Saan rahaa käyttööni vain 555e kuussa pakollisten menojen jälkeen. En pärjää tällä rahalla.
Saan rahaa käyttööni vain 555e kuussa pakollisten menojen jälkeen. En pärjää tällä rahalla.
Tukia pitäisi ehdottomasti nostaa.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
0/5, keksi parempi.
En ole mitään keksinyt, tämä on tosiasia monelle suomalaiselle.
En mäkään pärjää. Joudun koko ajan lainaamaan mieheltä.
Et ole pärjännyt tuolla rahalla tänne spämmäysten perusteella jo kuukausiin. Joten miten olet elossa?
5 euroa enemmän kuin eilisessä uikutuksessa.
Suomessa on ruoka todella kallista, ei nykyään saa alle 300€ kuukauden ruokia vaikka kyttäisi tarjouksia ja tekee ruoat itse.
450€ on käsittääkseni se pakollinen minimi. Sienien ja marjojen keruu ja tölkkien pohjien siemailu on ihan kivaa puuhaa.
Painoindeksisi? Taitaa olla korkean puolella joten ihan hyvin olet pärjännyt.
Minulle jää siitä 200 säästöönkin.
mitä muita tukia ? mitä asumismenot ?
Hmm, pakollisten menojen jälkeen? Eikö ne muutkin sitten ole pakollisia, jos rahaa on pakko saada enemmän? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Minulle jää siitä 200 säästöönkin.
Vau. Miten sun tulot ja menot jakautuu ? olisi meille muille hyvää oppia.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on ruoka todella kallista, ei nykyään saa alle 300€ kuukauden ruokia vaikka kyttäisi tarjouksia ja tekee ruoat itse.
xtra pikamakaroni 1kg josta puolet on 0.55e. HK lihapyörykät 1.e Maitorahka 250g laktoositon 0.8e. Rainbow pakaste parsakaali 450g 1e.
Noihin menee noin 3.5e/päivä.
Tässä taas joku hallituspuolueen edustaja markkinoi hallitusohjelmaa.
Mulla työttömänä ollessani työttömyystuki oli tuon . 550, asumistuki 340, ja toimeentulotuki 60 euroa.
Nyt töissä ollessani palkkani on nettona 900 , ulosottoo menee n. 400. asumistuki on 180 .
Kannattako työn teko mielestänne muuta kun ehkä henkisesti ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
xtra pikamakaroni 1kg josta puolet on 0.55e. HK lihapyörykät 1.e Maitorahka 250g laktoositon 0.8e. Rainbow pakaste parsakaali 450g 1e.
Tuommoista roskaa kukaan syö, en edes koiralle antaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla työttömänä ollessani työttömyystuki oli tuon . 550, asumistuki 340, ja toimeentulotuki 60 euroa.
Nyt töissä ollessani palkkani on nettona 900 , ulosottoo menee n. 400. asumistuki on 180 .
Kannattako työn teko mielestänne muuta kun ehkä henkisesti ?
Ja sen ulosoton on sinun mielestä varmaan aiheuttanut poliitikot tai yhteiskunta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei työttömille kelpaa kun savulohi ja sisäfilee.
0/5, keksi parempi.