Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mika Aaltola: "Jos on tietoa, taitoa ja rohkeutta - sitä ei muilla tunnu olevan - niin sitten on velvollisuus lähteä ehdokkaaksi"

Vierailija
05.08.2023 |

Kommentit (336)

Vierailija
21/336 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaltola sanoi jo aiemmin, ettei ehdolla ole yhtään kunnon ehdokasta, jota hän voisi äänestää. Samaa mieltä itsekin, joten hyvä että lähti ehdolle itse. Äänestän Mikaa, suoraselkäinen, puolueista riippumaton ehdokas.

Vierailija
22/336 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika tietää, kuinka tänäpäivänä kuuluu hakea töitä.

Pitää olla tietoinen omista vahvuuksistaan ja tuoda ne sanallistaen työhaastattelutilanteessa esille. Ilmeisesti on saanut nykyisen työnsäkin vastaavalla retoriikalla. Miksei samalla pääsisi presidentiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/336 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelisin, että Suomen seuraavalla presidentillä pitäisi olla pitkä poliittinen kokemus, koska edessä saattaa olla tilanteita, joissa täytyy olla kykyä pitää kieli keskellä suuta. Se on jopa vielä tärkeämpää kuin tieto, taito tai rohkeus.

Siksi kannatan Rehniä tai Haavistoa.

Vierailija
24/336 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komea uros...

Missäpäin?!

Aika käydä optikolla 😳 ja eiköhän pressan virassa tarvita muutakin kuin laatikkoleuka, tukka ja tyhjä pää?

Vierailija
25/336 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja komeutta. Eipä kielletä asiaa.

Sorry. Ikävä sanoa tämä, mutta mulla meinaa mennä omatkin silmät kieroon, kun katson häntä.

Yllättävän usein tuota asiaa peitellään lehtikuvissa varjoilla ja kuvakulmilla.

Vierailija
26/336 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottanut tosissaan kaikki kehut, jotka saanut! :o

Vierailija
27/336 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pressa ainesta, maailmalle kun mennään ei nöyristelyllä saa kuin pilkkanaurut päin pläsiä.

Vierailija
28/336 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelisin, että Suomen seuraavalla presidentillä pitäisi olla pitkä poliittinen kokemus, koska edessä saattaa olla tilanteita, joissa täytyy olla kykyä pitää kieli keskellä suuta. Se on jopa vielä tärkeämpää kuin tieto, taito tai rohkeus.

Haaviston näytöt on nähty ja siksi EI häntä. Minä äänestän Aaltolaa.

Vierailija
29/336 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että on hyviä ehdokkaita!

Ja komeita, tai Aaltola on.🥰

Vierailija
30/336 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka oli viimeksi suuri ilmiö Suomessa, oikea sydänten presidentti, pääsi huimaan suosioon galluppien pohjamudista. Nyt jos koskaan olisi Pekan aika voittaa.

Vierailija
31/336 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komea uros...

Missä?

Vierailija
32/336 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehn albiino jolta loppuu happi ja Haavisto lainrikkoja... hmm siinäpä vaihtoehdot

Häkkänen tulee ja pelastaa.

Vierailija
33/336 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pro Ana kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehn albiino jolta loppuu happi ja Haavisto lainrikkoja... hmm siinäpä vaihtoehdot

Häkkänen on eksynyt pikkupoika. Turha koittaa, Pekka voittaa!

Vierailija
34/336 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta heillä kuitenkin on sen verran puoluepoliittista taustaa, että äänestäjä tietää mitä he eri asioista ajattelevat. Ja edelleen kokemus, se kokemus. Suomen presidentin näin sota-aikana täytyy pystyä katsomaan kauas, näkemään, mitä voi teosta tai lausunnosta seurata.

Vierailija
35/336 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka oli viimeksi suuri ilmiö Suomessa, oikea sydänten presidentti, pääsi huimaan suosioon galluppien pohjamudista. Nyt jos koskaan olisi Pekan aika voittaa.

Toivotaan

Vierailija
36/336 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ihmiset oikeasti äänestä ulkonäön perusteella?

Nyt naiset oikeesti... Ulkonäkö sikseen kun tällaisia valintoja tehdään

Vierailija
37/336 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

V..u näitä persujen pelkoja . Saattaa muuten käydä toteen.

Ääni Aalolalle.

Vierailija
38/336 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla itsestään selvää, että presidentiksi voitaisiin valita vain henkilö, jolla on ylempi korkeakoulututkinto.

Vierailija
39/336 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin Aaltolaa kannustetaan presidenttiehdokkaaksi. Sitten media kaivaa kaiken mahdollisen koulukiusaamistason ivan ja loan naureskeltavaksi.

Tähän saakka Aaltolaa on kohdeltu asiantuntijana. Nyt häntä kohdellaan pellenä.

Kuka muu haluaisi lähteä presidenttipeliin?

Vierailija
40/336 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pro Ana kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häkkänen on eksynyt pikkupoika. Turha koittaa, Pekka voittaa!

Heitä lantti, voittaa Antti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän