Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset aina rakastuvat aina renttuihin -kappaleen sanoma on vahvasti ristiriidassa tutkitun todellisuuden kanssa. Koulutettujen, hyvin toimeentulevien miesten tulevaisuus parisuhdemarkkinoilla on varsin turvattu.

Vierailija
05.08.2023 |

Miksi naiset aina rakastuvat aina renttuihin -kappaleen sanoma on vahvasti ristiriidassa tutkitun todellisuuden kanssa. Koulutettujen, hyvin toimeentulevien miesten tulevaisuus parisuhdemarkkinoilla on varsin turvattu.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen loppututkinto, vuositulot noin 50k€ ja omistuskaksio pk-seudulla, mutta eipä ole kiinnostuneita naisia näkynyt. Lukion kesken jättänyt varastomieskaverini sen sijaan pääsee jatkuvasti treffeille.

Istut siis kaksiossasi yksin ja odotat että kiinnostuneita naisia näkyisi, kun kaverisi pyytää paria kolmea naista treffeille joka päivä.

Käymme viihteellä usein isommalla porukalla. Olemme molemmat myös tinderissä.

Vierailija
22/70 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen loppututkinto, vuositulot noin 50k€ ja omistuskaksio pk-seudulla, mutta eipä ole kiinnostuneita naisia näkynyt. Lukion kesken jättänyt varastomieskaverini sen sijaan pääsee jatkuvasti treffeille.

Teillä on tismalleen sama ongelma mitä pitsalaatikko vuoren alla asuvilla miehillä. Kirjoitatte Tinderiin selkeän toiveen edustusrouvasta. Kumminkin heti kättelyssä torppaatte elättämisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikien koulutustason nosto voisi parantaa syntyvyyttä

Poikien koulutustason nosto? Kuka kissan hännän nostaa- kissa itse. Ketään ei voi väkisin koukuttaa,jos sitä ei itse halua. Suomessa on lähes rajattomat mahdollisuudet kouluttautua, jos sitä ei tee on se oma valinta.

Sepä se, kun poikia ei kirjat kiinnosta.

Vierailija
24/70 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niissä menestyvissä miehissä on paljon renttuja eli pettureita, valehtelijoita ja niin edelleen. Oikeastaan on sitä harvinaisempaa, mitä menestyneempi mies on, että yksi nainen sille riittäisi.

Vierailija
25/70 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on varmaan kiva ja leppoisa tyyppi.

T: varastomiehen kanssa lapsensa tehnyt.

Niin on, oikein mukava kaveri. Vähän ylimielinen naisten suhteen mutta muuten hyvä tyyppi.

Ei, hän on maanläheinen, perhekeskeinen, pikkuisen laiska mutta halukas muuttumaan ja hyvä keskustelija. 

Vierailija
26/70 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istut siis kaksiossasi yksin ja odotat että kiinnostuneita naisia näkyisi, kun kaverisi pyytää paria kolmea naista treffeille joka päivä.

Montako kertaa sinä olet pyytänyt naista treffeille viimeisen kuukauden aikana? "Moi" aloitus tinderissä ei sitten ole treffeille pyytämistä.

Vierailija
27/70 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jampat istuu lauantain Vauvalla jankuttamassa että varastomieskaveri saa naista, miksi oi miksi. Tonnista vetoa ettei varastomies roiku kaunista kesälauantaita täällä jankuttamassa vaan on esim Weekend-festarilla tai jossain muussa tuhansista kesätapahtumista Suomessa.

Vierailija
28/70 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä on tismalleen sama ongelma mitä pitsalaatikko vuoren alla asuvilla miehillä. Kirjoitatte Tinderiin selkeän toiveen edustusrouvasta. Kumminkin heti kättelyssä torppaatte elättämisen.

Ei kiinnosta edustusrouva vaan fiksu, sivistynyt ja mielellään akateeminen nainen.

Vierailija
29/70 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Animua vapaa-aikanaan katsova tietojenkäsittelytieteitä opiskellut filosofian maisteri ei ainakaan näytä kelpaavan.

Tämän viikonlopun suunnitelmat?

Vierailija
30/70 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on, oikein mukava kaveri. Vähän ylimielinen naisten suhteen mutta muuten hyvä tyyppi.

Tämä menee aina samalla kaavalla. Mies on kateellinen naisten parissa menestyvälle kaverilleen ja AINA tämä kateellinen mies kehuu että kaveri on muuten tosi hyvä tyyppi mutta kohtelee naisia huonosti.

Tämä on miesten globaali narratiivi. Kukaan nainen ei voi saada seksikästä, kiinnostavaa miestä joka kohtelisi hyvin. Jos haluaa hyvää kohtelua, pitää valita tylsä mies.

Vierailija
31/70 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa sinä olet pyytänyt naista treffeille viimeisen kuukauden aikana? "Moi" aloitus tinderissä ei sitten ole treffeille pyytämistä.

Kolme kertaa. Kaksi kertaa viihteellä ja kerran tinderissä.

Vierailija
32/70 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä menee aina samalla kaavalla. Mies on kateellinen naisten parissa menestyvälle kaverilleen ja AINA tämä kateellinen mies kehuu että kaveri on muuten tosi hyvä tyyppi mutta kohtelee naisia huonosti.

Tämä on miesten globaali narratiivi. Kukaan nainen ei voi saada seksikästä, kiinnostavaa miestä joka kohtelisi hyvin. Jos haluaa hyvää kohtelua, pitää valita tylsä mies.

Toi on muuten totta että KOSKAAN täällä ei vielä ole nähty kirjoitusta kaverini on hyvännäköinen ja menestynyt ja naisille hyvä valinta ja uskollinen :DDD. Miettikää sitä!

Vierailija
33/70 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen korkeasti koulutettu ja hyvin toimeentuleva mies ja olen aina joutunut tekemään paljon töitä naisten saamiseksi edes treffeille. Paitsi parin vuoden ajan, kun minulla meni huonosti. Olin jäänyt työttömäksi ja alkoholi alkoi maistua ja luuhasin viikonloput eri yökerhoissa. Tällöin kauniimmatkin naiset kiinnostuivat ja sänkyhommiinkin mentiin usein naisen aloitteesta.

Vierailija
34/70 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikien koulutustason nosto voisi parantaa syntyvyyttä

Poikien koulutustason nosto? Kuka kissan hännän nostaa- kissa itse. Ketään ei voi väkisin koukuttaa,jos sitä ei itse halua. Suomessa on lähes rajattomat mahdollisuudet kouluttautua, jos sitä ei tee on se oma valinta.

Sepä se, kun poikia ei kirjat kiinnosta.

Hauska että joskus näinkin päin, naisten yksilövalinnat sukupuolitetaan ja niistä tehdään jollain perverssillä logiikalla tasa-arvo-ongelmia.

Vierailija
35/70 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta edustusrouva vaan fiksu, sivistynyt ja mielellään akateeminen nainen.

Aah.. kustannustehokas rouva. Arvasin. Naisia ei kiinnosta ruveta miehen edulliseksi kulissivaimoksi ja statusmukuloiden tekijäksi.

Vierailija
36/70 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen korkeasti koulutettu ja hyvin toimeentuleva mies ja olen aina joutunut tekemään paljon töitä naisten saamiseksi edes treffeille. Paitsi parin vuoden ajan, kun minulla meni huonosti. Olin jäänyt työttömäksi ja alkoholi alkoi maistua ja luuhasin viikonloput eri yökerhoissa. Tällöin kauniimmatkin naiset kiinnostuivat ja sänkyhommiinkin mentiin usein naisen aloitteesta.

Millaisten naisten?

Vierailija
37/70 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on muuten totta että KOSKAAN täällä ei vielä ole nähty kirjoitusta kaverini on hyvännäköinen ja menestynyt ja naisille hyvä valinta ja uskollinen :DDD. Miettikää sitä!

Joko käytännössä joka kaverimies on keksitty juttu tai maailmasta ei löydy yhtäkään hyvännäköistä kunnollista miestä. Prismatesti omassa lähipiirissä kertoo miten asia oikeasti on.

Vierailija
38/70 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt jatkat samalla mallilla,niin pillua tulee ovista ja ikkunoista. Tuo myös opetukseksi muille miehille.

Vierailija
39/70 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta kun niissä koulutetuissa ja tai hyvätuloisissakin on niitä renttuja. Joku löytää renttunsa lähipubista, toinen yliopistolta.

Vierailija
40/70 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, että puhelias ja rento humalainen joka käy paikoissa jossa on naisia, saa naisia. Ihme juttu. Tosin kukaan ei halunnut jäädä yhtä yötä pitempään joten sen pitäisi olla sulle älykkäänä miehenä vinkki sen suhteen mitä pitäisi tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi