Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita 45+ naisia, jotka vielä meikkaavat, hoitavat ihoaan, kynsiään ja hiuksiaan?!

Vierailija
05.08.2023 |

Kun tuntuu olevan muotia ajatus ettei naamavärkille saa eikä viitsi mitään tehdä, pitää mennä luomuna.
Minä meikkaan ja käytän kosmetiikkaa päivittäin. Saattaa olla yksittäisiä päiviä välissä, jolloin en meikkaa, mutta joka aamu ja ilta teen ihonhoitorutiinini yhtä pieteetillä kuin huolehdin hammashygieniastakin.
Muita?
N46

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukotus

Vierailija
2/107 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa sipaisen lypsystä käsiin jäänyttä tummelia naamaani.

Emäntä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa mutta olen muuten avoin elämälle.

Vierailija
4/107 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukotus

Jos tästä on ollut joku keskustelu hiljattain, olen pahoillani että aloitin uuden. Käyn töissä enkä päivystä palstalla, joten monta keskustelua varmasti menee ohi.

Ap

Vierailija
5/107 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mun lisäksi muita 25 vuotta täyttäneitä naisia, jotka jaksavat vielä panostaa ulkonäköön vai olenko jo liian vanha välittämään moisesta turhuudesta?

Vierailija
6/107 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Opittu tapa istuu syvässä yli viisikymppiselläkin.

Vierailija
7/107 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei me viisikymppiset enää tehdä mitään mainitsemistasi asioista. Itse olen jo asettunut arkkuun odottamaan kuolemaa.

Vierailija
8/107 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen 51 eikä ole vielä hiipunut innostus kosmetiikkaan - päin vastoin! Hoidan ihoani, meikkaan ja panostan ulkonäkööni enemmän kuin koskaan. Nyt on tietoa ja taitoa. Okei, yksi juttu on myönnettävä - pidän hiukseni nykyään aina kiinni, kun en ole enää vuosiin jaksanut sitä suoristamista ja väkertämistä (mulla itsepäinen luonnonkihara tukka).

Vierailija
9/107 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIELÄ??? Kyllähän 40-vuotias on jo niin muumioikäinen, että kannattaa vetää lakana silmille ja jäädä sänkyyn odottamaan kuolemaa. Voi jeesus näitä avauksia!!!

Vierailija
10/107 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

53v ja tottakai hoidan ihoani. Ihan joka päivä en valitettavasti jaksa pitkän kaavan kautta sitä tehdä ja joskus viikonloppuna en tee mitään jos olen vaan kotona.

Joka aamu hoidan suuhygienian kuntoon, meikkaan ja laitan hiukset siistiksi kun lähden töihin. En voisi kuvitella että lähden ihan meikittömänä (tyyliin ei puuteria, ei ripsaria) tai hiukset vähän likaisena ja kampaamattomana.

Käytän myös kauneushoitolan kasvo ja jalkahoitopalveluita vähintään 3-4x vuodessa.

Vierailija
11/107 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyykö joku tosissaan tuollaista.

Meillä keski-ikäisillähän juurikin on rahaa hoitaa itseään.

Vierailija
12/107 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin puhtaasta ihosta ilman meikkiä. Ja luonnollisista hiuksista.

Vierailija
13/107 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49 vuotias ja eilen laitoin töihin lähtiessä pahimpiin naaman kiiltoihin hieman cc-vpidetta ja cc-puuteria. Kulmat ovat siistit, ne kestoväyjäytin ja muotoilutin viikko sitten ammattilaisella. Laitan ripsiväriä enää harvoin, sillä ei se aamulla laitettu ripsari minulla enää illalla ole ripsissä, joten ihan turhaa hommaa sitä on yleensä edes laittaa.

Hiukseni ovat taas lähes vyötärölle ulottuvat paksuhkot ja luonnonkiharat, joten ne laitoin taas niskaletille.

Kynsiä en laittele muuten kun leikkaan ne välillä siisteiksi ja viilaan niin, että niissä ei ole karheutta reunoissa.

Hampaani ovat tietenkin aina hoidetut ja kauniit. Sain jo ala-asteen alussa raudat ja viimeiset lähtivät pois ollessani liki parikymppinen, joten hampaani ovat sitä myöten kauniit ja hoidan niitä hyvin.

Vierailija
14/107 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se säälittävää,kun iäkkäämpi yrittää olla "kaunis"

Vierailija
15/107 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v. Meikkaan kevyesti päivittäin ja käyn parin kk välein taivuttamassa ja värjäämässä ripset. Olen hoikka ja minulla on pitkät hiukset.

Kynnet pidän vain lyhyenä.

16/107 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä. Meikkaan joka päivä, paitsi jos olen kotona. Etsin jatkuvasti toimivia tuotteita ja ikääntyminen asettaa haasteita kauneudenhoidolle. Minulla on rasvainen iho, jossa ilmeryppyjä, esim. voimakkaat otsan juonteet.

Lisäksi riesana ajoittain oireileva perioraalidermatiitti.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
17/107 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, täällä ollaan. Pikkuisen yritän jotain naamalle tehdä ettei vastaantulijat pelästy.

Vierailija
18/107 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meikkaamisen yhdistää hammashygieniaan? 

Itse olen 46, huolehdin hygieniastani kyllä, hiukset on puhtaat, ei ylimääräisiä tököttejä.

Kynnet puhtaat, lyhyet (olen muusikko), hampaat puhtaat.

Tuskin voisin enää kovin meikata halutessanikaan, koska on kuumia aaltoja, aamulla laitettu kevyt voidekin tuntuu olevan liikaa, mutta kun iho on muuten kuiva, on se aamulla tarpeen.

Vierailija
19/107 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä iässä kovin kummia pakkeleita tarvitse. Paremmalta näyttää mahdollisimman minimaalisella määrällä. Ihonhoidonkin yksinkertaistin äärimmilleen kun huomasin kosmetiikan vain katkovan pintaverisuonia kasvoista. Paljon tärkeämpää olisi liikunta ja lihasvoiman harjoittaminen sekä oikeanlainen ravinto kuin rasvat ja tökötit.

Vierailija
20/107 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se säälittävää,kun iäkkäämpi yrittää olla "kaunis"

Hah, no sä voit sitten rupsahtaa rauhassa.

Mielestäni itsestä huolehtiminen tai kauneudenhoito ei ole epätoivoista jos se ei mene liiallisuuksiin (esim. kirurgiset hoidot sun muut), mutta ihan vapaasti saa jokainen tehdä pärställeen mitä haluaa tietysti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi