Miten masennuksesta toipuu?
Kommentit (23)
Terapiaa jos paha elämönvaihe jo ohi mut masennus persistoi. Aikaa. Armollinen suhtautuminen itseen. Tekee asioita joista nauttii, edes vähän, pieniä mukavia juttuja.
Itsereflektio, liikunta, ruokavalio, rakkaus, ymmärrys
Kuulemma lenkkeilemällä, meditoimalla ja ottamalla itseään niskasta kiinni. En ole huomannut mitään vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Löytämällä hyvän lääkkeen.
Miksi alapeukut? Juuri katselin, että esim. sari essayhahin tytär parani, kun kymmenes lääke olikin sopiva. Kertoi Tiktokissa.
Omaa ajattelua muuttamalla ja olemalla armollisempi itseään kohtaan.
Minulla ainoat mikä auttoi oli lääke. Terapia ja puhuminen eivät vieneet fyysistä pahaa oloa pois. Siihen auttoi vain lääke.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainoat mikä auttoi oli lääke. Terapia ja puhuminen eivät vieneet fyysistä pahaa oloa pois. Siihen auttoi vain lääke.
Heikkenikö orgasminsaantikyky? Tuota pelkään.
Luopuu kaikesta mikä kuormittaa tai tuottaa pahaa oloa. Alkaa tehdä asioita, joista nauttii tai jotka tuo iloa.
Masennuksesta toipuu, kun selvittää syyn masennukselle ja keksii ratkaisuja sille.
Vierailija kirjoitti:
liikunta, ruokavalio
Ei mitään vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko masentuneella haluja seksiin? Itseäni ei olisi voinut vähempää kiinnostaa.
1. Välttämällä tätä palstaa.
2. Välttämättä lannistavia ja negatiivisia ihmisiä.
3. Liikkumalla luonnossa.
4. Opettelemalla asettamaan rajat.
5. Viettämällä aikaa vain ihmisten, jotka ovat empaattisia ja kilttejä ja arvostavia muita kohtaan, kanssa.
9 mm parabellum vaatekaapista niin kyllä masennukset lähtee.
Masennukseen on aina joku syy. Se voi olla esim surematonta surua, pitkään jatkuneen stressin seurausta(uupumusta) jne. Pitää tutkia sisintään niin kauan, että syy selviää. Sitten varmaan helpompi lähteä "hoitamaan".
Jari Sillanpään musiikki auttaa akuuttiin hätään.
Sun kohdalla polku haarautuu
Ja elämänlangat solmuun kietoutuu
Sen verkkoon sotkeutuu
Huuhah!!
Sen jälkeen keskusteluapua, rutiineja ja lääkitys. Ja tilanteen hyväksymistä. Hieman liikuntaa ja kunnon yöunia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko masentuneella haluja seksiin? Itseäni ei olisi voinut vähempää kiinnostaa.
Kyllä minulla ainakin on.
Vaihtamalla lannistavan elinympäristön parempaan ja empaattisempaan.