Mika Aaltola: "Jos on tietoa, taitoa ja rohkeutta - sitä ei muilla tunnu olevan - niin sitten on velvollisuus lähteä ehdokkaaksi"
Mika Aaltola on varma asiastaan. 🤔
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/31b442b8-be57-45f7-89ee-58d8d199b14b
Kommentit (336)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset eivät tykkää ylimielisyydestä.
Tai sitte suomalaisilla on niin heikko itsetunto, että ei kestetä, kun joku kertoo, että mä oon hyvä
Esim. Minna Kauppi on tästä yksi hyvä esimerkki
Aaltolalta kunnon dissit muille ehdokkaille. Ei ole poliitikoksi hänestä.
Tietoa - joo, tietystä alasta, ei välttämättä siitä mitä presidentti vaatii
Taitoa - siis taitoa olla presidentti???
Rohkeutta - noh, rohkeutta ei kyllä puutu
Tainnut jäädä tuo itsekehu jenkkituliaisena vähän päälle 😉
Haluaa erottua kansainväliseen mahtailevaan tyyliin. Muut saa nöyristellä suomalaisittain.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jotenkin hänen ehdokkuus tuntuu ahdistavan, koska ei muista pressaksi halajajavista näitä dissausketjuja ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jotenkin hänen ehdokkuus tuntuu ahdistavan, koska ei muista pressaksi halajajavista näitä dissausketjuja ole.
Heti kun porukkaa ilmoittautuu ehdokkaaksi ja kun alkavat sanoa jotain hölmöä. niitä tulee. Huom KUN, ei jos.
Eipä ole nähty muiden pressaksi haluavien esittävän tuollaisia näkemyksiä toisista ehdokkaista. Heillä on kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole nähty muiden pressaksi haluavien esittävän tuollaisia näkemyksiä toisista ehdokkaista. Heillä on kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan.
Heh.
Kuka tää ees on? Joku ihan nevöhööd tyyppi.
Ehkä ei olisi kannattanut korostaa, ettei muilla ole tietoa, taitoa ja rohkeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, mitäs Aaltola meni dissaamaan muita. Kyllä tämä on ihan syystä nostettu esille. Ajattele, jos pääsisi presidentiksi, niin mitä sammakoita hän sitten päästäisi suustaan... kyllä se on hyvä ottaa syyniin, kun kerta Suomea edustavaan asemaan aikoo.
Siis kun mä en ole mielestäni mitenkään lahjakas pitämään päätäni kiinni oikeassa paikassa, niin mietin usein ettei olisi poliitikoksi minusta, kun en kertakaikkiaan osaisi sitä jargonia ja omituista käytössäännöstöä. Mutta tämän kommentteja ihmetellessä totean, että on vielä lahjattomampiakin liikkeellä.
"Minä ohittaessani bileissä kaikkien muiden spotify-jonoon laitetut biisit omilla hiteilläni".
Ehkä piiiiikkasen itseriittoinen tämä Mika 👑??
Vierailija kirjoitti:
Miksi Aaltola mollaa ihmisiä?
Samaa ihmettelen.
Ja komeutta. Eipä kielletä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Komea uros...
Missäpäin?!
Suomalaiset eivät tykkää ylimielisyydestä.