mitä naiset saavat yhden yön suhteista?
Kun niissähän ei tautiriskin takia ole suutelua eikä suuseksiä?
Kommentit (87)
Kyllä yhden yön jutuissakin suudellaan ja voi olla suuseksiä, mutta mitä nyt yleensäkin seksistä saadaan? Seksuaalista mielihyvää, nautintoa, energiaa..
En tahalleenkaan maininnut orgasmia, koska sinulla on nähdäkseni pakkomielle siihen :D
Mutta jos sinä et halua suutelua etkä suuseksiä yhden yön jutun kanssa, etkä saa orgasmia yhdynnässä, niin vinkkinä voi myös sormettaa!
En tiedä, en oo kokeillut. Varmaan samaa kuin miehet, luulisin. Mutta se onkin jokaisen oma asia. Suutelusuojaa en ookaan nähnyt, heh, mut suuseksiin on myynnissä ihan suojia, tiedoksi.
Enimmäkseen se on mielestäni jännää. Vähän kuin saisi joululahjan ja ei tiedä mitä se välttämättä on (onko kova vai pehmeä paketti, heh no ei). Uutuuden viehätystä.
Kyllä yhden yön suhteet voivat myös olla naiselle nautinnollisia, en ymmärrä mikä tabu se on. Mun ainakin paras orgasmi on tullut nimenomaan yhden yön jutussa, seksikemiat vain kolahti yhteen tai jotain maagista tapahtui, mutta parisuhteessa en ole koskaan valitettavasti vastaavaa kokenut.
Yhden yön suhteissa voi myös saada itseään huomattavasti paremman näköisen miehen sänkyyn kuin mitä saisi sekä sänkyyn että parisuhteeseen. Se luo lisäpotkua sänkyyn kun saa omasta mielestään täydellisen näköisen miehen kellistettyä punkkaansa. Ulkonäkö on nimenomaan pelkkään seksiin perustuvissa suhteissa aika isossa roolissa, oli sitten pinnallista tai ei.
En miehenäkään nauti yhden yön suhteista. Suuseksiä on mukava olla molemmin puolin.
Eikä yhden yön jutussa ehdi oikein oppia, mistä toinen pitää eniten.
Toki yhden yön juttu voi jatkua uusille kerroille.
Tämän vuoksi hakusessa onkin pidempi fwb, jossa ei jätetä kiveäkään kääntämättä seksin suhteen. Toki tuollaista haluavan naisen löytäminen onkin toinen juttu. Kysyntä ja tarjonta ei taida oikein kohdata.
Vierailija kirjoitti:
Enimmäkseen se on mielestäni jännää. Vähän kuin saisi joululahjan ja ei tiedä mitä se välttämättä on (onko kova vai pehmeä paketti, heh no ei). Uutuuden viehätystä.
Kyllä yhden yön suhteet voivat myös olla naiselle nautinnollisia, en ymmärrä mikä tabu se on. Mun ainakin paras orgasmi on tullut nimenomaan yhden yön jutussa, seksikemiat vain kolahti yhteen tai jotain maagista tapahtui, mutta parisuhteessa en ole koskaan valitettavasti vastaavaa kokenut.
Yhden yön suhteissa voi myös saada itseään huomattavasti paremman näköisen miehen sänkyyn kuin mitä saisi sekä sänkyyn että parisuhteeseen. Se luo lisäpotkua sänkyyn kun saa omasta mielestään täydellisen näköisen miehen kellistettyä punkkaansa. Ulkonäkö on nimenomaan pelkkään seksiin perustuvissa suhteissa aika isossa roolissa, oli sitten pinnallista tai ei.
Samaistun tuohon jännyyteen, mutta kun mietin niiden miesten ulkonäköä joiden kanssa olen harrastanut vain kerran tai kaks seksiä, niin ei ne ole mitenkään erityisen hyvännäköisiä olleet :D
Toki joku rima ylittynyt, ettei ole fyysisesti vastenmielinen, mutta lähinnä olemus/katse/energia se on ollut mikä on saanut kiihottumaan.
Esim. viimeisin yhden yön juttuni oli sellainen, että hänen silmät ja hymy kiinnitti huomion. Ihan söpön näköinen, mutta ei mikään komistus.
Joskus aiemminkin käynyt niin, että olen törmännyt tuntemattomaan mieheen jolla oli söpöt silmät ja olemus, ja päädyttiin sitten muutamaan otteeseen kämpille panemaan.
Näiden molempien kanssa oli todella hyvää seksiä.
Suutelusta voi saada sekä huuliherpeksen että genitaaliherpeksen. Eli jos ei halua tautien takia harrastaa suuseksiä niin samat riskit koskee myös suutelua.
Vierailija kirjoitti:
Suutelusta voi saada sekä huuliherpeksen että genitaaliherpeksen. Eli jos ei halua tautien takia harrastaa suuseksiä niin samat riskit koskee myös suutelua.
Surullista, et sitten koko elämäsi aikana voi suudella, koska pelkäät saavasi huuliherpeksen. Huuliherpes on lähes kaikilla, mutta kuka sitä suutelee herpeksen ollessa huulessa. Suuteleminen on aivan ihanaa.
Yhden yön panoon kannattaa panostaan. Siitä voi kehittyä pitempikin suhde.
Samanlaista nautintoa kuin miehetkin.
Eivät mitään, paitsi katumuksen tunteen. Kokemusta on.
Spermaa ja lutkailua tarpeisiin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, et sitten koko elämäsi aikana voi suudella, koska pelkäät saavasi huuliherpeksen. Huuliherpes on lähes kaikilla, mutta kuka sitä suutelee herpeksen ollessa huulessa. Suuteleminen on aivan ihanaa.
Huuliherpes voi olla myös genitaaliherpesvirusta. Eli genitaaliherpekseltä ei voi säästyä sillä, että pidäyttäytyy suuseksistä vaan sen voi saada myös ihan suudellessa. Herpeksen esiintymispaikka ei kerro, onko kyse 1 vai 2 tyypin herpeksestä.
Minä harrastan kyllä suutelua ja myös suuseksiä. Mutta onhan se suutelu riskialtimiimpaa kuin suuseksi suojan kanssa. Mutta monet miehet yrittävät päästä mahdollisimman vähällä eivätkä halua antaa suuseksiä "riskien" vuoksi.
Monet prostituoidut eivät suutele, koska se on riskialtista tautien takia.
Jos nainen haluaa suuseksiä yhdenillan jutussa, niin kysykää lesboilta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Voihan mieskin nuolea. Itse olen aina saanut suuseksiä miehiltä yhden illan suhteissa.
Naiselle järkevää on olla joko parisuhteessa tai harrastaa pelkkiä yhden yön suhteita. Fwb-/panosuhteet ovat naiselle riskialttiita, vaarana on yksipuolinen rakastuminen hormonaalisista syistä, hyvän seksin ja orgasmien vaikutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Jotkut miehet nuolee pillun, perseen, varpaat ja kaikki :D
Ei siihen mitään lesboja tarvita.
Tosin ei minun mikään pakko ole yhden illan jutussa suuseksiä saada, mutta en kyllä ota suihinkaan sellaiselta. Oikeassa elämässä miehet ei ole nuin neuroottisia, kuka edes miettii kiimassa ja seksin ilottelun huumassa jotain syöpäriskiä xD
Hyvä seksi on vapauden huumaa eikä mitään tilastojen tuijottelua ja syövän pelkäämistä.
Ihan hyvää seksiä saan. Nykyisin erittäin suurella todennäköisyydellä myös, kun on vaisto parantunut sen suhteen, kenen kanssa kannattaa lähteä. Orgasmin saan miehiltä oikeastaan aina kun haluan, ja yleensä aina haluan. Enempi on tullut sellaisia miehiä vastaan, jotka ei saa, mutta haluavat kyllä tehdä kaikkensa, että minä saan, kuin niitä, jotka vain haluavat itse saada tyydytyksen muusta välittämättä.
No ei mitään, täällähän miehet suoraan kirjoittaneet, etteivät mitään nista mieti, vain ja ainoastaan omaa nautintoaan, eli panoa itselleen.
Tunnettu juttu, joten turha vaivautua sellaiseen naisena.