Paljonko teidän miehet tekee PYYTÄMÄTTÄ kotitöitä?
Kuinka paljon miehenne osallistuvat kotitöihin pyytämättä? Meillä on lapsiakin ja mies tuntuu siltä myös välillä. Sohvalle istahtaa jokainen mahdollinen hetki, kaikki pitää erikseen pyytää, oli sitten lomalla tai ei. Sama viikonloppuisinkin. Ei ole masentunut, olen kysynyt ja vaikuttaa kyllä ihan siltä, ettei tajua vain osuuttansa sanomatta.
Esimerkiksi ei pese pyykkiä, ennenkuin on pakko, eli lapsilla ei esim ole enää puhtaita vaatteita. Ei siivoa keittiötä ruoanlaiton/syönnin jälkeen ellen sano, ei imuroi, ei MITÄÄN ellen erikseen pyydä. Sitten ihmettelee kun olen hermona. Ei auta kotityölistat kun nekin sitten saattaa unohtua, esim roskien vienti aamulla kun lähtee töihin onnistuu pari päivää ja sitten alkaa taas unohtelu. Ärsyttää.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
No jätä se sika ja hanki dildo ja kissa. Tällaiset miesvihaa lietsovat aloitukset ja provot ovat niin aikansa eläneitä.
>mies ei tee kotitöitä ja hoida osuuttansa
>nainen sanoo asiasta anonyyminä palstalla
>miesvihaa!
Öö, onko mieheni toiminta naisten orjuuttamista sitten? Oikeuttaako miehet nykyään oman laiminlyöntinsä sanomalla, että asiasta puhuminen on miesvihaa? Nauran.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies tekisi naisten töitä? En ymmärrä.
Minä voisin kyllä 2 kertaa vuodessa uhrata aikaa 30 min auton renkaiden vaihtoon, jos vastineeksi ukko multitaskaisi pyykit, siivoukset, roskat, juoksevat asiat.
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee reilusti yli puolet. Ehkä 75% kaikesta. Olen illat töissä - kaikki kauppa/lapset/ruoanlaitto/tiskikone/pyykki mitä en aamupäivästä ehdi on hänen vastuullaan.
Nyt miehet tarkkana kenen kanssa lisäännytte!
Vauvakuumeinen nainen jolla on epäsäännöllisin työajoin varustettu matalapalkkatyö, on miina jonka kaikki vaikutukset on syytä tiedostaa ENNEN sitä perheytymispäätöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen kyllä. Mutta voitko lopettaa haukkumiseni lapsille!!! Muuten haukun sinua!!
Hau hau, ota ero jos et osaa hoitaa suhdettasi vaimoon.
Ero ero
En ota ja ei ota piikakaan
Ei varmasti 😡
Eipä juurikaan tee. Meni minullakin jalat kiinni, koska hän on hyvin epäseksikäs laiskimus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies tekisi naisten töitä? En ymmärrä.
Etkö tarvi ruokaa tai puhtaita vaatteita? Ai tarvit? Jos olet aikuinen, hoidat ne itse, et pistä puolisoa asialle. Jos olet vauva, saat rauhassa laittaa äitisi asialle.
Vie roskat ja tyhjentää astianpesukoneen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen kyllä. Mutta voitko lopettaa haukkumiseni lapsille!!! Muuten haukun sinua!!
Ero ero
En ota ja ei ota piikakaan
Ei varmasti 😡
No sitten makaat niinkuin petaat ja lopetat täällä muille pään aukomisen.
Tämä on miehenkin koti, joten myös hänellä on oikeus päättää kodin siisteysaste. Jos minua siivottomuus ärsyttää, vika ei ole miehessä, joten en tee hänestä pikkuapulaista, jota pyydän siivoamaan. Jos miestä ärsyttää se, että ei ole puhtaita vaatteita, niin hän tekee asialle itse jotain eikä pyydä minua pyykkäämään.
Jos haluan täydellisen kodin, asun siellä yksin ja maksan itse kaiken. Jos haluan kodin, johon minulla ei yksin olisi varaa, hyväksyn sen, että toinen maksaja elää siellä omanlaistaan elämää, ei sitä, mitä minä vaadin häntä elämään.
Hän valmistaa usein ruokia, siivoaa, kaikkea kivaa kotihommaa tekee.
Meillä mies on se nalkuttaja. Siedän, koska on ihan mukavaa että tekee niin ahkerasti kotitöitä. Jos tekisi ilman nalkutusta, olisin ehkä halukkaampi myös sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
No jätä se sika ja hanki dildo ja kissa. Tällaiset miesvihaa lietsovat aloitukset ja provot ovat niin aikansa eläneitä.
Tiesitkö, että mitä vähemmän mies tekee kotitöitä, sitä vähemmän saa seksiä. Mieslapsi vaikuttaa naisen seksuaaliseen halukkuuteen. Tämä on ihan tutkittu juttu. Että kannattaisi teidän miesten aökaa tekemään niitä kotitöitä, saatte enemmän pillua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee sinä ne kotityöt niin mies tekee omat hommansa. Ei ole rakettitiedettä.
Kerrotko mitä ne miehen hommat sitten on?
Onhan se miesten hyvä huudella, että miehet hoitaa miesten työt kun ne on jotain kaksi kertaa vuodessa tapahtuvia tehtäviä, esim: renkaiden vaihto. Juu, nainen sitten siitä kiitoksena hoitaa ruuanlaitot, lastenhoidon, siivoamisen 365 päivää vuodessa kun kyllähän mies sentään vaihtaa kahdesti vuodessa renkaat ja hyvällä tuurilla kerran vuodessa palaneen lampun. Nykypäivänä miehet harvemmin joutuu hakemaan ruokaansa metsästämällä, rakentaa itse taloansa alusta loppuun, hoitaa peltoa ja ruokkii työllä perheensä. Sitten kun mies tekee nuo, niin voin hoitaa kyllä naisten työt, eli kun saan asua miehen omin käsin rakentamassa talossa, nikkaroi lelutkin lapsille itse eikä hae niitä prisman alesta, hoitaa ruuan pöytään omavaraisesti ja hakkaa puut että talo pysyy lämpinänä. Nykyajan miehet käy töissä ja itkee kun täytyy viedä roskat.
Jos nyt lähdetään siitä, että korjasin sen pesukoneenkin
Entinen aviomies ei tehnyt mitään pyytämättä, mutta tämä nykyinen tekee lähes kaikki hommat. Hän tykkää omien sanojensa mukaan tehdä kotitöitä, koska samalla "selvittää päätään" :) Meillä kiva tilanne siinä suhteessa, että lapset eivät asu enää kotona, niin eipä kauheesti siivottavaakaan ole.
Meillä miehelle sängyn petaaminen aamuisin on pyhä asia. Mies myös pesee pyykkiä, silittää, imuroi ja vie roskat. Minulla on ihana ja hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että mitä vähemmän mies tekee kotitöitä, sitä vähemmän saa seksiä. Mieslapsi vaikuttaa naisen seksuaaliseen halukkuuteen. Tämä on ihan tutkittu juttu. Että kannattaisi teidän miesten aökaa tekemään niitä kotitöitä, saatte enemmän pillua.
Mun mies ei tee kotitöitä eikä halua seksiä, koska en ole sängyssä energinen seksipommi kaiken arjen yksinpyörityksen jälkeen. Mahtavaa, eikö?
:) ap
Laittaa ruoan lähes aina. Minä kokkaan max. kerran kuukaudessa. Inhoan ruoanlaittoa ja tämä järjestely sopii mulle. Mielelläni siivoan ja hoidan pyykit, jos sillä vapaudun keittiöstä. Eipä kahden aikuisen kerrostaloasunnossa kotitöitä kamalasti olekaan.
Vierailija kirjoitti:
M I E S V I H A N Ä K Y V Ä K S I
Et ymmärrä aloitusta. Me tsempattaisiin ap:tä vaikka hän olisi avoliitossa naisen kanssa. Toista ei voi jättää yksin talon pyörittämisen kanssa. Sitä kutsutaan siivellä elämiseksi.