Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan rahaa käyttööni vain 555e kuussa pakollisten menojen jälkeen. En pärjää tällä rahalla.

Vierailija
05.08.2023 |

Saan rahaa käyttööni vain 555e kuussa pakollisten menojen jälkeen. En pärjää tällä rahalla.
Tukia pitäisi ehdottomasti nostaa.

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua tätä mene töihin sanontaa, ei sitten 80-luvun töihin vaan mennä, nykyään joka työpaikkaan tarvitsee koulutuksen, työkokemusta, 10 erinlaista korttia, suosittelian yms.

Siivousalalle ei tarvitse, mutta sehän työ ei arvon työtöntä nappaa.

-siistijä

Tarvitsee ajokortin, koulutuksen yms.

12 vuotta tein siivoustyötä ilman korttia ja koulutusta. Toki mulle riitti sit julkisten käyttö ja hommasin kortin ja auton. Sit multa kysyttiin uudessa työpaikassa haluanko oppisopimuksella vakityöpaikan. Opiskelin ja nyt on " suojatyöpaikka".

Vierailija
122/124 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinaisen provon keksikin. Huoh..

Ei ole mikää provo vaan monen suomalaisen työttömän elämän tosiasia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän opiskelijat pärjää, kun saavat yhteensä suurin piirtein tuon verran kuukaudessa ja siitä pitää maksaa vuokra, laskut ja ruoka...

Ei ne pärjääkkään vaan joutuu käymään töissä tai vanhemmat maksaa kaiken.

Tai otetaan lainaa!

Vierailija
124/124 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jää palkasta vähemmän käteen pakollisten menojen jälkeen joista minun on maksettava töissäkäynti ilman julkista liikennetta enkä saa valtiolta mitään tukia.

Mihin sinä sitten tuhlaat rahaa jos tuommoinen käyttöraha ei riitä sinulle kun töissäkään ei tarvi kulkea koska tuilla elät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi