Jos haluaa laihtua! Niin onko tämä liian vähän ruokaa? Ylipainoa 30 kg.
Olen syönyt ja juonut tänään
- 4 kuppia mustaa kahvia
- 3 l vettä
- 5 kananmunaa
- 100 g kesäkurpitsaa
- 50 g fetaa
- 100 g raejuustoa
- 30 g voita
Siinä ois päivän ruoat.
Syön tuohon malliin (ei joka päivä munia) nyt päivittäin.
Mitat 175 cm 105 kg.
Kommentit (31)
Kasviksia olen syönyt;
Kaali (ohueksi tehty raaste, kermassa haudutettu...), kukkakaali (muussi johon kermaa ja voita nokare ja kukkisriisi), hapankaali kermassa haudutettuna ja voita nokare, pinaatti (keitto: 2 DL kermaa ja pussi 200 gr pakastepinaattia ja pari keitettyä munaa pinnalle). Kurkkua, 1 tomaatti viipaleina ja mozzarellaa, joskus vihreä salaatti ym.
Lihaa, kalaa, kanaa...laskematta määriä.
Munia kokkeli, keitetty, voissa paistettu, uppomumat, munakas juustolla...
Voita, kermaa ja kovia kypsytettyjä juustoja määriä laskematta.
Keto jauhe vähintään 1 krt/pvä.
Näillä onnistui mulla.
Vierailija kirjoitti:
Veden määrä on naurettava. Joudut todennäköisesti sairaalaan, kun sotket elektrolyyttitasapainosi. 1,5 litraa riittää + kahvi.
Elekrolyyttitasapaino pysyy ok kun muistaa se keto elektrolyyttivalmisteen. Itse juon noin 2-2,5 l/pvä. Ja KETO jauhe krt/pvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja muista ehdottomasti ottaa ainakin kerta/pvä joku elektrolyytti jauhe valmiste, koska muuten voi tulla keto flu (googleta) tai muuten heikko olo.
Itse otin mautonta KETO jauhetta Prismasta, johon tottuu muutamassa päivässä. Ei mitään keto flu tms oireita, olo ihan normaali.
Itsellä ei toiminut ilman tota Keto jauhetta. Sen kanssa putosi jopa "liian" nopeasti (alkoi huolettaa alkaako iho roikkua tms...).
Mikä hiton keto flu?
Ei sellaista tartte. se heikko olo johtuu siitä kun keho kaipaa hiilaria ennen kuin adaptoituu alempaan hh-määrään. Olo menee ohi muutamassa päivässä.
Keto flu se heikko olo, mielitekoja, heikotus, päänsärky... Itsellä oli tosi pahat oireet, mut Keto jauheella ei mtn oireita eli ihan normaali olo.
Siis jos haluaa välttää sen huonon olon, mut ellei haittaa niin...kukin tyylillään. Itsellä se oli kynnyskysymys.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukkujen perusteella syön liikaa.
No, en tiukenna. Tämä on just hyvä.
Ei nälkää eikä mielitekoja.
Ap
Ei kun syöt liian vähän. Tuossa ei ole tarpeeksi kaikkia ravintoaineita. Kasviksia pitäisi olla enemmän ja viisi ruokailukertaa päivässä, siis aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala.
Yleisin oire elektrolyytti tasapainon muutokset siis se keto flunssa...
https://kohtiterveyttä.fi/ketogeeninen-ruokavalio/ketoosi/ketoflunssa/
Laihdut ja kuolet tuolla ruokavaliolla. Miksei ihmiset ja laihduttajat tajua syödä normaalin lautasmallin mukaan ja harrastaa tarpeeksi kovaa liikuntaa jotta laihtuu ja kalorit kuluu. Minä esimerkiksi söin jotain riisii, perunaa ja kanakastiketta ja laihduin 30 kg. Samalla kuitenkin treenasin 2 tuntia joka päivä.
Vähennä veden juontia ja jos vaan pystyt niin kahvia myös.
Vaihda raejuuto lihaan. Ja tuplaa sen määrä.
Mulla menee aamiaismunakkaaseen jo vajaa 200 g kesäkurpitsaa.
Syöt kyllä tosi vähän. Et varmaan tuolla ruokavaliolla kauan jaksa ja sitten tulee se kuuluisa repsahdus taas.
Ala syödä kunnon ruokaa ja niitä kasviksia vähintään 500 g päivässä.
Mikä noissa kasviksissa on kun niitä pitääsuositella ja muka syödä paljon ja koko ajan ja kaikkien ja aina ja ikuisesti. Miettikää aikaa 200 vuotta taaksepäin, esim marras-toukokuu. Kuinka paljon syötiin kasviksia? Joka päivä? Suomessa?
Tollasella kasvisten ahtaamisella aiheuttaa vain oksalaattimyrkytyksen itselleen.
Miksi syöt noin vähän kasviksia?
Minä syön todella paljon kasviksia ja lisäksi kalaa, kanaa ja kananmunia, siemeniä ja pähkinöitä sekä luonnonjogurttia ja marjoja.