Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koitko koskaan teinirakkautta?

Vierailija
05.08.2023 |

Yläkoulussa, lukiossa tai ammattikoulussa?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikin kertaa, mutta oli täysin yksipuolista

Vierailija
22/38 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta en vastavuoroista. Jo alakoulussa kaukorakastuin erääseen aikuiseen mieheen, se oli ensimmäinen ihastukseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oli kyllä ihastuksia yläasteella ja lukiossa. Eka vastavuoroinen oli 22-vuotiaana, jolloin löysin poikakaverin, nykyisen aviomieheni. Eipä mulla ollut kiirettäkään, eli hyvä näin. ^_^

Vierailija
24/38 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, ja nyt sitten nelikymppisenä perheenäitinä kokeilen erilaisia teinirakkauksia. Kyllä se vaihe kaikille tulee. Onneksi en ole alkoholilla tai valvomisella vanhentanut itseäni, niin löytäminen ei ole vaikeaa.

Mitä tarkoittaa teinirakkaus nelikymppisenä?

Vierailija
25/38 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla 17v. kun ekan kerran sain Ihastukseni. Se oli kyllä lyhyt ja huono suhde. Sitä ennen Ihastukseni eivät olleet kiinnostuneet minusta.

Olen kuitenkin saanut kaikki miehet sen jälkeen jotka olen halunnut. Olen kyllä valinnut väärin ja nytkin tämän hetkinen suhde tuntuu ihan paskalta ja rakkaus on kuollut ajat sitten.

En usko, että minulle on olemassa hyvää suhdetta tässä elämässä.

Vierailija
26/38 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, ja nyt sitten nelikymppisenä perheenäitinä kokeilen erilaisia teinirakkauksia. Kyllä se vaihe kaikille tulee. Onneksi en ole alkoholilla tai valvomisella vanhentanut itseäni, niin löytäminen ei ole vaikeaa.

Mitä tarkoittaa teinirakkaus nelikymppisenä?

Haluaa kokeilla eri miehiä nelikymppisenä.

Vierailija
27/38 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikoulussa? Hyi, en halua lukea tätä ketjua.

Vierailija
28/38 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olin liian ujo ja kiltti, tunnollinen poika. Pari vuosikymmentä sain nauttia naisseurasta, mutta

neljänkympin jälkeen palasin taas näkymättömäksi.

Vierailija
29/38 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu...1972, jatkuu yhä <3. Olemmee 66 ja 67 v.

Vierailija
30/38 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lukiossa oli kyllä yksi tyyppi jonka kanssa katseltiin toisiamme ja meillä oli sellainen sanaton yhteys, mutta koska kumpikin oli ujoja, ei se koskaan edennyt mihinkään.

Ehkä hyvä niin. Enää tuskin kiinnostuisin hänestä, nykyään minuun vetoaa ihan eri tyyppiset miehet.

Vierailija
31/38 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Lukiossa oli kyllä yksi tyyppi jonka kanssa katseltiin toisiamme ja meillä oli sellainen sanaton yhteys, mutta koska kumpikin oli ujoja, ei se koskaan edennyt mihinkään.

Ehkä hyvä niin. Enää tuskin kiinnostuisin hänestä, nykyään minuun vetoaa ihan eri tyyppiset miehet.

Ai niin, ja oli vastaava tapaus myös yläasteella. Eli selvästi molemminpuolista kiinnostusta, muttei mitään sen enempää koskaan. Tämän tyypin olen nähnytkin ihan lähiaikoina ja hän on nykyään ulkonäöltään tosi hot. Hänen persoonastaan kuitenkin puuttuu sellainen pieni rosoisuus mistä pidän. Liian täydellinen ja siksi vähän boring.

Vierailija
32/38 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan aikaa kun olin 16v.Ihastuin.Mutta ei vasta kaikua.Oliko joku 20v.sitten ystäväni kertoi hän eronut, olisi vapaa .Saako antaa puhelin numeroni? Aika tehnyt tehtävän,ei.En muista hänestä yhtään mitään kuin lempinimen.Toinenkin ystävä samaa asiaa lähesty.Emme oleet koskaan edes puhuneet.ei kitos

Vierailija
33/38 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ehkä saatti olla pitäynynyt muhun kotvan tahi useammankin jollain leveelillä mutten konskaan saannut tietää, mikssi, ja oliko.  Saatin itse  ehkä pitää joskakusta tai vähintään himoita mutten ilmaissut vähim piäkään tuntemuksiani kellekään kuinkaan elikä olin täysin kelpotonm muumioraato henkisesti ja  tunputin toki satoja kertoja, vaan niihin se jäävi. Em ole oppinnut rakastummisen taktiikkoja enkä varmaan kehtaisikaan, jokuhan voisi nähdä ja naurraa ilkkuillen

Vierailija
34/38 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin, mutta varsin yksipuolisesti, kundeja kiinnosti vain se tietty asia, luulivat kai, että olisin helppo, kun olin ns hyvin kehittynyt.

No, 17v iässä tutustuinkin nykyiseen mieheni, tänä syksynä ollaan oltu yhdessä 31v.

Vierailija
35/38 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naapurin tytön kanssa seurusteltiin ja poikuus meni sille myös

Vierailija
36/38 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajani ja siivoojatäti tekivät mulle vähän tuhmia kerran jälki-istunnossa muttei niistä sen....

Vierailija
37/38 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

47mies kirjoitti:

Kyllä naapurin tytön kanssa seurusteltiin ja poikuus meni sille myös

Mistä seurustelitte?

Vierailija
38/38 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En uskaltanut puhua tytöille kuin vasta yliopistossa.

Ihastuksia minulla tietysti oli, mutta en lähestynyt heitä, vaan ihailin etäältä ja iltaisin haaveilin heistä yksin sängyssäni.

Ala-asteella oli yksi ihastus, yläasteella yksi ihastus ja lukiossa yksi ihastus.