Muita 45+ naisia, jotka vielä meikkaavat, hoitavat ihoaan, kynsiään ja hiuksiaan?!
Kun tuntuu olevan muotia ajatus ettei naamavärkille saa eikä viitsi mitään tehdä, pitää mennä luomuna.
Minä meikkaan ja käytän kosmetiikkaa päivittäin. Saattaa olla yksittäisiä päiviä välissä, jolloin en meikkaa, mutta joka aamu ja ilta teen ihonhoitorutiinini yhtä pieteetillä kuin huolehdin hammashygieniastakin.
Muita?
N46
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Teitä laittautuneita ei kyllä näe tuolla ulkona juuri koskaan. Ainakaan missään kauppakeskuksissa.
Olen ihan katsellut ikätovereita viime aikoina, että eikö kukaan enää laittaudu ja pue nättejä vaatteita päälleen.
Kaikki vaan laahustaa tyyliin pieruverkkareissa tukka sekaisin.
Huima ero on pk-seutuun verrattuna Esim. johonkin Kuopioon tai Mikkeliin. Täällä pk-seudulla aika eri meininki 🤭
Tulen meikkaamaan hautaan asti. En ymmärrä miksi lopettaa?
Vierailija kirjoitti:
Teitä laittautuneita ei kyllä näe tuolla ulkona juuri koskaan. Ainakaan missään kauppakeskuksissa.
Olen ihan katsellut ikätovereita viime aikoina, että eikö kukaan enää laittaudu ja pue nättejä vaatteita päälleen.
Tämä! Kotiäitivuosina ajauduin siihen mukavuusmoodiin ja jotenkin hämmästyin, kuinka en poikennutkaan massasta vaan nimenomaan sulauduin sinne. Lenkkarit jalkaan ja tukka tötterölle.
Sittemmin olen "normalisoitunut" ja on jotenkin ylipyntätty olo täällä lähiössä. Enkä edes erityisemmin laittaudu. En vaan enää kulje urheiluvaatteissa kaiken aikaa ja hiuksiakin laitan.
Vierailija kirjoitti:
Emme hengaile taajamien kauppakeskuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huima ero on pk-seutuun verrattuna Esim. johonkin Kuopioon tai Mikkeliin. Täällä pk-seudulla aika eri meininki 🤭
Todellakin. Jos istuu espalla kahvilassa ja katsoo ohi kulkevia ihmisiä, ei se näky eroa mitenkään Euroopan suurkaupungeista. Ihmisillä on upeita asukokonaisuuksia ja merkkilaukkuja. Rakastan.
Olen 60. En meikkaa, mutta hoidan ihoani. En värjää hiuksiani, mutta hoidan niitä jotta ne pysyvät pitkinä ja tuuheina, samoin hoidan kynsiäni. Ennen kaikkea hyvällä ravinnolla (+ kalkkia ja biotiinia purkista) mutta myös käsittelemällä hiuksiani varovasti (en föönaa, en harjaa kovakouraisesti, käyn aika ajoin leikkauttamassa latvat; kynsiä viilaan ja joskus käytän kynnenkovettajaa).
En ymmärrä, miksi avauksessa koettiin tarpeelliseksi mainita ikä sen sijaan että olisi vain kysytty, kuinka moni palstalla olevista naisista meikkaa.
Missä kaupungissa on näin? Helsingissä jopa Kannelmäen prismassa näkee tyylikkäitä hyvin pukeutuneita ihmisiä. Keskustasta nyt puhumattakaan.