Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä naiset saavat yhden yön suhteista?

Vierailija
06.08.2023 |

Kun niissähän ei tautiriskin takia ole suutelua eikä suuseksiä?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nautinto vaan niin ihanaa.

En olis uskonut millaisen nautinnon se tuo,olisin jo ennemmin siihen langennut.

Oikeastaan se oli mieheni syy,sillä hän siihen nautintoon yllytti.

Olin älyttömän arka ja ujo kokeilemaan vieraan nautintoa.

Ja olihan siinä varmaan onneakin että ensimmäinen kerta oli niin onnistunut.

Ja sekin etten saanut mitään tautia ,sillä nautin ihan paljaaltaan,ja luomuna loppuun asti.

Kyllähän siitä on varoiteltu ja paloiteltu.

Mietimme miehen kans että pienin riski olisi varattu ,joka ei juokse vieraissa ,tai sellainen nuori mies jolla poikuus vielä tallella.

Mulle sattui kohdalle kaksi nuorta herraa jolle sain olla ensimmäinen nainen.

Se oli järkyttävän ihana se eka kerta.

Se oli se esi leikki jo sellaista että valuin,ja kavereilla oli kovana koko ajan.

Eka kerran olin aamulla ,että sanoin ei enää .

Annoin siltikin kun pyydettiin.

Siitä asti on nuo kaverukset olleet mulle vakkareita. Ei ole tarvinnut kovin paljoa etsiä uutta.

Vierailija
22/87 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enimmäkseen se on mielestäni jännää. Vähän kuin saisi joululahjan ja ei tiedä mitä se välttämättä on (onko kova vai pehmeä paketti, heh no ei). Uutuuden viehätystä.

Kyllä yhden yön suhteet voivat myös olla naiselle nautinnollisia, en ymmärrä mikä tabu se on. Mun ainakin paras orgasmi on tullut nimenomaan yhden yön jutussa, seksikemiat vain kolahti yhteen tai jotain maagista tapahtui, mutta parisuhteessa en ole koskaan valitettavasti vastaavaa kokenut.

Yhden yön suhteissa voi myös saada itseään huomattavasti paremman näköisen miehen sänkyyn kuin mitä saisi sekä sänkyyn että parisuhteeseen. Se luo lisäpotkua sänkyyn kun saa omasta mielestään täydellisen näköisen miehen kellistettyä punkkaansa. Ulkonäkö on nimenomaan pelkkään seksiin perustuvissa suhteissa aika isossa roolissa, oli sitten pinnallista tai ei.

Minulta meni ohi, että miksi sellaista komeaa miestä ei saa parisuhteeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen haluaa suuseksiä yhdenillan jutussa, niin kysykää lesboilta.

Miksi? Voihan mieskin nuolea. Itse olen aina saanut suuseksiä miehiltä yhden illan suhteissa.

Toiset ne nuolee sunkin tautipesääsi. Tuurilla ne laivatkin seilaa.

Vierailija
24/87 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enimmäkseen se on mielestäni jännää. Vähän kuin saisi joululahjan ja ei tiedä mitä se välttämättä on (onko kova vai pehmeä paketti, heh no ei). Uutuuden viehätystä.

Kyllä yhden yön suhteet voivat myös olla naiselle nautinnollisia, en ymmärrä mikä tabu se on. Mun ainakin paras orgasmi on tullut nimenomaan yhden yön jutussa, seksikemiat vain kolahti yhteen tai jotain maagista tapahtui, mutta parisuhteessa en ole koskaan valitettavasti vastaavaa kokenut.

Yhden yön suhteissa voi myös saada itseään huomattavasti paremman näköisen miehen sänkyyn kuin mitä saisi sekä sänkyyn että parisuhteeseen. Se luo lisäpotkua sänkyyn kun saa omasta mielestään täydellisen näköisen miehen kellistettyä punkkaansa. Ulkonäkö on nimenomaan pelkkään seksiin perustuvissa suhteissa aika isossa roolissa, oli sitten pinnallista tai ei.

Minulta meni ohi, että miksi sellaista komeaa miestä ei saa parisuhteeseen?

Hevosennaama.

Vierailija
25/87 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten ei mitään.

Vierailija
26/87 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten ei mitään.

Baaripanoissa pidetään huolta omasta orkustaan. Siksi sinäkään et ole saanut niissä mitään. Opettele saamaan ja nauti.

Vierailija
27/87 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suutelusta voi saada sekä huuliherpeksen että genitaaliherpeksen. Eli jos ei halua tautien takia harrastaa suuseksiä niin samat riskit koskee myös suutelua.

Surullista, et sitten koko elämäsi aikana voi suudella, koska pelkäät saavasi huuliherpeksen. Huuliherpes on lähes kaikilla, mutta kuka sitä suutelee herpeksen ollessa huulessa. Suuteleminen on aivan ihanaa.

Huuliherpes voi olla myös genitaaliherpesvirusta. Eli genitaaliherpekseltä ei voi säästyä sillä, että pidäyttäytyy suuseksistä vaan sen voi saada myös ihan suudellessa. Herpeksen esiintymispaikka ei kerro, onko kyse 1 vai 2 tyypin herpeksestä.

Minä harrastan kyllä suutelua ja myös suuseksiä. Mutta onhan se suutelu riskialtimiimpaa kuin suuseksi suojan kanssa. Mutta monet miehet yrittävät päästä mahdollisimman vähällä eivätkä halua antaa suuseksiä "riskien" vuoksi.

Monet prostituoidut eivät suutele, koska se on riskialtista tautien takia.

Herpes on herpes olipa 1 tai 2 tyyppiä. Vai onko huulessa oleva herpes jotenkin pahempi jos sen sanan edessä on genitaali? 

Vierailija
28/87 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi oli noin upeaa, etkö yrittänyt saada häntä uudelleen vällyjen väliin?

En muista itse nauttineeni juuri koskaan seksistä yhden illan jutussa. Kyllä siinä jännityksen ja läheisyyden kaipuu ovat olleet pääosassa. Mutta suhteissa ja jopa fb-suhteessa seksi on ollut nautinnollista.

Vierailija
29/87 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nauttinut seksistä joka kerta, joskus enempi, ja joskus vähempi. Nauttinut silti. Erityisesti nautin suuseksistä saavana osapuolena, mutta on ollut myös tapauksia, missä miehellä ollut niin komea/kaunis kulli, että on ollut ihan pakko nauttia siitä ottamalla suihin.

Vierailija
30/87 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvan humalan miehen tarjoamana ja kehuja ja ylistystä voimaantumiseen.

Rahaa se on ilmainen ravintolailtakin.

Vierailija
31/87 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saada mukavan taudinkin.

Vierailija
32/87 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkensa ne miehet tekee, että sänkyynsä saisivat. No olen antanut tarjota ja kehua, mutta kadonnut sitten näkymättömiin ennen baarin sulkemisaikaa.

Vierailija
33/87 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkensa ne miehet tekee, että sänkyynsä saisivat. No olen antanut tarjota ja kehua, mutta kadonnut sitten näkymättömiin ennen baarin sulkemisaikaa.

Niinpä. Voiko tuosta enää alemmaksi vajota?

Vierailija
34/87 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Voiko tuosta enää alemmaksi vajota?[/quote

Hyppää sänkyy kaikkien tarjoajien kans,ni aika alhaalla on.

Vierailija
35/87 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta rehellisyys on tallella. Voisit kieltäytyä tarjoilusta.

Vierailija
36/87 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta rehellisyys on tallella. Voisit kieltäytyä tarjoilusta.

Kuka nyt ilmaisesta viinasta kieltäytyisi. Kyllä rehellisyys on, missä valehtelua? Mies voi olla rehellinen ja kertoa, että tarjoaa, jos pääsee panemaan.

Vierailija
37/87 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua voisi vaikka panna ihan rehelliseltä pohjalta, kun realiteetit on tullut jo esille😉

Vierailija
38/87 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on täysin sama mitä naiset saa yhden illan jutuista.

Vierailija
39/87 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä yleensä saa yhdenillan suhteesta

jos suitä voi edes suhtyeeksi sanoa

Miehet varmaan YHDEN panon lisää erinaisen kanssa

mutta oikeesti jos se ainut syy niin ?????

Vierailija
40/87 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä seksiä , ei muuta. 

Sopiva mies ei ole koskaan tanssilattialla vaan jossain pimeässä nurkassa ja  ajattelee samalla tavalla.  Hän ei  tarvitse   naista jonka  kanssa   pitää hauskaa   3 - 4  tuntia.  Se on täysin järkevää ...