Miten Vanessa Paradisilla voi olla noin upea kroppa?
https://www.vogue.fr/beauty-tips/galerie/diaporama/vanessa-paradis-beau…
Toi persus on ihan mieletön ja ilmeisesti Vanessa ei viihdy salilla, vaan hän harrastaa balettia ja joogaa.
Kommentit (79)
Liian bodarimaiset käsivarret. Paremmat kun löllöt kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Paradisin ja Deppin tyttö on aika kuuma pikku pakkaus HBO:n The Idol sarjassa.
Tytär on kaunis, mutta olen aina pohtinut, että hassua, kun kahdesta persoonallisen kauniista ihmisestä syntyy "tusinakaunis" lapsi. Jotenkin saanut sellaisen yhdistelmän persoonallisella tavalla näyttävien vanhempiensa piirteitä, että kasvot eivät ole erityisen mieleenpainuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytär on kaunis, mutta olen aina pohtinut, että hassua, kun kahdesta persoonallisen kauniista ihmisestä syntyy "tusinakaunis" lapsi. Jotenkin saanut sellaisen yhdistelmän persoonallisella tavalla näyttävien vanhempiensa piirteitä, että kasvot eivät ole erityisen mieleenpainuvat.
No näinhän se monesti on, että äiti on kaunotar, mutta tytär sitten vaan nätti.
Mulla on aika samanlainen, pituuskin on sama. Mutta olenkin 20 vuotta nuorempi. Ei ole koskaan tarvinnut bodailla pyllyn tai muunkaan eteen. Baletti on kyllä erinomaista liikuntaa, kyllä siinä jo lihakset erottuu minulla.
Geenit. Mulla on tollanen kroppa, tosin muutama kilo enemmän. Olen 53v.
En ole päivääkään treenannut takamusta, aina ollut yhtä iso.
Jotkut vaan saa hyvät kortit geenilotossa.
Millainen on yhtä hoikan ihmisen huono persus? Kun musta toi on ihan normaali. Itsellä samanlainen
Vierailija kirjoitti:
Millainen on yhtä hoikan ihmisen huono persus? Kun musta toi on ihan normaali. Itsellä samanlainen
En sanoisi huono persus, varsinkin kun 2000-luvun alku on tullut taas muotiin. Minullakin on tuollainen pyöreä, mutta kuinka inhosinkaan sitä teininä nimenomaan 2000-luvun alussa!
Kyllähän monella hoikalla on pieni, litteä pylly. Mutta ystäväni, jolla on luonnostaan litteä, on saanut kyllä erittäin kovalla treenillä ison ja pyöreän.
koska heilasteli herra deppin kanssa aikoinaan. sillä oli niin positiivinen vaikutus.
Peppu on hyvä. Varmasti on mukava nainen muutenkin.
M40
Luoja kuinka tyhjäpäistä settiä täällä taas, tänäänkin.
Heippa!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mullakin on tuollainen pepun linja sivusta, kun jännitän pakaroita hieman. Kuitenkin selluliittia vaikka hoikka olenkin mutta photoshopilla saa kaiken sellaisen pois ja luuletteko, ettei Voguen kuvat ole käsiteltyjä?
Todellakin. Pakaralihaksia jännittämällä lättä kuin lättä pyöristyy. Kokeilkaa peilin edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upea? Pelkkää luuta ja nahkaa.
Ihmisen on tarkoitus olla hoikka ja jäntevä, eikä mikään rehevä emäntä, jonka utareet roikkuu navan korkeudella.
Ei Vanessa Paradis kaikkien ihanne ole, toisia voi miellyttää vaikkapa Sofia Vergera, joka ei ole lihava, vaikka isot rinnat onkin taikka pitkä ja vahvannäköinen Floor Jansen. Miksi aina pitää haukkua toisenlainen vartalo, kun jotain kehuu? On normaalia, että ihmiset ovat erilaisia, jotkut pitävät niistä rehevistä emännistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Lily Rose on enemmän persoonallisen näköinen kuin kaunis. Ja hänen naamansa on eri paria kropan kanssa; nuoren naisen siroon vartaloon on istutettu 45-vuotiaan naisen pärstä. Hyvä näyttelijä hän kylläkin on, perinyt vanhempiensa lahjakkuuden.
Tuoltakin pyllystä se kakki tulee.
Vierailija kirjoitti:
Koska Photoshop.
Pakaroita on aivan selvästi muokattu tuossa kuvassa, jossa VAnessa on sivulta kuvattuna. Sen todellakin huomaa liiallisesta symmetrisestä pyöreydestä. Itse graafisen alan photoshopparina huomaan. Toinen vaihtoehto olisi silikonitäyte persauksessa mutta edes se ei tee tuollaista pyörylää. Tämä ei toki muuta sitä, että Vanessalla on hyvä peruspohja kropassa. Tod. näk. kuitenkin kuvista on häivytetty myös se tietty, hieman pelottava jänteikkyys, joka yli viisikymppisellä liittyy laihuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mullakin on tuollainen pepun linja sivusta, kun jännitän pakaroita hieman. Kuitenkin selluliittia vaikka hoikka olenkin mutta photoshopilla saa kaiken sellaisen pois ja luuletteko, ettei Voguen kuvat ole käsiteltyjä?
Todellakin. Pakaralihaksia jännittämällä lättä kuin lättä pyöristyy. Kokeilkaa peilin edessä.
. Ei siitä jännittämällä silti tule tuollaista umpipyörylää vaan sellainen korkeimmasta kohdasta suippo, koska pakaralihas siellä lihan alla on jännittynyt.
Naama näyttää siltä kuin sille olisi tehty buccal fat removal. Keho toki nätti ja keijukaismainen.
Vierailija kirjoitti:
Tuoltakin pyllystä se kakki tulee.
Suhtkoht samanlaisia reikiä löytyy kaikista naisista.
Erilaisessa paketissa tosin ja kyllähän tuollaista mieluummin julkisilla paikoilla taluttelisi kuin useimpia muita.
Miks ne eros sen Johnny Deppin kanssa?