Mulla oli vanhat vanhemmat
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Miten vanhat? Minulla oli nuoret vanhemmat, minut on tehty tuoreilla sukusoluilla 🤭
Äiti 36v ja isä 38v.
Miltä se susta tuntui mm. kouluikäisenä? Mun työkaveri sanoi hävenneensä iäkästä äitiään, kun kaikki oletti hänen olevan kouluikäisen lapsen isoäiti.
Vierailija kirjoitti:
Miltä se susta tuntui mm. kouluikäisenä? Mun työkaveri sanoi hävenneensä iäkästä äitiään, kun kaikki oletti hänen olevan kouluikäisen lapsen isoäiti.
Ei se mitenkään ihmeelliseltä tuntunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vanhat? Minulla oli nuoret vanhemmat, minut on tehty tuoreilla sukusoluilla 🤭
Äiti 36v ja isä 38v.
Alkaa olla uusi normaali nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti 36v ja isä 38v.
Mulla vanhemmat oli 35v ja 37v. En ikinä lapsena enkä nuorena ajatellut vanhempia mitenkään vanhoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti 36v ja isä 38v.
Minusta 36v ja 38v vanhemmat eivät ole kyllä vanhat, omat vanhempani olivat 45v ja 47v kun minä synnyin ja evakkona aikoinaan Suomeen Karjalasta tulleet joten heidän koko ajattelumaailma sota-aikana eläneenä on aina ollut aivan erilainen kun nyky-ihmisillä, ja äitiäni luultiin mummokseni koulu aikoinani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti 36v ja isä 38v.
Mulla vanhemmat oli 35v ja 37v. En ikinä lapsena enkä nuorena ajatellut vanhempia mitenkään vanhoiksi.
Eivät ole kyllä vanhat vanhemmat, mun mielestä yli 40-vuotiaat vanhemmat on vanhat.