Miltä näytät omasta mielestäsi?
Kommentit (62)
Omasta mielestä näytän rumalta.
Muiden mielestä näytän tosi rumalta.
Näytän räjähtävältä ilotulitteelta
Sellaiselta helposti lähestyttävältä ihmiseltä.
Vanhalta rumalta ylipainoiselta mummolta sekä omasta että muidenkin mielestä. Sulaudun kuitenkin hienosti maisemaan niin ei hätää
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävältä! Luulin näyttäväni tosi kivalta kun nyt viisikymppisenä pudotan parikymmentä kiloa - alipainon puolelle, not! Nyt näytän lettipäiseltä psykopaattimummolta!
No, muutama kilo takaisin päin niin maailma muuttuu taas (?)
Ruma läskinaamainen ja -mahainen ykä. Nuorempana sanoivat jopa "komeaksi" tai "hyvännäköiseksi" joskus, mutta en ujona poikana uskonut. Pelkkää alamäkeä, vaikka kuinka treenaisi ja dieettaisi.
sxggfsfg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuin kreikkalainen veistos.
Zeus? Vai Sokrateen näköinen puliukko?
Semmonen pikkumunanen.
Mielestäni näytän väsyneeltä, ja kalpealta. Muut tuskin kiinnittää huomiota
Riippuu päivästä ja vaihtelu on huomattavaa.
Omasta mielestäni näytän ihan noita-akalta. Liikaa luomia, liian leveät hartiat ja kiharat hiukset eivät auta asiaa. Uskon, että muutkin pitävät mua rumana, viihteellä ollessakin miehet tulee jutteleen mulle pilkun lähestyessä ja riittävässä humalassa.
Mietin juuri tänään, että mun naamasta tulee mieleen sana "lanttu"...eli lantulta.
Ihan OK omasta mielestä. En sitten tiedä mikä "yleinen" totuus on, kun tuntuu että puolet naisista jotka kävelevät yksin vastaan, kaivavat puhelimen esiin ja nostavat korvalle "just in case". Näytänkö sitten siltä, että mahdollisesti käyn päälle tms.
Ihan normaalipainoinen, keskivertoa treenatumpi, siististi pukeutuva kyllä olen. Parturissakin tulee käytyä säännöllisesti, että ulkoisesti ei pitäisi olla mitään laitapuolenkulkija signaalia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan OK omasta mielestä. En sitten tiedä mikä "yleinen" totuus on, kun tuntuu että puolet naisista jotka kävelevät yksin vastaan, kaivavat puhelimen esiin ja nostavat korvalle "just in case". Näytänkö sitten siltä, että mahdollisesti käyn päälle tms.
Ihan normaalipainoinen, keskivertoa treenatumpi, siististi pukeutuva kyllä olen. Parturissakin tulee käytyä säännöllisesti, että ulkoisesti ei pitäisi olla mitään laitapuolenkulkija signaalia.
ITse teen noin kun vaan ahdistaa, siis olit sitten nainen vai mies
Näytän kuulemma surulliselta. Etenkin silloin, kun itse koen oloni onnelliseksi.
Olen ruma mutta minkäs teet, nämä geenit olen saanut.
Omasta mielestä näytän narkkarilta, varsinkin passikuvassa. Olen laiha ja kalpea ja silmät punoittaa helposti milloin mistäkin syystä.
Muiden mielestä näytän ikäistäni nuoremmalta, eikä kukaan ole narkkariksi epäillyt tietääkseni.