Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako muiden lapsia ojentaa?

Vierailija
06.08.2023 |

Entisaikojen"koko kylä kasvattaa"-henki olisi enemmän kuin tervetullutta takaisin yhteiskuntaamme."

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saa. Naapurinpoika heitteli siilejä puusta. Silloin olin niin raivona että sain pidätellä itseäni että ojentaminen jäi vain sanalliseksi.

Itse oisin sen kakaran nostanu puuhun ja tiputtanut samalla tapaa. Oman lapsen kohtalo olisi ihan sama, jos koskaan tekisi jotain vastaavaa viattomille eläimille.

Ei minulla ole aikaa lähteä linnaan istumaan, on omakin perhe huolehdittavana.

Suomessa ei ihan noin vaan linnaan jouduta

Jos sä lapsen heität puusta niin eiköhän siitä häkki heilahda ja kymppitonnin vahingonkorvaukset.

Ei tule :D

Vierailija
42/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ojentaminen on hyvin ristiriitaista toimintaa. Monesti siihen kehotetaan, mutta toisaalta jos teet sen vähänkin väärin, niin lasu tai jopa rikosilmoitus on uhkaamassa, koska lapsen oikeuksia ei saa rikkoa.

ei se haittaa. nyky-kakarathan osaavat ilmoittaa, ettei heihin voi, eikä saa kajota, kun ovat alaikäisiä. tähän olen sanonut, että luuleeko rääpäle, että minua joku laki koskettaa, tai että minä mitään lakia noudatan. tässäkohtaa alkaa alahuuli väpättää, kun ymmärretään, että kohta tuntuu voimakasta kipua oman käytöksen vuoksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni koko kylä kasvattaa on juuri sitä, että esimerkiksi satunnainen ohikulkeva mies saattaa ärähtää huonosti käyttäytyville kurittomille kakaroille mikäli on tarpeen.

Se vieraita lapsia lähestyvä mies saatetaan pahimmassa tapauksessa ilmiantaa pedona. Mietipä itse, että haluaisitko miehenä ottaa tuollaisen riskin.

Vierailija
44/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni koko kylä kasvattaa on juuri sitä, että esimerkiksi satunnainen ohikulkeva mies saattaa ärähtää huonosti käyttäytyville kurittomille kakaroille mikäli on tarpeen.

Se vieraita lapsia lähestyvä mies saatetaan pahimmassa tapauksessa ilmiantaa pedona. Mietipä itse, että haluaisitko miehenä ottaa tuollaisen riskin.

Höpöhöpö-juttuja selität.

Vierailija
45/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorille olen huomauttanut jos nään heidän heittelevän roskia maahan.

Tuskinpa parantavat tapojaan mutta en voi olla puuttumatta.

Vierailija
46/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin teinille huomautin kun oli ottanut mainostenjakan pestin mutta kantoi lehdet suoraan roskiin.

Vierailija
47/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitan välittömästi poliisit paikalle jos näen yhtään mitään minun lapsieni "ojentamista".

Ai vaikka lapsesi olisi juuri ollut esim.häiriköimässä kyseistä ojentajaa tai muuten pahanteossa esim.kiusaamassa toista lasta tms.Kyllä kaikille häiriköijille pitää sanoa ,ettei niin saa tehdä,jos eivät itse älyä sitä.

Vierailija
48/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen ojentanut lapsukaisia kun kiusasivat lintuja. Se nyt on vaan niin ettei lintuja heitellä millään kivillä jne. Ja piste.

Vierailija
49/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mistä näitä huonosti kasvatettuja kullanmuruja sitten sikiää? Sieltä huonosti kasvatetuista vanhemmista, vai ovat edes vanhempia- aikuisia?

Vierailija
50/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin kahta tyttöä poistumaan pihaltani koiransa kanssa. Toinen ämpyili jotain että kyllä me saadaan, toinen tajusi että toisten pihoihin ei tulla. Pyysi anteeksi, poistuivat, sanottiin heipat.

Vierailija
51/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin teinille huomautin kun oli ottanut mainostenjakan pestin mutta kantoi lehdet suoraan roskiin.

Oikein👍 Olipa törkeä teini! Olisit sanonut sille, että ilmoitat työnantajalle tuosta, että heittää roskiin, ei tee työtään, mutta nostaa kyllä palkkaa!!!

Vierailija
52/52 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista surullisinta ja hirveintä on, että nykyään on olemassa ihan oikeasti sellaisia ihmisiä joiden pikkumussukat saa tehdä mitä haluaa eivätkä koskaan tee mitään väärää ja jos joku muu puuttuu niiden käytökseen niin sitten soitellaan poliiseja "ojentajan" kimppuun. Sen verran pskaa on joillakin aivojen tilalla. Aivan käsittämättömän järkyttävää itsekkyyttä, tyhmyyttä, älyn puutetta, kusipäisyyttä. Aivan hirveää. Tuollaisten ihmisten kanssa ei kannata olla missään tekemisissä, millään lailla, koskaan, missään asiassa. Ei voi muuta kuin toivoa hartaasti, että noiden lapsista ei kasvaisi vanhempiensa kaltaisia kusiaivoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän