Onko sinulla pitkäaikaissairauksia?
Kommentit (32)
Epilepsia juu, sain diagnoosin vuosi sitten. Se on kuulemma ikuinen.. 🙄
Kyllä, kaksikin sairautta löytyy. Toinen on harvinainen kromosomipoikkeama ja toinen on nivelreuma. Diagnoosit sain ennen toista ikävuotta
4 ja väkisin antaisivat vielä yhden mutta mulle ei käy.
itsediagnosoituja henkisiä vammoja toki ja sitten ihan viralisia eliitin löytämiä, kuten verenpainetauti
ajoittain ilmestyvä peräpukama, joka ei kuitenkaan tuota paniikkia
Nivelpsori joka kiusannut jo 5 vuotta.
On, vaikka muille jakaa. Tk-eläkkeelle alle nelikymppisenä.
Jotain, varsinkin helteellä ja tressillä ilmenevää rasvaripulia tai muutoin löysää mahaa, välillä sydän sykähtelee vauhdilla levo-asennossakin ja toisinaan taas tuntuu kuin se olisi nukahtamaisillaan ja säpsähtäisi lyöskentelemään kuin luennolla pilkkivä naattiväsynyt humanististen tieteiden kandi joka häiriintyi pikaisesti siintä että kova hb-pensiilikynä kirpeästi kilahti korkealta kivikovalle nuhruiselle lattialle
Krooninen syömishäiriö ja siitä aiheutuneet pysyvät fyysiset haitat (mm.osteoporoosi, imeytymishäiriöt ja mentaalinen tyhmyys).
Vierailija kirjoitti:
Parantumattomia pitkäaikaissairauksia?
Crohn ja kilpirauhasen vajaatoiminta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parantumattomia pitkäaikaissairauksia?
Minulla on laajalle levinnyt syöpä, joka on luokiteltu pysyväksi. Aion osallistua myös uusien ja koevaiheissa olevien syöpälääkkeiden kokeisiin kun sitä toivoa osittaisesta tai täydellisestä parantumisesta ei ole.
Minun ei tarvi edes syödä laaduttomasti tai väärin kun kakkosesta saa pyyhkiä mustaa veriulostetta. Sitten monet vielä hakkaavat julkisissa vessoissa ovea kun huuhtelen vessan kahdesti ennen seuraavaa kävijää. Heidän parhaakseen minä toimin. Jos olisin kuspiä niin jättäisin huuhtelematta kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Syöpä
Onko sinulle annettu elinajanodotetta? Minulla max kaksi vuotta.
On, todettiin 30v.
53v.