Miltä näytät omasta mielestäsi?
Kommentit (62)
Ruokapöydässä taidettu usein naureskella.
Aamuisin väsyneeltä, illalla väsyneeltä. Siinä välissä ihan samalta kuin moni muukin ikäiseni nainen, paitsi ilman meikkejä.
En viitsi tänne kirjoittaa että millä nimillä on haukuttu. :/
Ruma olen. En tiedä muiden mielipidettä.
Ruma,vastenmielisen näköinen. En ota edes selfieitä kun kamera hajoaisi tai jos katsoisin peiliin se räjähtäisi pirstaleiksi ja saisin seitsemän vuotta lisää pahaa tuuria.
Vierailija kirjoitti:
Turvonneelta kilttikasvolta
Muiden mielestä: turvonneelta ja vanhenneelta ysäriteiniltä.
Eli siis boomerilta.
Järkyttävältä! Luulin näyttäväni tosi kivalta kun nyt viisikymppisenä pudotan parikymmentä kiloa - alipainon puolelle, not! Nyt näytän lettipäiseltä psykopaattimummolta!
Milloin miltäkin.
Olen jo nuorena nähnyt, mihin johtaa 24/7 ulkonäön tarkkailu. Päätin kokeilla muita mielenkiinnon kohteita.
Välillä ostan vaatteita jne.
Naisten mielestä olen lyhyt rotta, kun olen vain 172 cm pitkä ja minulla on vetäytyvä ns. heikko leuka.
Omasta mielestäni olen söpö. Esim. nytkin minulla on pinkki huppari yllä. M28
Vanhalta, lihavalta, tyhmältä ja rumalta
Vierailija kirjoitti:
Vanhalta, lihavalta, tyhmältä ja rumalta
Mutta et muiden silmissä, muista se.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuin kreikkalainen veistos.
Zeus? Vai Sokrateen näköinen puliukko?
Juuri tänään oli pakko katsoa itseäni peilistä, ilman paitaa, kun selkään oli tullut iso finni / paise, joka tuntui ärtyneeltä. Näky oli järkyttävä- olen hirveä läskikasa. Tiedän, että minulle on tullut 10 kg ylipainoa, mutta käytän aina löysiä paitoja, enkä pahemmin kokovartalopeiliin vilkuile. Hyi kamala, mikä näky olen. Löllöä ihraa vaan näkyi. Olen oksettava porsas. 🤮
En osaa kuvailla itseäni mitenkään. Mutta tiputtelen ruokaa rinnuksilleni. Pinaattikeitto varsinkin valuu lusikasta helposti.