Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla pitkäaikaissairauksia?

Vierailija
05.08.2023 |

Minulla

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöpä

Onko sinulle annettu elinajanodotetta? Minulla max kaksi vuotta.

Ei ole annettu. Olen toiveikas, syöpä on nyt remissiossa.

Vierailija
22/32 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astma, diabetes, keratoderma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikesällä äidyin maalailemaan demooneja tapettiin kun uloste oli monesti vähän mitä sattuu. Olin jo täysvarma että nyt on jokin haiman vajaatoiminta tai haimasyöpä tai sappiongelma ja siksi uloste rasvaiselta ainakin vaikuttavaa (koska vaaleahkoa ja kelluvaa) Ei pitäisi lukea noita lääkärikirjoja kun sitten aina "varmistuu" siintä että tätä se nyt taatusti on, kaikki merkit twiittaavat siihin. otin oikein asiaksi tutkata ulostetta ja mässäilin joka annosta kourassani toivoen ettei se tuntuisi rasvaiselta. En tiedä onko sitten valvoskelun ja tressauksen tuotosta kökköilevä ruuansulatus, psykosomaattista oireilua  vai riippuvuuksissa (kuitenkaan en tupakoi enkä juo enkä lihava ole) eleskelyn aiheuttamaa elinten rappeutumista ja pysyviksi muuntuneita toimintahäiriöitä

Vierailija
24/32 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöpä

Onneksi olkoon! Montako vuotta meni hoidoissa? Ehdotettiinko viimeisenä oljenkortena lääketutkimukseen osallistumista?

Vierailija
25/32 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

adfawfe kirjoitti:

Keskikesällä äidyin maalailemaan demooneja tapettiin kun uloste oli monesti vähän mitä sattuu. Olin jo täysvarma että nyt on jokin haiman vajaatoiminta tai haimasyöpä tai sappiongelma ja siksi uloste rasvaiselta ainakin vaikuttavaa (koska vaaleahkoa ja kelluvaa) Ei pitäisi lukea noita lääkärikirjoja kun sitten aina "varmistuu" siintä että tätä se nyt taatusti on, kaikki merkit twiittaavat siihin. otin oikein asiaksi tutkata ulostetta ja mässäilin joka annosta kourassani toivoen ettei se tuntuisi rasvaiselta. En tiedä onko sitten valvoskelun ja tressauksen tuotosta kökköilevä ruuansulatus, psykosomaattista oireilua  vai riippuvuuksissa (kuitenkaan en tupakoi enkä juo enkä lihava ole) eleskelyn aiheuttamaa elinten rappeutumista ja pysyviksi muuntuneita toimintahäiriöitä

Lääkäriin, mars! Tuohan on tutkittavissa ja lääkittävissä oleva asia. Synnynnäistä rasvaripulia on toki mahdotonta parantaa.

Vierailija
26/32 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöpä

Onneksi olkoon! Montako vuotta meni hoidoissa? Ehdotettiinko viimeisenä oljenkortena lääketutkimukseen osallistumista?

Kaksi vuotta meni hoidoissa, eikä ole ehdotettu lääketutkimukseen osallistumista ainakaan vielä. Tiedä sitten jos tilanne muuttuu. Toivon, että sinullekin pieni ihme tapahtuu ja syöpäsi nukahtaa.

Vierailija
27/32 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-tyypin diabetes 10-vuotiaasta saakka. Nyt ikä lähestyy viittäkymppiä.

Vierailija
28/32 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivelpsoriasis 15 vuotta sitten.

Vierailija
29/32 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpainetauti, korkea kolesteroli, migreeni, paniikkihäiriö, masennus, astma.

Vierailija
30/32 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä, on.

Vierailija
31/32 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munuaisten vajaatoiminta ja elinsiirto.

Vierailija
32/32 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, vaikka muille jakaa. Tk-eläkkeelle alle nelikymppisenä.

Parantumattomia pitkäaikaissairauksia?

Minulla on laajalle levinnyt syöpä, joka on luokiteltu pysyväksi. Aion osallistua myös uusien ja koevaiheissa olevien syöpälääkkeiden kokeisiin kun sitä toivoa osittaisesta tai täydellisestä parantumisesta ei ole.

Minun ei tarvi edes syödä laaduttomasti tai väärin kun kakkosesta saa pyyhkiä mustaa veriulostetta. Sitten monet vielä hakkaavat julkisissa vessoissa ovea kun huuhtelen vessan kahdesti ennen seuraavaa kävijää. Heidän parhaakseen minä toimin. Jos olisin kuspiä niin jättäisin huuhtelematta kokonaan.

Otan osaa, ja toivon toivoa ja tsemppiä!

Veljelläni todettiin suolistosyöpä pari vuotta sitten, ja 2 vuotta oli elinajan ennuste. Hän kuoli tammikuussa, 1,5 vuotta sairastettuaan, olisi täyttänyt syksyllä 50 vuotta 🥲