Kävimme hamstraamassa vessapaperia, ruokaa, bensaa ja generaattorin tulevan vuosisadan myrskyn takia
Miten sinä olet varautunut, vai kuoletko vain pois?
Mies kaivaa kaivurilla juuri myrskysuojaa takapihalle.
Kommentit (101)
Herran siunausta teille kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vessa kirjoitti:
Minkä takia tätä vessapaperia pitää aina hamstrata? 😆
Niitä hierotaan poskea vasten kuin uniriepua. eikös tutkijat todenneet sen olleen rauhoittava tekijä meille suomalaisille.
Niin ja huomautan että vessapaperi ENNEN käyttöä.
Ja nyt sää vasta ton kerrot!!
Onko tämä nyt se hetki kun tosiuskovaiset tempaistaan taivaaseen? (Siis ihan kirjaimellisesti myrskytuulten mukana)
Vierailija kirjoitti:
Kun myrsky on pahimmillaan käyn syömässä tukevan naapurini.
muista, että tukeva naapuri pysyy maassa myrskyssä. Sinulle eteenpäin kulkeminen on hankalampaa, laitathan kovat painot nilkkoihin.
Häh milloin tulossa myrsky minne päin suomea ???? Ootteko tosissanne kertokaa kaikki🧐🧐🧐🤨🤨🤨🤨🤨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sorrun kannibalismiin jo maanantai aamulla.
Olet minun sieluntoveri
Pakkotilanne. Syömällä naapurimme annamme lajillemme edes pienen mahdollisuuden.
Olkaamme kiitollisia niille, jotka antavat henkensä hyvän asian puolesta.
Yhteinen asia, yhteiset talkoot. Isänmaan puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sorrun kannibalismiin jo maanantai aamulla.
Olet minun sieluntoveri
No läskisoosivärkkiä teille riittää. On kansalaiset sen verran tukevassa lihassa.
Hui. Naapurini katsoi minua jo himoiten.
Hitto! Eilen kaupassa pitelin käsissä näkkileipäpakettia ja mietin, että ostanko. En osatnut, ja nyt kaduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kääntyy Ruotsiin.
Kyllä, matalapaineenkeskus siirtyy Tanskan salmien ja Etelä-Ruotsin alueelle.
Vierailija kirjoitti:
Paljonpa paskotte vuorokaudessa, ei voi kuin ihmetellä. Eikö bidee ole tuttu?
Kun sähköt katkeavat, katkeaa vesikin pian ja silloin ei tule vettä bideestä ja muistathan, ettei vessanpönttöön saa vesikatkon aikana laskea lainkaan nesteitä tai jaskaa, koska vesikierron jälleen käynnistyttyä pöntön sisällys päätyy jonkun hämärän logiikan mukaan naapurisi wc:n lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että 85% suomalaisista kuolee tässä myrskyssä.
Eipäs. Vain se 1% eliitti säästyy salaisissa luolissa.
He ovat jo siellä. Piilossa. Ovet on kiinni rahvaalta vaikka tilaa olisi.
Minä en ole koskaan tajunnut preppaajia. Ymmärrän, että varaudutaan sähkökatkoihin ym., mutta jotkut kehittävät maanalaisia suojia, joissa kuvittelevat sitten kököttävänsä huonossa sisäilmassa kuukausikaupalla ja sitten kömpivänsä maan päälle elämään onnellisena täysin tuhoutuneessa maailmassa ainoina ihmisinä. Säteilyäkin kenties on ilmassa ja kuolevat hitaasti säteilysairauteen, kun toiset ovat menneet kertalaakista. Pahimmassa tapauksessa siitä maanalaisesta suojasta tuleekin kuolemanloukku, kun tonnin painoinen auto ja tai puu lentää molempien uloskäyntien päälle (toivottavasti joka paikassa sentään on varauloskäynti...). "Paras" suoja, mitä esiteltiin yhdessä ohjelmassa, oli tehty isoista maan sisään upotetuista muoviputkista jonkun suoalueen reunalle ja sinne sen perheen oli tarkoitus kiiruhtaa vesistöjä pitkin ja sulkea itsensä putkistoihin. En muista, miten sinne oli tarkoitus saada happea, jos vesi joskus tulee peittämään sen helvetinkammion suuaukon ja ilmastointiaukon kokonaan, mutta se ei onneksi ole minun murheeni.
Here I am, rocking like a hurrigane
I feel thunder in my heart that I can't control
You've been thunderstruck! 🦹🏻🌪
Vierailija kirjoitti:
Kun myrsky on pahimmillaan käyn syömässä tukevan naapurini.
Mä käyn heti maanantaina kun eka pilvi tulee horisonttiin. Lupaan jättää sulle silavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonpa paskotte vuorokaudessa, ei voi kuin ihmetellä. Eikö bidee ole tuttu?
Kun sähköt katkeavat, katkeaa vesikin pian ja silloin ei tule vettä bideestä ja muistathan, ettei vessanpönttöön saa vesikatkon aikana laskea lainkaan nesteitä tai jaskaa, koska vesikierron jälleen käynnistyttyä pöntön sisällys päätyy jonkun hämärän logiikan mukaan naapurisi wc:n lattialle.
Eikös se ollut keittiön tiskialtaaseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääntyy Ruotsiin.
Kyllä, matalapaineenkeskus siirtyy Tanskan salmien ja Etelä-Ruotsin alueelle.
Muistelemme lämmöllä Tanskaa. Nyt sitten pääsee jatkossa vauhdikkaammin salmesta läpi.
Se vissiin tulee vain sinne etelään jos sinnekään?
Nohöh Siis myrskypilvien mukana tulee se kristallilaiva, joka vie kaikki uskovat lestaatit Israeliin, luvattuun maahan. Tosiuskovat heittäkäät kaikki maallinen omaisuus sinne taivaan tuuliin ja astukaa kristallilaivaan ja purjehtikaa autuaitten maille! Hajotkoon tämä maailma myrskyn puuskiin, autuaitten maa odottaa! Tanska on vaan välietappi.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että 85% suomalaisista kuolee tässä myrskyssä.
Jääkö persut eloon, äkkiä puoluekirja!
Kondomeja tuli hankittua normaalia enemmän.
Täällä mä vaan kerrostalossa lojuilen tulevan myrskyn aikana. Ei mitään hätää...