Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä pettikö kumppani, asia stressaa ihan älyttömästi

Vierailija
07.08.2023 |

On epäilyksiä, että petti, mutta en ole varma. Kumppani ei tietenkään myönnä. En haluaisi jättää, koska rakastan ja jos ei ole pettänyt. Mutta haluaisin pois tilanteesta, jos olisin tietoinen, että petti.
Tällä hetkellä en vaan tiedä mitä tehdä ja asia stressaa jatkuvasti. Onko mitään neuvoja :/

Kommentit (172)

Vierailija
1/172 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun suhteessa ruvetaan kyräilemään ja epäilemään otetaan kapsäkit. Terveeseen suhteeseen ei kuulu seiniä pitkin kulkeminen.

Vierailija
2/172 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se selviää. Jos on pettänyt, se jollain tapaa paljastuu ja sitten kumppani sen myöntää, kun tarpeeksi jankkaat asiasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/172 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun suhteessa ruvetaan kyräilemään ja epäilemään otetaan kapsäkit. Terveeseen suhteeseen ei kuulu seiniä pitkin kulkeminen.

No pari kumppania on jäänyt pettämisestä kiinni eikä kummallakaan kertaa ollut turha epäily. 

Vierailija
4/172 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten on tapahtunut? Ellet periaatteessa ole mustasukkainen luonne, niin omaan intuitioon kannattaa luottaa. Sarjapettäminen on mahdollista vain, jos kumppani totuttautuu vaientamaan intuitionsa. 

On hyvin harvinaista, että pettäjä tunnustaa itse. Jos tunnustaisi heti, olisi kyseessä oikea vahinko ja rehellinen ihminen.

Vierailija
5/172 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"otetaan laukut" siis mitä?

Vierailija
6/172 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvona on se, että eroatte. Jos et luota kumppaniin etkä usko sanaansa, niin hänen kannaltaan ero on ainoa hyvä ratkaisu. Tulet toistamaan tuota samaa pettämisepäilyä kerran toisensa jälkeen, oli syytä tai ei, joten tilanteesta pääsee pois eroamalla.

Kumppanisi löytää varmasti sinua paremman ja sinä opit olemaan yksin.

Vierailija
7/172 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten vaikka olisi pettänyt? turha vaivata päätään tuollaisella

Vierailija
8/172 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä uskon, että terveessäkin suhteessa on joskus epäilty turhaan, ja sitä toivoisin että tämä on.. kumppani sanoi sitä, että jos en luota häneen niin on turha edes olla yhdessä. Ap

Vierailija
9/172 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä uskon, että terveessäkin suhteessa on joskus epäilty turhaan, ja sitä toivoisin että tämä on.. kumppani sanoi sitä, että jos en luota häneen niin on turha edes olla yhdessä. Ap

Oon samaa mieltä. Mä avittaisin nostamalla kengät ulos.

Vierailija
10/172 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten on tapahtunut? Ellet periaatteessa ole mustasukkainen luonne, niin omaan intuitioon kannattaa luottaa. Sarjapettäminen on mahdollista vain, jos kumppani totuttautuu vaientamaan intuitionsa. 

On hyvin harvinaista, että pettäjä tunnustaa itse. Jos tunnustaisi heti, olisi kyseessä oikea vahinko ja rehellinen ihminen.

Toinen ei heti tunnustanut, siinä meni aikaa ja asian sai ottaa usein puheeksi. Oli toinen nainen samaan aikaan eli oli toisenkin kanssa suhteessa. Toinen pettäjä jäi kiinni hyvin pian pettämisen jälkeen ja myös tunnusti pettämisen sen ensimmäisen keskustelun aikana. 

Vierailija
11/172 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan osannut pitää seksin harrastamista pettämisenä.

Ihastuminen ja varsinkin rakastuminen toiseen olisi paha paikka.

Vierailija
12/172 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin selittää vähän myöhemmin. En ole liian mustasukkainen yleisesti ottaen.

Sepä se että yleensä ne ei tunnusta missään tilanteessa. Uskon, että itsekin kieltäisin kaiken viimeiseen asti, koska myöntämisessä ei ole mitään voitettavaa (en ole pettänyt kylläkään koskaan suhteessa). Ap

Vierailija
13/172 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu juu

Vierailija
14/172 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se selviää. Jos on pettänyt, se jollain tapaa paljastuu ja sitten kumppani sen myöntää, kun tarpeeksi jankkaat asiasta. 

Itse erosin jankkaajasta. En ollut pettänyt.

Vierailija
15/172 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos edes epäilisin asiaa vahvasti ja olisin siitä kysellyt toiselta, niin mielestäni suhde olisi täysin siinä. Ei suhteella ole enää mitään edellytyksiä olla normaali hyvä suhde, jos toinen kyylää ja epäilee ja toinen mahdollisesti juoksee vieraissa. Ja vaikka toinen ei tekisi yhtään mitään väärää, niin jo se, että toinen ruikuttaa ja epäilee koko ajan, olisi kamalaa.

Rakkautta se ei ole, että kyylää toista tai se, että käy vieraissa.

Vierailija
16/172 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin selittää vähän myöhemmin. En ole liian mustasukkainen yleisesti ottaen.

Sepä se että yleensä ne ei tunnusta missään tilanteessa. Uskon, että itsekin kieltäisin kaiken viimeiseen asti, koska myöntämisessä ei ole mitään voitettavaa (en ole pettänyt kylläkään koskaan suhteessa). Ap

Ei sun tarvi selittää. Nykyisesi ilmaisi halunsa erota ja sä haluat jankata. Miksi?

Vierailija
17/172 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sitten varmaankin avoimessa suhteessa jossa myös kumppanisi saa vapaasti harrastaa seksiä muiden kanssa.

Vierailija
18/172 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaiheessa kun luottamus katoaa, on sinun aika pakata kalsarisi ja häipyä. sinä myrkytät suhteen epäilyilläsi, etkä ole enää kelvollinen kumppani. epävarmat lapaset jää aina yksin epäilyineen. hauskaa kesän loppua!

Vierailija
19/172 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yks ex kuvitteli, että olin pettänyt ja kosti sitä eron jälkeen. En ollut pettänyt, että hukkasi vaan omaa elämäänsä turhaan vihanpitoon ja katkeruuteen. 

Vierailija
20/172 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se pitää tehdä, ei huonosta tule enää hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan