Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan mennyt treffeille sellaisen miehen kanssa josta ajattelit jälkikäteen ettei ikinä olisi pitänyt mennä?

Vierailija
08.12.2024 |

Vai et?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Vierailija
2/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ennen oli tapana, että jonkinlaista mielenkiintoa tai sutinaa oli tyyppiin jonka kanssa meni treffeille ja sen piti olla molemminpuolista. Ei olisi tullut mielenkään jonkun randomin kanssa lähteä.

Vierailija
4/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Osoittautui vikatikiksi viiden vuoden jälkeen. Kerran pettäjä aina pettäjä. 

Vierailija
5/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja onnekseni olin fiksu ja ihmistuntemus kohdillaan, jätin lyhyen tapailun päätteeksi. Ghoustasin, koska hän on ahdistelija.

Vierailija
6/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että melkein kaikki yli 10 treffiä läpikäyneet ovat törmänneet ainakin yhteen sellaiseen ällödeittiin.

Vierailija
7/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta.

Vierailija
8/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Enkä ole sitten enää mennyt, kun olen sen tajunnut. Esim. maanis-depressiivinen voi olla täysin normaali, jos hänet tapaa oikeaan aikaan. Eikä juoppous näy välttämättä naamasta. Nämä käy ilmi vasta, kun tutustuu.

Vierailija
9/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monenkin. Yleensä se siellä treffeillä on viimeistään selvinnyt, että ei ole sopiva.

Vierailija
10/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jälkikäteen ajateltuna olisin voinut jättää joka ikisen väliin. Kukaan heistä ei ole ollut minulle oikea. Eniten kuitenkin kaduttaa sellaiset tapaukset, jotka ovat selkeästi olleet persoonallisuushäiriöisiä ja kohdelleet minua kuin jätettä.

Vierailija
11/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, hän on nyt lapseni isä :(

Vierailija
12/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Naisella oli kamalat peräpukamat ja haisi hielle.

Vierailija
13/13 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Oli paljon lihavampi kuin antoi ymmärtää ja kuva joka hänellä oli, oli vuosia vuosia vanha missä hän oli oli alle 100 kiloinen. Nyt oli varmasti 120 kg ainakin 😳 Oli meillä noloa, halusin tilanteesta koko ajan pois vaikka juttu kyllä luisti ja siis muuten ihana mies. Jos tollasen löytäisi joka osaisi noin puhua ja olisi normaali painoinen niin se ois siinä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä