Mika Aaltola: "Jos on tietoa, taitoa ja rohkeutta - sitä ei muilla tunnu olevan - niin sitten on velvollisuus lähteä ehdokkaaksi"
Mika Aaltola on varma asiastaan. 🤔
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/31b442b8-be57-45f7-89ee-58d8d199b14b
Kommentit (336)
Mika tietää, kuinka tänäpäivänä kuuluu hakea töitä.
Pitää olla tietoinen omista vahvuuksistaan ja tuoda ne sanallistaen työhaastattelutilanteessa esille. Ilmeisesti on saanut nykyisen työnsäkin vastaavalla retoriikalla. Miksei samalla pääsisi presidentiksi?
Itse ajattelisin, että Suomen seuraavalla presidentillä pitäisi olla pitkä poliittinen kokemus, koska edessä saattaa olla tilanteita, joissa täytyy olla kykyä pitää kieli keskellä suuta. Se on jopa vielä tärkeämpää kuin tieto, taito tai rohkeus.
Siksi kannatan Rehniä tai Haavistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea uros...
Missäpäin?!
Aika käydä optikolla 😳 ja eiköhän pressan virassa tarvita muutakin kuin laatikkoleuka, tukka ja tyhjä pää?
Vierailija kirjoitti:
Ja komeutta. Eipä kielletä asiaa.
Sorry. Ikävä sanoa tämä, mutta mulla meinaa mennä omatkin silmät kieroon, kun katson häntä.
Yllättävän usein tuota asiaa peitellään lehtikuvissa varjoilla ja kuvakulmilla.
Ottanut tosissaan kaikki kehut, jotka saanut! :o
Pressa ainesta, maailmalle kun mennään ei nöyristelyllä saa kuin pilkkanaurut päin pläsiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelisin, että Suomen seuraavalla presidentillä pitäisi olla pitkä poliittinen kokemus, koska edessä saattaa olla tilanteita, joissa täytyy olla kykyä pitää kieli keskellä suuta. Se on jopa vielä tärkeämpää kuin tieto, taito tai rohkeus.
Haaviston näytöt on nähty ja siksi EI häntä. Minä äänestän Aaltolaa.
Kiva että on hyviä ehdokkaita!
Ja komeita, tai Aaltola on.🥰
Pekka oli viimeksi suuri ilmiö Suomessa, oikea sydänten presidentti, pääsi huimaan suosioon galluppien pohjamudista. Nyt jos koskaan olisi Pekan aika voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Komea uros...
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehn albiino jolta loppuu happi ja Haavisto lainrikkoja... hmm siinäpä vaihtoehdot
Häkkänen tulee ja pelastaa.
Pro Ana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehn albiino jolta loppuu happi ja Haavisto lainrikkoja... hmm siinäpä vaihtoehdot
Häkkänen on eksynyt pikkupoika. Turha koittaa, Pekka voittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta heillä kuitenkin on sen verran puoluepoliittista taustaa, että äänestäjä tietää mitä he eri asioista ajattelevat. Ja edelleen kokemus, se kokemus. Suomen presidentin näin sota-aikana täytyy pystyä katsomaan kauas, näkemään, mitä voi teosta tai lausunnosta seurata.
Vierailija kirjoitti:
Pekka oli viimeksi suuri ilmiö Suomessa, oikea sydänten presidentti, pääsi huimaan suosioon galluppien pohjamudista. Nyt jos koskaan olisi Pekan aika voittaa.
Toivotaan
Ei kai ihmiset oikeasti äänestä ulkonäön perusteella?
Nyt naiset oikeesti... Ulkonäkö sikseen kun tällaisia valintoja tehdään
V..u näitä persujen pelkoja . Saattaa muuten käydä toteen.
Ääni Aalolalle.
Pitäisi olla itsestään selvää, että presidentiksi voitaisiin valita vain henkilö, jolla on ylempi korkeakoulututkinto.
Ensin Aaltolaa kannustetaan presidenttiehdokkaaksi. Sitten media kaivaa kaiken mahdollisen koulukiusaamistason ivan ja loan naureskeltavaksi.
Tähän saakka Aaltolaa on kohdeltu asiantuntijana. Nyt häntä kohdellaan pellenä.
Kuka muu haluaisi lähteä presidenttipeliin?
Vierailija kirjoitti:
Pro Ana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häkkänen on eksynyt pikkupoika. Turha koittaa, Pekka voittaa!
Heitä lantti, voittaa Antti!
Aaltola sanoi jo aiemmin, ettei ehdolla ole yhtään kunnon ehdokasta, jota hän voisi äänestää. Samaa mieltä itsekin, joten hyvä että lähti ehdolle itse. Äänestän Mikaa, suoraselkäinen, puolueista riippumaton ehdokas.