Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aisurifantasiat avioliitossa

Vierailija
05.08.2023 |

20 yhteisen vuoden jälkeen mieheni paljasti pikkupäissään minulle oman aisurifantasiansa ja on yrittänyt kovasti myydä mulle ajatustaan toisista miehistä siten, että hän olisi itse katsojana joko livenä tai puhelimen välityksellä. Minä taas olen ehdottomasti yhden miehen nainen, joten tässä on akuutti pulmatilanne.

Olen aika näppärä ja vähän hävytönkin tarinoitsija, joten olen tähän saakka pärjännyt kuiskimalla sopivalla tai sopimattomalla hetkellä hänen korvaansa aiheeseen liittyviä kertomuksia ja käyttämällä leluja. Mutta ilmeisesti nälkä kasvaa syödessä ja asia on taas otettu esiin entistä useammin. Mitähän ihmettä tässä pitäisi oikein tehdä? Onko joku ratkaissut tämän ongelman omassa suhteessaan, siis muutoin kuin toimimalla siten kuin toinen toivoo? Tavoitteena on tietysti molempia tyydyttävä seksielämä ilman että kenenkään rajoja rikotaan.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko tulkitsevinani, ettette ole puhuneet asiasta suoraan, vaan olet tulkinnut pikkupäissäänvihjailun lisääntymisestä?

Ehdotan, että otat asian suoraan esiin ja käytte rehellisesti läpi, kuinka paljon se hänelle merkitsisi ja miksi se olisi sinulle vaikeaa.

Vierailija
2/40 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä sexpoon, sieltä saat kyllä apua ja muut miehet alkaa kiinnostaa. He ovat siellä erikoistuneet suhteiden avaamiseen ja polyamorian ihanaisella tiellä vaeltamisen tukemiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä tätä asiaa on vatkattu ihan juurta jaksain sen hänen paljastuksensa jälkeen. Ja hän on kertonut täsmälleen millaisista skenaarioista hän innostuisi. Ja nyt kun tämä aihe nousee yhä useammin esiin, minä alan kokea asian vähän painostavana. Tai ehkä tuo on liian vahva sana, mutta sellaisena puskemisena.

Omassa mielikuvituksessani touhuan aina kaikenlaista monenlaisissa kokoonpanoissa mutta tässä reaalimaailmassa en. Rajat omalla kohdallani menevät tässä. Ja mieskin tietää sen kyllä, mutta jatkaa silti houkuttelua. Yritänkin tässä nyt peräänkuuluttaa jotain käytännön vinkkejä, miten häntä voisi jotenkin toisella tavalla ilahduttaa.

Ap

Vierailija
4/40 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä tätä asiaa on vatkattu ihan juurta jaksain sen hänen paljastuksensa jälkeen. Ja hän on kertonut täsmälleen millaisista skenaarioista hän innostuisi. Ja nyt kun tämä aihe nousee yhä useammin esiin, minä alan kokea asian vähän painostavana. Tai ehkä tuo on liian vahva sana, mutta sellaisena puskemisena.

Omassa mielikuvituksessani touhuan aina kaikenlaista monenlaisissa kokoonpanoissa mutta tässä reaalimaailmassa en. Rajat omalla kohdallani menevät tässä. Ja mieskin tietää sen kyllä, mutta jatkaa silti houkuttelua. Yritänkin tässä nyt peräänkuuluttaa jotain käytännön vinkkejä, miten häntä voisi jotenkin toisella tavalla ilahduttaa.

Ap

Anna kakkosta!

Vierailija
5/40 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa mitään ongelmaa.

Ei muuta kun baanalle ja kun sopivia kolleja

Ilmestyy viereen niin ei muuta kun jatkoille ja pikkuhousut pois ja siitä se alkaa.

Kaikki voittaa.

Vierailija
6/40 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille sisurille, että erotaan, niin voi etsiä naisen, joka on valmis tuohon. On se vattu kumma, kun miehelle ei kelpaa uskollinen nainen, jota kiinnostaa vain oma aviomies. Jos ei halua erota, käsket nätisti pitämään turpansa kiinni asiasta.

M44

Vierailija
7/40 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on myös kyseinen fantasia ja siitä ollaan moneen kertaan puhuttu, eikä mies varsinaisesti ole kieltäytynyt. Jossain vaiheessa aloin jo ehdottelemaan mahdollisia naisia hänelle ja kerroin enemmän tästä fantasiasta, niin silloin mies sanoi suoraan, että ei onnistu nyt tai milloinkaan. Hän ei ollut koskaan kieltäytynyt siitä ehdottomasti niin jatkoin painostusta, mutta tajusin tuolloin, että se jää fantasiaksi.

En osaa sanoa mikä voisi korvata sen ajatuksen, mutta jos sitä ei todellakaan halua toteuttaa, niin ei kannata omasta mielestäni antaa ymmärtää, että ehkä mahdollisesti.

Vierailija
8/40 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa mielikuvituksessani touhuan aina kaikenlaista monenlaisissa kokoonpanoissa mutta tässä reaalimaailmassa en. Rajat omalla kohdallani menevät tässä. Ja mieskin tietää sen kyllä, mutta jatkaa silti houkuttelua. 

Ap

Osaatko selittää, miksi rajat kulkevat tässä? Miksi et halua siis muita?

Vierailija
9/40 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omassa mielikuvituksessani touhuan aina kaikenlaista monenlaisissa kokoonpanoissa mutta tässä reaalimaailmassa en. Rajat omalla kohdallani menevät tässä. Ja mieskin tietää sen kyllä, mutta jatkaa silti houkuttelua. 

Ap

En ole AP, mutta täysin samanlaisessa tilanteessa. Meillä mies on myös jo useamman vuoden tuota fantasiaa minulle tuonut esille. Minustakin se on fantasiasana todella kiihottava, mutta käytännössä en sitä missään nimessä halua. Itsellä tämä johtuu puhtaasti siitä, että en osaa haluta seksiä muiden kuin sellaisten ihmisten kanssa, joita kohtaan minulla on tunteita. Ajatus tuntemattomasta meidän kanssa touhuamassa on absurdi.

Vierailija
10/40 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minusta ajatus siitä, että joku tuntematon ihminen koskee minuun, on todella vastenmielinen. Ei minulle kävisi kukaan tutumpikaan sen puoleen. Lisäksi yritän elämässä välttää asioita, jotka rikkovat sisäistä rauhaani, eli en halua sekasotkua, jota mm. epätoivotut tunteet sitten saattavat aiheuttaa. Minulle on vaivatonta olla yksiavioinen ja se on mielestäni helpoin tapa olla ja elää.

Tässäpä siis näitä syitä.

Ap

Vierailija
11/40 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin aiheesta fantasioitiin pitkään, vuosia. Siirtyi hljalleen sänkypuheisiin ja itsekin aloin löytämään kiihotuksen kähteitä noista jutuista. Olisikohan ollut n pari vuotta ensi jutustelun jälkeen kun siten päätimme kokeilla kolmatta pyörää,.. En voi mitenkään tai osaa kuvailla sitä kiihotuksen määrää. kaksi miestä, kaikki yhtäkkiä sallittua, oma turvallinen aviomies mukana ja saatoin vain heittäytyä, kaksi miestä, kahden verroin kosketteluita, hyväilyitä, kahden verroin kaikkea.... En tiedä tai osaa sanoa, onko muitten naisten juttu mutta jos sellainen yhtään kutitelee niin ennemmin on parempi kuin myöhemmin. Trust me.

Vierailija
12/40 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin aiheesta fantasioitiin pitkään, vuosia. Siirtyi hljalleen sänkypuheisiin ja itsekin aloin löytämään kiihotuksen kähteitä noista jutuista. Olisikohan ollut n pari vuotta ensi jutustelun jälkeen kun siten päätimme kokeilla kolmatta pyörää,.. En voi mitenkään tai osaa kuvailla sitä kiihotuksen määrää. kaksi miestä, kaikki yhtäkkiä sallittua, oma turvallinen aviomies mukana ja saatoin vain heittäytyä, kaksi miestä, kahden verroin kosketteluita, hyväilyitä, kahden verroin kaikkea.... En tiedä tai osaa sanoa, onko muitten naisten juttu mutta jos sellainen yhtään kutitelee niin ennemmin on parempi kuin myöhemmin. Trust me.

Myös Sexpo suosittelee! Sieltä saa hyvät eväät muutenkin suhteen avaamiseen ja polyamoriaan, vaikka ei muuten kiinnostaisi.

Vierailija
13/40 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on myös kyseinen fantasia ja siitä ollaan moneen kertaan puhuttu, eikä mies varsinaisesti ole kieltäytynyt. Jossain vaiheessa aloin jo ehdottelemaan mahdollisia naisia hänelle ja kerroin enemmän tästä fantasiasta, niin silloin mies sanoi suoraan, että ei onnistu nyt tai milloinkaan. Hän ei ollut koskaan kieltäytynyt siitä ehdottomasti niin jatkoin painostusta, mutta tajusin tuolloin, että se jää fantasiaksi.

En osaa sanoa mikä voisi korvata sen ajatuksen, mutta jos sitä ei todellakaan halua toteuttaa, niin ei kannata omasta mielestäni antaa ymmärtää, että ehkä mahdollisesti.

Tuo oli tosi hyvä kommentti. Meillä on täsmälleen sama tilanne paitsi olen mies.

Ymmärrän ettei vaimo sitä halua mutta on todella sääli haudata oma haave sen vuoksi.

Vierailija
14/40 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös Sexpo suosittelee! Sieltä saa hyvät eväät muutenkin suhteen avaamiseen ja polyamoriaan, vaikka ei muuten kiinnostaisi.

Onpa omituoinen kommentti tuohon. viestiin. Ei ihan aukea...haluatko vähän avata sanomaasi?

Vierailija
15/40 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne minun naisella. Kiihottuu selvästi fantasioista, mutta ei halua siirtyä todellisuuteen, minä taas haluaisin. Tämä kestänyt vuosia, tänä aikana fantasia muuttunut omassa päässä enemmän 3 kimpaksi.

En usko että tulee koskaan tapahtumaan, mutta se on sääli. Haluaisin muutenkin erilaisia kokemuksia seksielämään paljon, mutta nainen ei, vaikka on tavallaan estoton sängyssä. Vaikea tilanne

Vierailija
16/40 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne minun naisella. Kiihottuu selvästi fantasioista, mutta ei halua siirtyä todellisuuteen, minä taas haluaisin. Tämä kestänyt vuosia, tänä aikana fantasia muuttunut omassa päässä enemmän 3 kimpaksi.

En usko että tulee koskaan tapahtumaan, mutta se on sääli. Haluaisin muutenkin erilaisia kokemuksia seksielämään paljon, mutta nainen ei, vaikka on tavallaan estoton sängyssä. Vaikea tilanne

Suosittelen sexpoa, ne siellä saa naisesi mielen muuttumaan.

Vierailija
17/40 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, itsellä on tuo fantasia,ja halu kokeilla,vaimoni tietää,ja välillä on kyllä kiinnostunut tästä,muta taas välillä ei.itdelöä 14cm kalu,olis todellakin kiihottava nähdä ,kun joku isompi yhtyis vaimoon. M42 n36

Vierailija
18/40 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama fantasia. Vaimolle rupesin yli 3vuotta sitten asiasta puhuun. Aluksi tuli jyrkkä ei. Mutta viime kuussa vaimo sanoi että kokeillaan vain. Minulla 18cm kulli joka on ollut 2,5v lukittuna siveysvyöhön. Avain vaimolla ja täys määräysvalta minun orgasmeihin. Ollaan pikkasen yli 30, naimisissa 10vuotta. Puhetta ollut että yli viisikymppinen herrasmies olisi hyvä meille.

Vierailija
19/40 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukittu kirjoitti:

Minulla sama fantasia. Vaimolle rupesin yli 3vuotta sitten asiasta puhuun. Aluksi tuli jyrkkä ei. Mutta viime kuussa vaimo sanoi että kokeillaan vain. Minulla 18cm kulli joka on ollut 2,5v lukittuna siveysvyöhön. Avain vaimolla ja täys määräysvalta minun orgasmeihin. Ollaan pikkasen yli 30, naimisissa 10vuotta. Puhetta ollut että yli viisikymppinen herrasmies olisi hyvä meille.

Ottakaa vaan, joku 50 mies. Se tietää taatusti miten nainen tyydytetään ja sen jälkeen sulla ei ole enää mitään arvoa sängyssä. Kannattaisi mielummin ottaa toinen 30 tunari.

Vierailija
20/40 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kotiin ja lähdet vaikka gb iltaan Wildclubille. Mies tuo ja hakee sut clubilta. Vietät mukavan illan. Jos et halua ketään ja vain katsella, sinulla on juttuja vuodeksi eteenpäin kerrottavaksi lapinlisillä miehellesi mitä tapahtui..... Näin minä toimin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi