Olen 22 vuotias naimisissa oleva tyttö
Kommentit (93)
Miksi tytöttelet itseäsi kun olet aikuinen nainen jo?
Luuletko olevasi jotenkin poikkeava vai mikä pointti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani 40+ ihmiset katuvat sitä, jos ovat sitoutuneet liian nuorina. Onneksi niitä ei ole kovin monta.
Katuvat miksi. Itse ainakin olen ikuisesti onnellinen et tajusin mennä naimisiin ja tehdä lapset kun olin vielä nuori ja terve. Ei olis onnistunut enää 30+
Vierailija kirjoitti:
Olet nainen
Miksi sitten kaikki tytöttelevät 3-kymppistäkin? Myös ne jotka sellaisesta suuttuvat itse.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani 40+ ihmiset katuvat sitä, jos ovat sitoutuneet liian nuorina. Onneksi niitä ei ole kovin monta.
Samoin ne katuu jotka ovat käyttäneet koko nuoruuden biletykseen ja per seen jakamiseen kymmenille eri miehille.
Vierailija kirjoitti:
Naimisiinmeno on niille jotka eivät kykene sitoutumaan. Kun suhteessa on mukana ulkopuolisia pakotteita, helpottavat ne yhdessä pysymistä jos siihen ei muuten kykenisi/tahtoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kauan ja mitä olet opiskellut? Miksi menit noin nuorena avioon?
Olen opiskellut kosmetologi linjalla ammatti koulussa. Mieheni löysi minut somesta, ja opinnot sitten jäivät.
Huutonaurua. Pakko olla provo noilla virheillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin ne katuu jotka ovat käyttäneet koko nuoruuden biletykseen ja per seen jakamiseen kymmenille eri miehille.
Miten nuo liittyvät toisiinsa? Biletän paljon, mutta kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katuvat miksi. Itse ainakin olen ikuisesti onnellinen et tajusin mennä naimisiin ja tehdä lapset kun olin vielä nuori ja terve. Ei olis onnistunut enää 30+
Samoin täällä.
Omat lapset saivat lapsia vasta kolmekymppisinä, joten olen hyvin ennättänyt ja jaksanut rientää myös lastenlasten perässä.
Vierailija kirjoitti:
Opiskeletko vai oletko jo työelämässä?
En ole työ elämässä tällä hetkellä.
Et sinä mikään tyttö ole vaan jo vähän iäkäs nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tytöt eivät ole naimisissa. Naiset ja rouvat ovat. Haluatko kysyä jotain minulta? Olen kaikkien alojen asiantuntija.
Ei tule mieleen mitään kysyttävää sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä mikään tyttö ole vaan jo vähän iäkäs nainen.
Totta. Seksikkäät tytöt ovat parhaimmillaan 15-19-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo liittyvät toisiinsa? Biletän paljon, mutta kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T31
Sinuun ei ole päästy tekemään tarpeita? Oletko vessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T31
Tekemään tarpeitaan?!?! 😮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kauan ja mitä olet opiskellut? Miksi menit noin nuorena avioon?
Olen opiskellut kosmetologi linjalla ammatti koulussa. Mieheni löysi minut somesta, ja opinnot sitten jäivät.
Ei ole ainakaan kielioppi päähän mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Annatko miehellesi kakkosta?
Sinun piti vastata kysymyksiin??