Kävimme hamstraamassa vessapaperia, ruokaa, bensaa ja generaattorin tulevan vuosisadan myrskyn takia
Miten sinä olet varautunut, vai kuoletko vain pois?
Mies kaivaa kaivurilla juuri myrskysuojaa takapihalle.
Kommentit (101)
Tomaattimurskaa, vessapaperia sekä varavirtalähde.
Mä laitan parvekkeen oven kiinni. Siinä mun varautuminen.
T. Kerrostaloasukas, Hki.
Vierailija kirjoitti:
Täällä mä vaan kerrostalossa lojuilen tulevan myrskyn aikana. Ei mitään hätää...
Kerrostalo huojuu siellä korkeuksissa. Olethan varannut pahoinvointilääkkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan parvekkeen oven kiinni. Siinä mun varautuminen.
T. Kerrostaloasukas, Hki.
Luuletko että se pysyy kiinni siinä tuulessa?
Vierailija kirjoitti:
Kondomeja tuli hankittua normaalia enemmän.
Ne se auttaakin palauttamaan väestöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä mä vaan kerrostalossa lojuilen tulevan myrskyn aikana. Ei mitään hätää...
Kerrostalo huojuu siellä korkeuksissa. Olethan varannut pahoinvointilääkkeitä?
suomessa kerrostalot on niin matalia. Huomatkaa että jos uutisissa sanotaan "planeetan historian pahin myrsky" se tarkoittaa sellaista tsunamia mikä menee 5m korkeudessa oulun kohdalla jolloin tanska ja etelä suomi on historiaa.
Täytyy nyt ottaa vähän vessapaperia ja hieroa poskea vasten.
Vierailija kirjoitti:
Paljonpa paskotte vuorokaudessa, ei voi kuin ihmetellä. Eikö bidee ole tuttu?
Kyllä se nyt vähemmästäkin vatta sekaisin menee, kun ei voi olla varma tuleeko se myrsky vai ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonpa paskotte vuorokaudessa, ei voi kuin ihmetellä. Eikö bidee ole tuttu?
Kyllä se nyt vähemmästäkin vatta sekaisin menee, kun ei voi olla varma tuleeko se myrsky vai ei
Kannattaa täräyttää ämpäriin sillä kun sähköt menee poikki pitää mennä hissiin istumaan ämpäriin.
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti, oikein myrsky tulossa EHKÄ Suomeen, muutan Jupiteriin, sielläkin on rauhallisempaa. ei suomen myrskujen kanssa voi elää.
Voipi olla, että tulet kipinkapin takaisin. Jupiterin myrskyt on pikkasen toista luokkaa. Tosikkona mietin sitäkin, miten meinasit siellä elellä. Jupiterissa ei ole mantereita.
Aion kerätä irtaimet tavarat tontilta huolellisesti pois, ei kai tässä muuta. Olen mökissä meren rannalla, pari myrskyä täällä oli jo viime viikolla. Tuuli ulvoi nurkissa ja aallot oli isot, mutta tästä luvataan vielä kaksi kertaa pahempaa.
Miten sinä olet varautunut, vai kuoletko vain pois?
Mies kaivaa kaivurilla juuri myrskysuojaa takapihalle.
Ja tänään on mitä kaunein sää ja myrsky on nyt siirretty sunnuntaista maanantaiyöhön.
Nuo kaikki ovat valmiina olleet jo monta vuotta. Koronan tullessa vetäydyin poteroon ja Ukrainan sodan myötä suojausta ja selviytymiskeinoja on vain vahvistettu. Minä kyllä selviän, kun te muut kellahdatte kuin kärpäset.
Vierailija kirjoitti:
Idässä ainakaan ei ole ennustettu mitään myrskyä. Kaikki kovat sateetkin "peruuntuneet", joita vielä viikko-kaksi sitten ennustettiin. Välillä ripsii vähäsen ja joka päivä paistaa aurinko lähes tauotta ja 20-25 astetta kuumaa. Maanantaille on ennusteissa (ylläripylläri) aurinkoa, ja yksi vesipisara (siis forecan ennusteessa). Alan luopua jo toivosta, että tämä kuumuus ja aurinko hellittäisi.
Niinkö? Mielenkiintoista. Itse olen länsirannikolla ja täällä on myrskynnyt lähes joka päivä viikon ajan. Nyt onneksi ollut pari päivää tyyntä, sitten alkaa kuulemma taas, vielä pahempana.
Olisi hauskaa kun ihmiset ottaisivat tosissaan lehtien suurentelut
Myrsky (engl. The Tempest) on William Shakespearen kirjoittama näytelmä.
Näytelmän kirjoittaminen on ajoitettu vuosiin 1610–1611, eli se edustaa Shakespearen myöhäiskautta. Myrsky luokitellaan komediaksi tai romanssiksi.
Asun Eteläs 😁 no ei siin mitää elossa yhä
Vierailija kirjoitti:
Asun Eteläs 😁 no ei siin mitää elossa yhä
naapuri ei ole vielä syönyt?
Tilasin kotiin kuorma-autollisen wc paperia nyt on makkarit ja olohuone ja sauna täynnä wc paperi säkkejä : ) ainakin 10 000 rullaa