi toisen miehen kun taas koulutetut reppanat kaataa oman epävarmuutensa ja työpaineet helpommin puolustuskyvyttömän naisen niskaan. Toisekseen, miten onnistuit muuttamaan hyvän, mukavan ja kiltin miehen hakkaajaksi? Ärsytitkö 24/7 kaikilla mahdollisilla tavoilla niin kauan ettei enää kestänyt? Tietysti silloinkaan, eikä milloinkaan naista saa lyödä jos ei toki miestäkään, mutta mahtoiko olla edes alunperin hyvä, mukava ja kiltti? Jos epäilet, että aiheutit itse muutoksen, niin suosittelen, että elät jatkossakin yksinäsi, jos epäilet, että mies saattoi olla väkivaltainen jo alunperin, suosittelen vahvistamaan omaa ihmistuntemustasi, mutta oli niin tai näin, niin älä perusta tietojasi miehistä yhteen (tai jos useampaan, niin silloin ainakin kyse on sun huonoista valinnoista) mätään yksilöön, äläkä ainakaan hoe sitä minään mantrana kenellekään, sillä suurin osa miehistä EI LYÖ IKINÄ.

Aikamoista sontaa tämä täynnä. Kuinka kehtaat syyllistää lyötyä? Vaikka sinua kuinka ärsytettäisiin, niin sen verran pitää olla munaa, että kävelee tilanteesta pois.

Itse otin avioliitossani turpaan ja toki olisi pitänyt lähteä pois aikaisemmin, mutta kertaakaan se ei ollut minun vikani. Vika on vain ja ainoastaan siinä lyöjässä. 

Minä en itse väitä, että kaikki miehet löisivät mutta sinä et voi silti tietää kuinka joku ihminen muuttuu ajan myötä. Tämä on nähty ja koettu.

Älä alennu vastailemaan trolleille, vaan ilmoita viestit niitä kopioimatta asiattomiksi. Tuon ihmisen teksti oli vain tarkoitus provosoida ja sinä nielit koukun kohoineen.

Vierailija
89/242 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat seuraa, niin kannattaa ja jos et halua, niin ei kannata.

Vierailija
90/242 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa etsiä rakkautta mutta muualta kuin Tinderistä.

Mistä muualta töissä käyvä, baareissa viihtymätön ihminen voi realistisesti kuvitella löytävänsä seuraa, varsinkaan jos harrastukset eivät ole sellaisia että niissä pyörisi pilvin pimein saman ikäisiä sinkkuja? Ja ei, se ei ole vastaus että jonkun naapurin serkku tapasi miehensä kaupan kassajonossa, koska tuollainen on harvinainen poikkeus.

Vierailija
91/242 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan etsit sitä vanhemmista miehistä etkä pilaa kenenkään nuoremman miehen mahdollisuutta perheeseen.

Olipa typerä kommentti. Ei kaikki halua lapsia ja ne nuoremmat miehet itse lähestyy meitä 40+ ikäisiä naisia. Ystävä on 42v. ja ollut jo useamman vuoden 14 vuotta nuoremman miehen kanssa. Tuo mies ei halua lapsia ja ystävällä on lapsia kolme.

Vierailija
92/242 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tikissä, löydät myös poikia (sellaisia max. 30-vuotiaita). Muuten kannattaa etsiä jotain kuusikymppisiä, joita kyllä piisaa, jos olet positiivinen ja nauravainen ihminen. Eronneita samanikäisiäkin on maailma täynnä. En ehkä Tinderillä yrittäisi kuitenkaan. 

Vierailija
93/242 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin edes tarvitset miestä? Eikö ole ihanaa olla oman kodin rauhassa? Ei tarvitse tehdä kompromisseja mistään, voit olla ja elää miten päin vain, tehdä kotitöitä just omalla tavallasi, voit mennä ja tulla ilman raportointivelvollisuutta, ei tule riitaa mistään kenenkään kanssa jne. Et ole kenenkään kodinkone tai palvelija. Lista on loputon.

Itse olen samanikäinen, olin avioliitossa 20 vuotta, mies jätti. En enää ikinä ota miestä riesakseni.

On mahdotonta sanoa miehestä etukäteen, kuka lyö kun ollaan oltu vuosi kaksi naimisissa. Omani oli alkuun todella kiltti, mukava ja ystävällinen ja hyvässä ammatissa. Vieläkään kaikki eivät usko, kun kerron toistuvista lyömisistä, jotka johtivat turvakodin kautta eroon.

Ensinnäkin, miten se hyvä ammatti mahtaa vaikuttaa tuossa? Tiesitkö, että ns. "Hyvän" ammatin omaavat on ihan tutkitusti useammin niitä naisten hakkajia? Ei välttämättä väkivaltaisempia, mutta duunarimiehet valitsee useammin tappelukumppaniksi toisen miehen kun taas koulutetut reppanat kaataa oman epävarmuutensa ja työpaineet helpommin puolustuskyvyttömän naisen niskaan. Toisekseen, miten onnistuit muuttamaan hyvän, mukavan ja kiltin miehen hakkaajaksi? Ärsytitkö 24/7 kaikilla mahdollisilla tavoilla niin kauan ettei enää kestänyt? Tietysti silloinkaan, eikä milloinkaan naista saa lyödä jos ei toki miestäkään, mutta mahtoiko olla edes alunperin hyvä, mukava ja kiltti? Jos epäilet, että aiheutit itse muutoksen, niin suosittelen, että elät jatkossakin yksinäsi, jos epäilet, että mies saattoi olla väkivaltainen jo alunperin, suosittelen vahvistamaan omaa ihmistuntemustasi, mutta oli niin tai näin, niin älä perusta tietojasi miehistä yhteen (tai jos useampaan, niin silloin ainakin kyse on sun huonoista valinnoista) mätään yksilöön, äläkä ainakaan hoe sitä minään mantrana kenellekään, sillä suurin osa miehistä EI LYÖ IKINÄ.

Aikamoista sontaa tämä täynnä. Kuinka kehtaat syyllistää lyötyä? Vaikka sinua kuinka ärsytettäisiin, niin sen verran pitää olla munaa, että kävelee tilanteesta pois.

Itse otin avioliitossani turpaan ja toki olisi pitänyt lähteä pois aikaisemmin, mutta kertaakaan se ei ollut minun vikani. Vika on vain ja ainoastaan siinä lyöjässä. 

Minä en itse väitä, että kaikki miehet löisivät mutta sinä et voi silti tietää kuinka joku ihminen muuttuu ajan myötä. Tämä on nähty ja koettu.

Ei ollut sontaa lainkaan ja taidat olla sen verran puolustuskannalla ettet ymmärtänyt meidän olevan samaa mieltä. En lainkaan syyllistänyt lyötyä, vaan ennemminkin suosittelin ajattelemaan mitä kirjoittaa ennenkuin kirjoittaa. Teksti oli typerästi muotoiltu ja sisällöltään hölmö. Olen täysin samaa mieltä että ikinä missään tapauksessa lyöty ei ole syyllinen, vaan lyöjä on nimenomaan täysin munaton. Tiedän myös että ihan jokainen ihminen muuttuu elämänsä aikana, jotkut paljonkin, mutta siihen en usko sekuntiakaan, että pohjimmiltaan hyvä, mukava ja kiltti ihminen muuttuisi ikinä hakkaajaksi, se ei vaan pidä paikkaansa. Silloin tuo kyseinen henkilö ei ole alunperinkään ollut hyvä, mukava ja kiltti. Ja tuo hyvän ammatin lisääminen tekstiin oli silkkaa typeryyttä. Tekstin idea oli ehkä eniten se, että jos sinua on lyöty sellaisen ihmisen puolesta jota pidit hyvänä ja kilttinä, niin silloin näin ei ollut, mutta se ei suinkaan tarkoita sitä että ihan kaikkia maailman miehiä pitäisi pelätä sillä he saattavat " muutua".

Vierailija
94/242 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nyt kannattaa aloittaa ihan siitä, että hyväksyy oman tason. Ne korkeastikoulutetut, fiksut ja komeat on varattuja.

Itse löysin itseäni vähemmän koulutetun, mutta paljon enemmän tienaavan, fiksun ja komean miehen ja vielä Tinderistä.

Toiseen en vaihtaisi, hemmetin hyvin pyyhkii

Vierailija
95/242 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei älä heitä kirvestä kaivoon! Itse olin suurin piirtein saman ikäinen kun olin taas sinkku, usean väärän ihmisen jälkeen. Olin jo oikeastaan alkanut hyväksyä sen että vaikka mun korteissa oli ollut paljon hyviä asioita, rakkaus ei ollut yksi niistä. Kunnes sitten, aivan salamana, elämääni astui mies ja vei mut ja sydämeni nopeasti aivan täysin. Ja minä hänen! En ollut kokenut koskaan sellaista onnea, ja tästä rakkaudesta olen kiitollinen edelleen joka ikinen päivä.

Jos SINÄ olet sinkku, miksipä jossain ei voisi olla joku yhtä kiva vastakappalekin. Näin itse yritin vaikeimpina hetkinä ajatella.

Vierailija
96/242 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy se fakta, että nettideittailu on numeropeliä. Siinä voi helposti kulua kuukausia tai vuosia mutta jos jätät sen kortin käyttämättä niin voit missata sen oikean miehen.

Se on miesten homma tehdä aloite. Jos ei edes siihen pysty, on joku perässä vedettävä tossukka.

Ei kukaan normaali mies enää nykyään tee mitään aloitteita reaalielämässä. Nyky-yhteiskunnassa tuo olisi täysin tuomittavaa ahdistelua.

Nettideiteissä roikkuminen on sallittua.

Vierailija
97/242 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti! Kaiken kokoisille ja näköisille löytyy otantaa, eikä ne kaikki ole juoppoja tai pelkän seksin perään. Lähtökohtaisesti miehet kaipaa sielunkumppania ihan siinä missä naisetkin. Helppoa sen oikean löytäminen ei välttämättä tässä iässä ole (oon samanikäinen kuin sinä, mutta mies), eikä Tinder tosiaan taida olla meidän ikäisille se paras reitti, mutta kaikki kurssit, harrastukset, tietysti myös baarit (jotkut käy baareissa kerran tai kaksi vuodessa ihan vaan pitämässä hauskaa kavereiden kanssa, eli eivät ole juoppoja) ja sit jos on tarpeeksi rohkea niin itse en ainakaan pahastuisi vaikka joku lähestyisi kaupassa tai kadulla. Luonteella ja reippaalla asenteella pääsee jo tosi pitkälle, ikä saa näkyä, eikä todellakaan tarvitse olla mikään fitnesspimu, toki varmasti auttaa jos on pitänyt itsensä kunnossa ja tarkoitan nyt "normaalissa" kunnossa, mutta kuten sanoin niin kaikille löytyy kyllä se omansa ja jos itse ei ole ihan parhaassa mahdollisessa kunnossa, niin ehkä kannattaa antaa sille toisellekin anteeksi pieni repsahdus ja keskittyä luonteeseen.

Kokemusta mistä? Tinderistä? Ei ole mahdollista. Vai baareista? Jos on parikymmentä vuotta luuhannut baareissa niin se luultavasti on suurin syy siihen yskähtelevään vientiin.

Tinderistä, baareista, risteilyiltä, etelänlomilta, Euroopan kaupunkilomilta, työpaikalta, lenkkipolulta. Seksiä, seksiä, seksiä. Sitä ne miehet aina haluavat, vaikka muuta sanovatkin. Eikä tämä ole pelkästään oma kokemukseni, vaan laajahkon ystäväpiirini kokemus.

Edelleen, tämä ei ole mikään yleismaailmallinen totuus. Sinä ja sun laajahko ystäväpiiri edustatte joko itse tietyn tyyppistä ihmisryhmää tai pokailette vaan tietyn tyyppisiä miehiä. Koita vähän avartaa sun hakuehtoja. Tietysti se 90-95% miehistä varmasti haluaa MYÖS seksiä, mutta eivät todellakaan ole pelkästään sen perässä. Sitten taas jos itse nimenomaan et halua seksiä niin kuulut itse sellaiseen ihmisryhmään joka on vähemmistöä, mutta heilläkin on omat aseksuaali piirinsä, joten suosittelen sieltä etsimään miestä jota ei seksi kiinnosta. Valintoja katsos.

Just näin. Itse etsin pelkkää seksiä, mutta en löydä kuin parisuhdetta haluavia miehiä. Jopa he, jotka ilmoittavat olevansa vain seksin perässä, haluavat kuitenkin aina jotain enemmän. En silti sanoisi kaikkien miesten olevan parisuhteen perässä, minä olen vain kohdannut vääränlaisia miehiä.

Ihan sama kokemus! Mulla oli eron jälkeen parin vuoden vaihe, kun halusin nimenomaan vain seksiä ja rentoa yhdessäoloa, ja tein sen myös profiilissani ihan selväksi, ja silti jokainen mies alkoi saman tien ripustautua. Tuntuu koomiselta kuunnella näitä juttuja että miehet on vain seksin perässä kun oma ongelma oli päinvastainen, alkoi tulla turhankin paljon ylimääräistä viestiä ja sellaista asennetta kuin olisin jotenkin tilivelvollinen menemisistäni ja aikatauluistani. Todellisuudessa useimmat miehet ei meinaa kestää sitä jos nainen haluaa vain seksiä.

Näin minäkin olen päätellyt asian. Jokseenkin vain turhauttaa löytää hyvä fwb-kaveri ja juttu tyssää jo alkumetreillä näihin ripustautumisiin ja viestispämmiin.

Merkityksetön seksi vaihtuu miehillä helposti kiintymykseksi kun perustarpeet on hoidettu. Nyt kun teillä ei ole kellään pesänrakennus mielessä, niin ette yritä muuttaa miestä, olette aidosti ja oikeasti oma itsenne, pidätte hauskaa, varmaan ainakin joiltain osin pa*kat nakkaatte muiden mielipiteistä jne. Teidän kanssa on siis hyvä ja helppo olla, seksiä riittää ja silloin ulkonäkö yleensä paranee kun ihmisellä on hyvä olla ja sen merkitys muutenkin pienenee, jos vielä kuitenkin satutte olemaan oikeasti hyvännäköisiä niin noinhan siinä helposti käy. Jos haluatte kokeilla niin voisittekin tehdä niin että joka kerta sitä seksiä ei tipu, niin se voi vähän jarruttaa noiden miesten pariutumishaluja, mutta onko teilläkään sitten halua tai aikaa tuollaiseen pelleilyyn... Kyllä pelimieskin muuttuu kun kaikki tuntuu olevan hyvin, ottakaa se kohteliaisuutena, mutta hankala yhtälö, myönnettäköön.

Ei pidä kyllä yhtään paikkansa tämä. Nimenomaan exäni viimeisin ex on laittanut exän muuttumaan täysin koska aikuinen nainen ei enää katsele kotona vetelehtimistä ilman että mies osallistuu mitenkään. Se ei ole ikinä joutunut raatamaan näin paljon kuin nyt viisikymppisenä.

Mitä? 😂

En ymmärrä sun tekstistä mitään, en edes sitä että miten se liittyy tohon aikaisempaan tekstiin. Dyslexia?

Vierailija
98/242 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei välttämättä, mutta naisen ollessa aloitteellinen miehen kiinnostus saattaa olla _ja todennäköisesti onkin_ hyvin laimeaa ja sitä on vaan joku johon mies paremman puutteessa tyytyy.

Jostain syystä kaikki miehet ei osaa sanoa ei naisen aloitteelle silloin kun nainen ei oikeasti kunnolla kiinnosta.

Vierailija
99/242 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä alennu vastailemaan trolleille, vaan ilmoita viestit niitä kopioimatta asiattomiksi. Tuon ihmisen teksti oli vain tarkoitus provosoida ja sinä nielit koukun kohoineen.

Älä itse alennu syyttelemään muita trolleiksi jos et ymmärrä lukemaasi

Vierailija
100/242 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? 😂

En ymmärrä sun tekstistä mitään, en edes sitä että miten se liittyy tohon aikaisempaan tekstiin. Dyslexia?

Se liittyy niin että lisääntymishaluton nainen ei laske vaatimuksiaan vaan se nostaa niitä. Jos et ymmärrä lukemaasi. Lisääntymishaluinen vielä sietää kaikenlaista paskaa parisuhteelta ja kelpuuttaa mitä sattuu. Sinun päättelysi on väärä, jos et ymmärtänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän