Miksi naiset aina rakastuvat aina renttuihin -kappaleen sanoma on vahvasti ristiriidassa tutkitun todellisuuden kanssa. Koulutettujen, hyvin toimeentulevien miesten tulevaisuus parisuhdemarkkinoilla on varsin turvattu.
Miksi naiset aina rakastuvat aina renttuihin -kappaleen sanoma on vahvasti ristiriidassa tutkitun todellisuuden kanssa. Koulutettujen, hyvin toimeentulevien miesten tulevaisuus parisuhdemarkkinoilla on varsin turvattu.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen loppututkinto, vuositulot noin 50k€ ja omistuskaksio pk-seudulla, mutta eipä ole kiinnostuneita naisia näkynyt. Lukion kesken jättänyt varastomieskaverini sen sijaan pääsee jatkuvasti treffeille.
Istut siis kaksiossasi yksin ja odotat että kiinnostuneita naisia näkyisi, kun kaverisi pyytää paria kolmea naista treffeille joka päivä.
Käymme viihteellä usein isommalla porukalla. Olemme molemmat myös tinderissä.
Montako kertaa sinä olet pyytänyt naista treffeille viimeisen kuukauden aikana? "Moi" aloitus tinderissä ei sitten ole treffeille pyytämistä.
Kolme kertaa. Kaksi kertaa viihteellä ja kerran tinderissä.
Anteeksi kun sanon suoraan mutta en usko.
Mikset? Mitä vaikeaa on treffeille pyytämisessä?
Siksi, miten passiiviselta vaikutat.
Käyn töissä ja opiskelen työn ohessa, treenaan salilla ja näen kavereita viikonloppuisin esim. kaljan ja biljardin merkeissä. Mitä aktiiviset ihmiset sitten tekevät?
Kavereiden näkeminen on palstanaisten mukaan mieheltä ehdottomasti kielletty
Eikä ole. Itse jostain syystä hakemalla haette niitä kotityranneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen loppututkinto, vuositulot noin 50k€ ja omistuskaksio pk-seudulla, mutta eipä ole kiinnostuneita naisia näkynyt. Lukion kesken jättänyt varastomieskaverini sen sijaan pääsee jatkuvasti treffeille.
Teillä on tismalleen sama ongelma mitä pitsalaatikko vuoren alla asuvilla miehillä. Kirjoitatte Tinderiin selkeän toiveen edustusrouvasta. Kumminkin heti kättelyssä torppaatte elättämisen.
Ei kiinnosta edustusrouva vaan fiksu, sivistynyt ja mielellään akateeminen nainen.
Eli edustusrouva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on Väestöliiton tutkimusjohtaja Anna Rotkirchin mukaan sukupuolityypillinen ominaisuus, jonka vuoksi naiset suosivat kumppanin valinnassa miehiä enemmän resursseja kuten tuloja, hyvää koulutusta ja älyä. Miehet antavat taas enemmän painoarvoa ulkonäölle ja nuoruudelle. Kun toiveena on loppuelämän kestävä parisuhde, sekä naiset että miehet arvostavat luotettavuutta.
Arvostan! Nykyisessä ajatusmaailmassa ja keskusteluilmapiirissä en uskaltaisi mennä ääneen sanomaan omalla naamalla tuota mediassa. (Tuostahan hyvin lyhyt matka siihen, että nämä ominaisuudet saattavat liittyä geeneihin ja siihen, että sukupuolia on X kappaletta. En uskalla laittaa tuohon haluamaani numeroa koska journalismi.)
Ja silti suomalainen nainen osaa halutessaan poiketa klinikalla tai lentää pienituloisen Balkanin luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen korkeasti koulutettu ja hyvin toimeentuleva mies ja olen aina joutunut tekemään paljon töitä naisten saamiseksi edes treffeille. Paitsi parin vuoden ajan, kun minulla meni huonosti. Olin jäänyt työttömäksi ja alkoholi alkoi maistua ja luuhasin viikonloput eri yökerhoissa. Tällöin kauniimmatkin naiset kiinnostuivat ja sänkyhommiinkin mentiin usein naisen aloitteesta.
Mihin ne suhteet sitten kaatuivat?
Se meni takaisin töihin, eikä niitä kapakkaruusuja enää kiinnostanut mies,joka ei voinut baariin lähteä,kun piti tehdä töitä.
Toinen klassikko: "En koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa" oli myös hauska. Eikö siinä lueteltu kaikkea, mitä voi tehdä, mutta yksi asia mitä ei ikinä tee on.. "En koskaan mene..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istut siis kaksiossasi yksin ja odotat että kiinnostuneita naisia näkyisi, kun kaverisi pyytää paria kolmea naista treffeille joka päivä.
Montako kertaa sinä olet pyytänyt naista treffeille viimeisen kuukauden aikana? "Moi" aloitus tinderissä ei sitten ole treffeille pyytämistä.
Käyn töissä ja opiskelen työn ohessa, treenaan salilla ja näen kavereita viikonloppuisin esim. kaljan ja biljardin merkeissä. Mitä aktiiviset ihmiset sitten tekevät?
En hae. Haluan naisenkin näkevän ystäviään. Jostain syystä vain naiset haluavat joko ettei mies näe ketään muita tai itse ripustautuu mieheen ja hylkää omat kaverinsa. Taitaa olla sairaalloista koko parinmuodostuksen biologia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hae. Haluan naisenkin näkevän ystäviään. Jostain syystä vain naiset haluavat joko ettei mies näe ketään muita tai itse ripustautuu mieheen ja hylkää omat kaverinsa. Taitaa olla sairaalloista koko parinmuodostuksen biologia.
Nimenomaan haette. Tuloton kotirouva minkä ainoa tehtävä on elää miehelleen ja lapsilleen. Mikä voisi mennä pieleen?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen korkeasti koulutettu ja hyvin toimeentuleva mies ja olen aina joutunut tekemään paljon töitä naisten saamiseksi edes treffeille. Paitsi parin vuoden ajan, kun minulla meni huonosti. Olin jäänyt työttömäksi ja alkoholi alkoi maistua ja luuhasin viikonloput eri yökerhoissa. Tällöin kauniimmatkin naiset kiinnostuivat ja sänkyhommiinkin mentiin usein naisen aloitteesta.
Meitä oli iloisella 90-luvulla naisennälkäinen mies/poikaporukka sinkkuja, jossa oli 4 akateemisissa opinnoissa (lääkis-oikeis-kauppis-akselilta) olevaa siistiä, fiksua, puhekykyistä ja sosiaalisesti lahjakasta kaveria + 1 enemmän elämänkoululainen, enemmän viinaan menevä todella mukava jamppa, jonka sosiaaliset tavat baarissa täyttäisivät nykyään rikoksen tunnusmerkit. "Kilpailimme" samoista ihan edustavista naisista Helsingin keskustan suosituimmissa ravintoloissa ja yökerhoissa. Seuraa sai yleensä tuo yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan haette. Tuloton kotirouva minkä ainoa tehtävä on elää miehelleen ja lapsilleen. Mikä voisi mennä pieleen?
En halua mitään kotirouvaa. Omat mieltymykseni ovat kaukana normaalista, mutta eri suuntaan kuin keskimäärin.
Mihin ne suhteet sitten kaatuivat?