Olen 22 vuotias naimisissa oleva tyttö
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tytöttelet itseäsi?
Menin itsekin 22v naimisiin, nyt 30v 3 lapsen äiti ja yliopistotutkinto taskussa.
Olen samanikäinen ja vähän väliä joku pällistelee sitä miten näin nuori tyttö voi olla jo yliopistossa.
Otit varmaan miehen nimen kun se on Kullikseeeeen tai Kyllikseen, ja itse olet Pönttönen.
Vierailija kirjoitti:
Miten kauan ja mitä olet opiskellut? Miksi menit noin nuorena avioon?
Ei tuo mitenkään nuorena ole naimisissa.
Miksi 22-vuotiaana pidät itseäsi tyttönä?
Vierailija kirjoitti:
Mites ne villit vuodet?
Oih, kyllä ehdin villitellä ennen kuin menin naimisiin.
345 yhden yön panoa oli, kaiken väristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani 40+ ihmiset katuvat sitä, jos ovat sitoutuneet liian nuorina. Onneksi niitä ei ole kovin monta.
Samoin ne katuu jotka ovat käyttäneet koko nuoruuden biletykseen ja per seen jakamiseen kymmenille eri miehille.
Miten nuo liittyvät toisiinsa? Biletän paljon, mutta kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T31
Miksi vastaat tuon saman joka ketjuun?
Liian aikaisin menit. Tulet katumaan myöhemmin elämätöntä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani 40+ ihmiset katuvat sitä, jos ovat sitoutuneet liian nuorina. Onneksi niitä ei ole kovin monta.
No minä en olekaan sinun tuttusi. Menin naimisiin 24-vuotiaana ja nyt on 31 vuotta yhteiseloa. En ole katunut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tytöttelet itseäsi?
Menin itsekin 22v naimisiin, nyt 30v 3 lapsen äiti ja yliopistotutkinto taskussa.
Ja edelleen tyttö.
Tämä. Ihminen on fyysisesti keskenkasvuinen aivoistaan vähintään 30v asti. Fyysisesti keskenkasvuinen ei ole aikuinen.
https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…