Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaisitko seurustelemaan miehen kanssa, joka on absolutisti?

Vierailija
06.08.2023 |

ja joka ei oikein hyväksy muidenkaan alkoholinkäyttöä

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mieluusti kunhan mies ei ole uskonnollinen eikä muutenkaan minkään ideologian mädättämä.

Itsekään en alkoholia käytä ja muiden alkoholin (sekä muiden päihteiden) käyttäminen on yhdentekevää, kunhan siitä ei ole minkäänlaista haittaa eikä häiriötä mulle. Esim mitään kännisen viininlipittäjän puhelinmaratoneja en jaksa kuunnella yhtään. En puhelun vastapuolena enkä naapurina. Tai katsella kun kaupassa joku krapulainen tärisee harittavin silmin.

Vierailija
22/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippis 🍻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olis tosi tylsää.

Vierailija
24/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutistiin ei ole luottaminen.

Vierailija
25/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin absolutisti joten toisen absolutismi on ainoa vaade mikä minulla on kumppanille

Vierailija
26/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tykkään ottaa ruualla viiniä ja saunan jälkeen oluen. Eksä oli alkoholisti ja se oli yhtä kaaosta. Ei enää addikteja tai muita äärilaidan ihmisiä mun elämään.

Vierailija
27/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa absolutistin kanssa. Lievällä huumorilla suhtautuu viinin tissutteluuni. Paheksuu kännäämistä, mutta on kunnialla roudannut mut tuhannnen seipäässä olevana ns tyttöjen illasta himaan.

Kaikki kunnia tälle elämäni rakkaudelle.

Vierailija
28/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutismi leimaa ihmisen samoin kuin alkoholismi.

Suurin osa ihmisistä elää kohtuudella.

Vierailija
29/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, suhteesta ei tulisi mitään.

Vierailija
30/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistin tyttärenä, ehkä. Mutta jos olisi tuomitseva minun satunnaisesta viinilasillisesta tai lonkerosta, olisi varmaan ongelma. Uskovaista en ottaisi.

Vierailija
31/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa absolutistin kanssa.

Ei ole hihhuli, eikä ex-juoppo, eikä tuomitse muiden juomista. Kaikki parhaat puolet samassa.

Vierailija
32/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä noilla tiedoila. Tarvitaan aika paljon muutakin, että alan seurustella. 

Vierailija
33/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Ei siksi, että itsekään juuri käyttäisin mitään päihteitä vaan siksi, että en halua lähelleni muita kontrolloimaan pyrkiviä ihmisiä. Niiden kanssa elämästä tulee aina jonkinlaista taistelua, ja vaikka tässä asiassa se ehkä olisi helppo sietää, se on taatusti yhtä kontrolloiva monessa muussakin asiassa. Minä haluan kumppanin, en vastustajaa.

Vierailija
34/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso red flag. Kertoo muistakin ongelmista kuin siitä, että on alkoholisti.

Jos ei pysty tervetuliaismaljoja juomaan kittaamatta koko bileiden alkoholivarantoja, on todella sekaisin enkä halua olla sellaisen kanssa missään tekemisissä.

Täytyy pystyä ottamaan esim. sunnuntailounaalla lasi viiniä tms.

Vierailija
35/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi, jos ei hyväksy muiden juomista.

Itse juon satunnaisesti lasin kaksi. esim siskon lapsen ylppäreissä lasi skumppaa, viileetä sangriaa lasin otin sitten lomille läksiäisiksi heinäkuun alussa, heinäkuun lopulla oli sukujuhlat, niin siellä join oluen ja kaksi lasillista viiniä. < aidosti omat juomiset tältä kesältä.

Mä voisin olla juomattakin absolutistin takia. Mä tykkään käydä terasseilla (etenkin lämpimänä päivänä duunin jälkeen), pubeissa ja juhlissa. Jos miestä ei ikinä saisi mukaan noihin juttuihin tiukan absolutisminsa takia, niin ei mulle kiitos.

Vierailija
36/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso red flag. Kertoo muistakin ongelmista kuin siitä, että on alkoholisti.

Jos ei pysty tervetuliaismaljoja juomaan kittaamatta koko bileiden alkoholivarantoja, on todella sekaisin enkä halua olla sellaisen kanssa missään tekemisissä.

Täytyy pystyä ottamaan esim. sunnuntailounaalla lasi viiniä tms.

Sulla ei ole näköjään mitään käsitystä siitä, mitä absolutisti tarkoittaa. Sehän ei tarkoita sitä, ettei pystyisi vähän ottamaan vetämättä perseitä. Absolutisti vain ei halua juoda alkoholia. Ei siihen sen kummempaa liity. 

Vierailija
37/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin niin päin kuin toisin päin. Eli alkoholin kanssa kovastikin touhuilevaa en jaksaisi katsella enkä kuunnella. Humalainen ihminen on todella ärsyttävä.

Vierailija
38/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutistin kanssa voisi. Tuomitsevan absolutistin kanssa en missään nimessä. En siedä ihmisiä, jotka tuomitsevat muiden valintoja. 

Vierailija
39/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä miten sitä tuo esille ja kuinka muiden juomisiin huomiota kiinnitetään.

Mä en itsekaaän käytä alkoholia. Alkoholi ei näyttele elämässäni minkäänlaista roolia. Mulla on tällä hetkellä sellainen elämä missä ei vain ole alkoholi läsnä. Mä en halua, että mun kodissa käytetään alkoholia, enkä halua humalassa olevia ihmisiä kotiini. Mun läheisissä ei ole ketään alkohin arkikäyttäjää eikä kukaan käy meillä sellaisissa tilanteissa, joihin alkoholi mitenkään sopii tai kuuluu.

Jos osallistun vaikka häihin, synttäreille, ylioppilasjuhliin jne, otan onnittelumaljan ja hörppään siitä. Joskus juon sen kokonaan. Joskus voin juhlissa ottaa ruuan kanssa lasin siideriä (2-3 vuoden välein). Mulla on ollut 10 vuoden tauko, etten juonut pisaraakaan, koska ei ollut juhlia ja olin raskaana ym. En mainostaisi itseäni absolutistiksi tai koskaan sellainen oleeni.

Jos saisin miehen joka ei käytä alkoholia tai alkohilikäyttötavat olisivat samansuuntaiset kuin itselläni, niin olisin iloinen. Mulla olikin jo tälläinen, mutta kuolema meidät erotti.

En haluaisi miestä, joka toitottaisi olevansa absolutisti ja tekisi siitä numeron tai arvostelisi muita äänekkäästi. Mäkin jollain tasolla kyllä paheksun alkoholin käyttäjiä, mutta yritän olla näyttämättä sitä.

Vierailija
40/66 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa juoppo miehen kumppaniksi se on nähty monta kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi