Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaisitko seurustelemaan miehen kanssa, joka on absolutisti?

Vierailija
06.08.2023 |

ja joka ei oikein hyväksy muidenkaan alkoholinkäyttöä

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tyydy alkoholia kittaavaan, väkivaltaiseen naiseen. -nuori mies

Vierailija
42/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutismi ei ongelma, toisten moralisointi olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. En huolisi absolutistia enkä varsinkaan tuomitsevaa absolutistia.

Vierailija
44/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, koska Suomi on nolojen juoppoporsaiden maa, jossa turhan monilla lapsilla on turvaton lapsuus.

Vierailija
45/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin aikoinaan, hän oli entinen alkoholin suurkuluttaja, sittemmin absolutisti. Mutta koska addikti on aina addikti, hänen viinan jälkeinen intohimonsa oli golf. Ja sitähän pelattiin huhtikuusta syyskuuhun ulkona ja muulloin sisäkentillä niin ahkeraan, ettei minulle riittänyt aikaa kuin muutaman panon verran kuukaudessa. Eli siihen loppui se suhde, oli kyllä mukava mies, mutta golfmaila ilmeisesti kiinnosti enemmän kuin minä.

Vierailija
46/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sloittaisin. Itseasiassa jopa etsin absolutistia. Nähnyt kännäämistä ihan riittävästi jo lapsena, ei jaksa enää

Vierailija
47/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ei ole arboristi se ei ole aikamiehen hommaa, absolutistin kanssa aina pärjää

.. tiedätkö edes mikä on arboristi? Tunnen yhden ja on aika hottis

Vierailija
48/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avioitunut absolutistin kanssa.

Vierailija
49/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutistin kanssa kyllä, mutta en sellaisen, joka tuomitsee muiden alkoholin käytön.

Vierailija
50/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin mutten yksinäinen kirjoitti:

Olen absolutisti mies ja sinkku. Olen yksin mutten yksinäinen. Viihdyn hyvin itsekseni. Matkustelen vuodessa 2-3 kertaa ulkomailla välillä kauempana. Asiani mielestäni hyvin. Pärjään omillani. Asun omassa velattomassa kerrostalo kaksiossa sekä omistan kaksi yksiötä joista vuokratuloja saan.

Mites tämä sinun matkustelusi liittyi alkoholinkäyttöön, tai ylipäänsä mihinkään? Korreloiko se jotenkin alkoholinkäytön kanssa, tai edes sen kanssa, onko asiat hyvin?

Vierailija
51/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso red flag. Kertoo muistakin ongelmista kuin siitä, että on alkoholisti.

Jos ei pysty tervetuliaismaljoja juomaan kittaamatta koko bileiden alkoholivarantoja, on todella sekaisin enkä halua olla sellaisen kanssa missään tekemisissä.

Täytyy pystyä ottamaan esim. sunnuntailounaalla lasi viiniä tms.

Oletatko heti, että alkoholiton on joku addikti, joka vain odottaa ratkeamistaan? Kuulostaa projektiolta.

Ja miksi "täytyy" pystyä ottamaan lasillinen? Etkö kestä elämää ilman kemikaaleja, joten sitten ei saa muutkaan kestää?

Enemmän tuo on kontrollointia kuin kenenkään raittius. Enemmän punaisia lippuja kuin kiinalaisessa sotilasparaatissa.

Vierailija
52/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä miten sitä tuo esille ja kuinka muiden juomisiin huomiota kiinnitetään.
Mä en itsekaaän käytä alkoholia. Alkoholi ei näyttele elämässäni minkäänlaista roolia. Mulla on tällä hetkellä sellainen elämä missä ei vain ole alkoholi läsnä. Mä en halua, että mun kodissa käytetään alkoholia, enkä halua humalassa olevia ihmisiä kotiini. Mun läheisissä ei ole ketään alkohin arkikäyttäjää eikä kukaan käy meillä sellaisissa tilanteissa, joihin alkoholi mitenkään sopii tai kuuluu.

Jos osallistun vaikka häihin, synttäreille, ylioppilasjuhliin jne, otan onnittelumaljan ja hörppään siitä. Joskus juon sen kokonaan. Joskus voin juhlissa ottaa ruuan kanssa lasin siideriä (2-3 vuoden välein). Mulla on ollut 10 vuoden tauko, etten juonut pisaraakaan, koska ei ollut juhlia ja olin raskaana ym. En mainostaisi itseäni absolutistiksi tai koskaan sellainen oleeni.

Jos saisin miehen joka ei käytä alkoholia tai alkohilikäyttötavat olisivat samansuuntaiset kuin itselläni, niin olisin iloinen. Mulla olikin jo tälläinen, mutta kuolema meidät erotti.

En haluaisi miestä, joka toitottaisi olevansa absolutisti ja tekisi siitä numeron tai arvostelisi muita äänekkäästi. Mäkin jollain tasolla kyllä paheksun alkoholin käyttäjiä, mutta yritän olla näyttämättä sitä.

Aika outo tulkinta sinulla käsitteestä "en käytä alkoholia"? Muistathan sitten johdonmukaisesti paheksua myös itseäsi!

Vierailija
53/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kyllä kiitos! Meitä alkoholistien ex vaimoja on suomi pullollaan ja hartain toive on löytää raitis mies, siis ketkä haluaa löytää vielä miehen.

Vierailija
54/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo haittaisi. En viihdy baareissa tai yöelämässä muutenkaan. Mutten ole absolutisti itse.

Vierailija
55/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso red flag. Kertoo muistakin ongelmista kuin siitä, että on alkoholisti.

Jos ei pysty tervetuliaismaljoja juomaan kittaamatta koko bileiden alkoholivarantoja, on todella sekaisin enkä halua olla sellaisen kanssa missään tekemisissä.

Täytyy pystyä ottamaan esim. sunnuntailounaalla lasi viiniä tms.

Oletatko heti, että alkoholiton on joku addikti, joka vain odottaa ratkeamistaan? Kuulostaa projektiolta.

Ja miksi "täytyy" pystyä ottamaan lasillinen? Etkö kestä elämää ilman kemikaaleja, joten sitten ei saa muutkaan kestää?

Enemmän tuo on kontrollointia kuin kenenkään raittius. Enemmän punaisia lippuja kuin kiinalaisessa sotilasparaatissa.

Tämä on niiiiin totta!!! Jos et itse kestä jonkun absolutismia, et voi tuomita sitä, että hän ei ehkä kestä sinun tissuttelua. Ja oikeasti, on olemassa absolutisteja, jotka ei ole ikinä elämässään maistanut alkoholia tai muita päihteitä. Totta, joku heistä voisi tulla riippuvaiseksi, mutta se ei vaan koskaan tule ilmi . Joku taas tunnistaa vaaran jo ennenkuin edes kokeilee. Mutta osa ei vaan yksinkertaisesti näe mitään järkeä päihteiden käytössä, ei edes "kohtuu" käytössä. Ellet sitä kestä, älä valita heidän rajoistaan, asiat toimii aina kahteen(jopa useampaankin) suuntaan

Vierailija
56/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En alkaisi, jos se valittelee mun juomisistani.

Saatan olla monta kuukautta ottamatta pisaraakaan, ja sitten jossain bileissä ottaa reilummin.

Nykyään krapulat niin kauheita, että tietää kyllä välillä juoneensa reilummin. 🙈🙊

Ikinä ymmärtänyt miksi pitää juoda niin paljon että tulee myrkytys...

Vierailija
57/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta olen itse sen verran loppasuu ettei sellainen mies varmaan huolisi minua.

Vierailija
58/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei ole hänen asiansa hyväksyä tai olla hyväksymättä muita

Vierailija
59/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kysymys. Olen tuntenut miehen, joka väitti olevansa absolutisti, mutta ilmenikin, että hän oli sisäisesti yhä alkoholisti ja oikeutti juomattomuudellaan itselleen toista kohtaan loukkaavaa ja pahoinpitelevää käytöstä. Mieli lauseet alkoivat... Et olisi pitänyt musta silloin kun join... Ei itse huomannut tätä lainkaan. Jokainen ei sana oli hänelle lupa käydä vastatoimiin, koski se sitten yöpymistä toisen kotona tai jotakin muuta asiaa. Hänen vastatoimensa olivat kammottavia.

Minusta absolutismi tai juomattomuus on itsestään selvyyksiä sille, ken näin tahtoo elää. Selkäpiitä karmii ne miehet, keiden täytyy tätä erikseen korostaa.

Vierailija
60/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi ketään, joka ajattelee, että hän määrää mitä muut tekevät.

Baarissakin pahimpia ovat ne, ketkä tulevat sinne kauhistelemaan, että "te toiset istutte täällä joka päivä, mutta minä olen niin raitis, etten edes tunne ketään täältä nimeltä. Nytkin olin kolme viikkoa mökillä. En tunne ketään mutta sen tiedän, että tuokin nainen tuolla terassilla on viiden lapsen äiti, mutta täällä vaan istuu... Varmaan lasten rahoilla... Mutta minä se olen niin raitis ja fiksu, enkä yhtään kuin te muut täällä... "

En alennu selostamaan, että itte oon ekaa kertaa tänä kesänä täällä, eikä kiinnosta tuollainen joutava juoruilu. Että ihan älyttömästi on kerrottavaa niistä vieraista ihmisistä kumminkin.

Hohhoijaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi