Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhempi, joka uskot kaiken teiniltäsi

Vierailija
06.08.2023 |

Eikö edes siinä kohtaa kellot kilkata, kun laitetaan häpäisyvideota työssä olevasta aikuisesta, että taustalla voi olla jotain muutakin kuin se, että aikuinen päätti vaan olla paha ja vihata sinun viatonta lapsukaistasi?

Tai käykö mielessä, että nyt niitä videoita ei enää saa pois netistä? Lapsesi on tunnistettavissa, viimeistään omista somekommenteistasi, ja video on kohta ellei jo nytkin Yllilaudan naurettavana. Ja se ei ole työntekijä, jolle nauretaan.

Herää tähän todellisuuteen. Äläkä puolusta, että on meidänkin nuoruudessa perseilty. Ei ole ihan tähän tapaan. Meidän nuoruudessamme aikuisia kunnioitettiin eikä "kylillä" kehdattu hölmöillä, koska omat vanhemmatkaan eivät olisi sellaista hyvällä katsoneet saati puolustaneet. Tai jos sinä itse olet perseillyt, olet ollut melkoisen ainutlaatuinen keissi ja se selittää, ettet ymmärrä lastasikaan kasvattaa elämään yhteiskunnassa ihmisiksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää vanhemmat nyt monesti on itse alkoholisteja ja narkomaaneja joiden lapset vaan joutuu laitokseen ilman syytä ja niitä nyt vaan kohdellaan kaltoin ku ei saa vaikka hatkata tai narkata, nää vanhemmat jopa itse neuvoo lapsia että pitää kuvata ja jakaa tai jopa puukottaa hoitajia... Noista perheistä pitäisi saada lapset aiemmin huostaan ennen kuin tulee näin pahat ongelmat.

Vierailija
2/3 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nua nuoret sentää ELÄÄ ELÄMÄÄ!!,,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä keissi?