Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aisurifantasiat avioliitossa

Vierailija
05.08.2023 |

20 yhteisen vuoden jälkeen mieheni paljasti pikkupäissään minulle oman aisurifantasiansa ja on yrittänyt kovasti myydä mulle ajatustaan toisista miehistä siten, että hän olisi itse katsojana joko livenä tai puhelimen välityksellä. Minä taas olen ehdottomasti yhden miehen nainen, joten tässä on akuutti pulmatilanne.

Olen aika näppärä ja vähän hävytönkin tarinoitsija, joten olen tähän saakka pärjännyt kuiskimalla sopivalla tai sopimattomalla hetkellä hänen korvaansa aiheeseen liittyviä kertomuksia ja käyttämällä leluja. Mutta ilmeisesti nälkä kasvaa syödessä ja asia on taas otettu esiin entistä useammin. Mitähän ihmettä tässä pitäisi oikein tehdä? Onko joku ratkaissut tämän ongelman omassa suhteessaan, siis muutoin kuin toimimalla siten kuin toinen toivoo? Tavoitteena on tietysti molempia tyydyttävä seksielämä ilman että kenenkään rajoja rikotaan.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä 19v. Mieheni puhunut vuosia että kokeiltais kimppaa. Aluksi olin asiaa täysin vastaan, nyt kun lapset on isompia annoin itselle luvan kokeilla ajatuksella: "hitto kerran täällä ollaan"

No kevättalvella sitten olimme mieheni kanssa viihteellä niin matkamme lähti vieras. Täytyy sanoa että en hirveästi nauttinut, oli se sellaista säätöä. Alkoa liikaa, kumit tms.. Veivät fiilekset

Ajatus jäi kuitenkin hautomaan ja ollaan otettu 3kert ton keväisen säätämisen jälkeen uudestaan. Jokaisen kerran jälkeen homma on toiminut paremmin👍😍 on ollut ihana huomata kuinka 2 miestä voi tehdä niin hyvää...

Vierailija
22/40 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu aisuri hommassa pari kertaa ihan vaan katselijana, ekan kerran toisesta huoneesta käsin ja tokan kerran melkein vierestä. Syynä oli ujompi kaveri. Mulla oli vähän kuivempi kausi kun tuli kenkää duunista ja mikään ei huvittanu-ei edes sexi. Halusin kuitenkin että vaimo sais. Kolmannesta osapuolesta oli pitkään juttua, ei ollut helppoa kummallekaan meistä ja sitten vielä että kenet valitaan ja suostuuko jne. No, ihan ok varmaan kaikkien mielestä, täytyy vielä pohtia haluisko vaimo ja minä kolmen koplaa kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päissään ei ole sama kuin vakavasti keskusteltu. Sinuna jättäisin tuon miehen. Luultavasti käyttää tuota tekosyynä sinua vastaan, on katsos pettänyt.  Ja hakee nyt oikeutettuna 3 osapuolta mutta sinulle.

Vierailija
24/40 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi iso, on aina parempi kuin kaksi keskikokoista.

N90s

Vierailija
25/40 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin kivan ja komean nuoren bi-miehen. Nyt pitäisi vain keksiä kuinka ehdottaa vaimolle tätä komeutta kaikkine isoine vehkeineen.

Puhetta on ollut kolmannesta mutta tästä hän ei tiedä että olen tavannut ja kokeillut..

Vierailija
26/40 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on saanut leikkiä nuorien miehien kans, ja ihan luvalla. Usein katselen vierestä kuinka vaimo saa nauttia.

On jo sen verran oltu yhdessä ja luja liitto.

Kun ei piilotella ja tehdään yhdessä,ei se ole sen kummempaa kun vaikka dildo pillussa.

Mutta on paljon nautittavampaa.

Vierailija
27/40 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokeilisitte toteuttaa fantasian ensin ns. kevyemmin? Esimerkiksi siten, että kävisit vaikka tanssimassa yökerhossa vieraiden miesten kanssa, josta sitten palaisit kotiin odottavan miehen luo ja kertoisit kaikki yksityiskohdat hänelle. 

Vierailija
28/40 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itsellä tämä johtuu puhtaasti siitä, että en osaa haluta seksiä muiden kuin sellaisten ihmisten kanssa, joita kohtaan minulla on tunteita", joku naishenkilö tuolla ylempänä kirjoitti, ja siinä on totuuden siemen.

Meillä vaimon kanssa oli, ja on edelleen, miespuolinen perhetuttu. Istuttiin iltaa, käytiin yhdessä kolmisin elokuvissa, ja jossain vaiheessa vaimo kävi elokuvissa kaksintaankin kyseisen miehen kanssa.

Ja kaikki tajusimme, että tässä on nyt jotakin kehkeytymässä, kuitenkin niin että se ei meitä ketään uhkaa. Se alkoi minuakin kiinnostaa ja kiihottaa, varmaan se vaistottiin, askel askeleelta, ja lopulta tultiin pisteeseen, kun muutama yhteissaunakin oli koettu, että voisivatko he naida.

Miksi suostuin, annoin sen tapahtua? Vaimo on orgasmiherkkä. Millaisia ne olisivat toisen miehen kanssa? Tulisiko hänestä vielä herkempi, vapautuneempi minun kanssani? Miten ystävämme kokisi vaimoni luvan kanssa? Miltä tuntuisi yhteissaunominen kolmisin sen jälkeen? Ja sen päälle yhteisnaiminen?

Niin elämä jatkui, tällä sielua ja ruumista kirpaisevalla lisämausteella.

Vierailija
29/40 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itsellä tämä johtuu puhtaasti siitä, että en osaa haluta seksiä muiden kuin sellaisten ihmisten kanssa, joita kohtaan minulla on tunteita", joku naishenkilö tuolla ylempänä kirjoitti, ja siinä on totuuden siemen.

Meillä vaimon kanssa oli, ja on edelleen, miespuolinen perhetuttu. Istuttiin iltaa, käytiin yhdessä kolmisin elokuvissa, ja jossain vaiheessa vaimo kävi elokuvissa kaksintaankin kyseisen miehen kanssa.

Ja kaikki tajusimme, että tässä on nyt jotakin kehkeytymässä, kuitenkin niin että se ei meitä ketään uhkaa. Se alkoi minuakin kiinnostaa ja kiihottaa, varmaan se vaistottiin, askel askeleelta, ja lopulta tultiin pisteeseen, kun muutama yhteissaunakin oli koettu, että voisivatko he naida.

Miksi suostuin, annoin sen tapahtua? Vaimo on orgasmiherkkä. Millaisia ne olisivat toisen miehen kanssa? Tulisiko hänestä vielä herkempi, vapautuneempi minun kanssani? Miten ystävämme kokisi vaimoni luvan kanssa? Miltä tuntuisi yhteissaunominen kolmisin sen jälkeen? Ja sen päälle yhteisnaiminen?

Niin elämä jatkui, tällä sielua ja ruumista kirpaisevalla lisämausteella.

Kerro vielä vastaukset yllä oleviin kysymyksiin. Kuulostaa hienolta, onko se sitä?

Vierailija
30/40 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillaan kevennettyä versiota. Etsikää sellainen mies, joka tulee tekemään eroottissävytteisen hieronnan niin että naintia ei tapahdu. Sellaisia on, haettiin sellainen omalla ilmoituksella ja tulijoista oli ylitarjontaa. Moni mies lähtee liikkeelle jo katselun ja koskettelu ilosta.

Vierailija
31/40 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ap:n tilanteessa toimia keskustelu riskeistä jotka fantasian toteuttamiseen sisältyy, taudit, ihastuminen vieraaseen, vieraan ihastuminen ja häiriköinti silloin, jne.

Keskustelu aiheesta ylipäätään käytävä sen jälkeen kun miehen kassit tyhjennetty, mieli voi olla ihan eri kuin kiimoissaan ollessa.

Mulla on sama fantasia, vaimo lähti fantasiaan mukaan saman tien kun kerroin. Vuosien jälkeen oltiin tilanteessa jossa vaimo halusi toteuttaa käytännössä ja minä pitämään vain fantasiana, riskejä pidän liian suurina enkä käytäntöön asti asiaa ollut edes miettinyt.

Vierailija
32/40 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on vaivatonta olla yksiavioinen ja se on mielestäni helpoin tapa olla ja elää.Ap

Sinulla on oikeus olla yksiavioinen. Miehelläsi ei ole oikeus painostaa, vaikka ehdottaa saakin.

Vierailija
33/40 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko ap:n tilanteessa toimia keskustelu riskeistä jotka fantasian toteuttamiseen sisältyy, taudit, ihastuminen vieraaseen, vieraan ihastuminen ja häiriköinti silloin, jne.

Keskustelu aiheesta ylipäätään käytävä sen jälkeen kun miehen kassit tyhjennetty, mieli voi olla ihan eri kuin kiimoissaan ollessa.

Mulla on sama fantasia, vaimo lähti fantasiaan mukaan saman tien kun kerroin. Vuosien jälkeen oltiin tilanteessa jossa vaimo halusi toteuttaa käytännössä ja minä pitämään vain fantasiana, riskejä pidän liian suurina enkä käytäntöön asti asiaa ollut edes miettinyt.

Tuo on aivan totta, että mieli muuttuu ja järki kirkastuu laukeamisen jälkeen. Minulle tulee morkkis ja katumus aina kun olen lauennut jälkiliukkaille. Mut taas kiihottuneessa mielentilassa sama toistuu ja en voi vastustaa avovaimoa kun tulee kotiin ja taas tilaisuus päästä liukkaille. Tästä tullut semmoinen kierre, joka toistuu, vaikka välillä nolottaa.

Vierailija
34/40 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiana oli pitkään että vaimo antautuisi toiselle miehelle. Hän oli laivalla parin ystävänsä kanssa. Ystävät oli menneet jo nukkumaan mutta vaimo oli vielä jäänyt tanssimaan. Sain viestin häneltä, että häntä yrittää iskeä joku hyvän näköinen mies, hä oli tarjonnut jo pari juomaakin hänelle. Vastasin että anna iskeä, jos uskallat, mutta pidä minut ajan tasalla. Parin tunnin kuluttua sain viestin, kuva jossa vaimo on yläosattomissa, mies hänen takanaan suutelee hänen kaulaa ja pitelee molempia rintoja käsissään. Vuosien fantasiat oli muuttunut todeksi.

Vierailija
35/40 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä tätä asiaa on vatkattu ihan juurta jaksain sen hänen paljastuksensa jälkeen. Ja hän on kertonut täsmälleen millaisista skenaarioista hän innostuisi. Ja nyt kun tämä aihe nousee yhä useammin esiin, minä alan kokea asian vähän painostavana. Tai ehkä tuo on liian vahva sana, mutta sellaisena puskemisena.

Omassa mielikuvituksessani touhuan aina kaikenlaista monenlaisissa kokoonpanoissa mutta tässä reaalimaailmassa en. Rajat omalla kohdallani menevät tässä. Ja mieskin tietää sen kyllä, mutta jatkaa silti houkuttelua. Yritänkin tässä nyt peräänkuuluttaa jotain käytännön vinkkejä, miten häntä voisi jotenkin toisella tavalla ilahduttaa.

Ap

Myöhäistä. Olet jo liikaa ruokkinut miehen mielikuvitusta suostumalla mielikuvituslörpöttelyihin. Miehenä on käytännössä mahdotonta ymmärtää että miksi joku mikä kiehtoo eroottisena fantasiana olisi ehdottomasti tosielämässä rajattu pois, etenkin jos kumppanille se olisi ok ja jopa kiihottavaa.

Vierailija
36/40 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ihan sama fantasia mutta vaimo ei halua.

Mutta sen sijaan vaimoni on ollut rinnat paljaana etelän rannalla. Kuulostaa ehkä kesyltä mutta olikin todella kiihottavaa. Istuttiin sellaisessa paikassa jossa oli ohikulkijoita koko ajan. Vähän väliä joku mies vilkuili vaimoni rintoja ohi kävellessään. Tuli sellainen olo että vaimo on yleinen nainen kun rinnat oli kaikkien nähtävillä.

Todellakin suosittelen!

Vierailija
37/40 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi tulla joku vuosi sitten näitä ajatuksia masturboidessa, että panisin erään miehen tutun kanssa ja mies katselisi. Aloin laueta paljon nopeammin. En niinkään haaveile tuosta toisesta miehestä vaan kiihottaa nimenomaan ajatus siitä että mies katselisi vieressä. Tuskin ikinä muuttuu todellisuudeksi kuitenkaan.

Vierailija
38/40 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Meillä muuttui todelliseksi, mies todellakin nautti siitä kun sai katsella. Kiihottavaa kun vieras tuli päälleni, sisääni ja näin kun oma mies runkkasi sille kun minua pantiin.

Vierailija
39/40 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Meillä muuttui todelliseksi, mies todellakin nautti siitä kun sai katsella. Kiihottavaa kun vieras tuli päälleni, sisääni ja näin kun oma mies runkkasi sille kun minua pantiin.

Kumman ehdotuksesta tilanne muuttui todelliseksi?

Vierailija
40/40 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo 18 v. ehdotti aisurifantasian toeteuttamista kesken seksin. Hän ratsasti päälläni ja pysähtyi hetkeksi. Minä kysyin mikä nyt tuli ? Vaimo sanoi, että hän ajatteli, että jos olisi toinen mies ja tulisi takaapäin sisääni sinun tilallesi, vaikka vuorotellen.  Oliko tuo ehdotus, minä kysyin. Ja vaimo vastasi, että oli, jos se sulle sopisi. Niinpä viikon päästä asia oli pulkassa. Ikäisemme nuori mies tuli juuri tuossa asennossa ja oli kiihottavaa tuntea vaimon liikkeet itseäni vasten, kun toinen työntyi rytmikkäästi hänen sisäänsä. Sitten noita juttuja monenlaisilla variaatioilla oli kymmenisen vuotta. Meille syntyi kaksi lasta ja toisen odotusaikana oli pari aisuri sessiota. Nyt 12 vuotta myöhemmin asian on taas muuttunut alkuperäiseen muotoonsa.  Kerran tai kaksi kuukaudessa.