Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 25+5 ja emättimeen vihloo..

16.12.2006 |

välillä en tiedä onko vihlonta/jomotus emättimessä vai nivusissa. kun istun niin yhtäkkiä saattaa ikävästi vihlasta emättimen perältä. ja sängyssä asentoa vaihtaessa vihlonta tuntuu lähinnä nivusen kohdalla. todella kummallista..muuten kaikki ok. toivon että kaikki silti kunnossa. kuulostaako tutulta??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt miten kipua kuvailisin täällä, ja että löytyykö keltään muulta samoja vaivoja. On aika ilkeitä vihlasuja, mutta mistäköhän johtuu? En usko olevan kuitenkaan vaarallista...vai?

Vierailija
2/5 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiskohan olla liitoskipuja nuo kivut? minä pelkään että oisko joku emätintulehdus..mutta toisaalta, minulla ei ole mitään vuotoja tai kirvelyä. tämä raskausaika on välillä niin outoa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun niistä yhdestä ketjusta luin, niin mun oireet ei ihan niiltä kuulostanut.

Mutta luulen kyllä että on jonkunlaista liitoskipua, koska raskausaikanahan paikat antaa pikkuhiljaa periksi, ja kun paikat kypsät, niin sittenhän synnyty alkaa.

Joten olen omassa pikku päässäni miettinyt että normaaleja " venymisestä" ja " paikkojen periksi antamisesta" johtuvia kipuja.

Onko raskausaikana päivää jolloin joku asia EI askarruttaisi mieltä?? :)

Vierailija
4/5 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla tässä raskaudessa ollut jo rv 20 lähtien ja välillä tosi kovana. Esikoisen kanssa ei alkanut näin aikaisin, mutta nauvolan mukaan juuri pieni ikäero voi vielä pahemtaa tätä kun vauva painaa mahassa helpommin alas (siis kun paikat ei vielä niin täysin palautuneet). Ikävä vaiva on, mutta onneksi täysin vaaraton, kunhan vaan itse kärvistelee.

Tipy+ipana 1v3kk+papuliini rv 32+1

Vierailija
5/5 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa vihlontaa juuri samoihin aikoihin alkoi minullakin. Kävin lääkärillä ja kaikki oli kunnossa, ilmeni että lapsi on jo kääntynyt pää alaspäin ja luultavasti hän painaa omilla pään liikkeillään emättimen/lantion pohjassa olevaa hermoa ja siitä vihlova äkillinen lyhytaikainen vihlaisu. Eli vauva se siellä nyökyttelee!

Tietty jos tulee verenvuotoa tms, sitten on kyseessä jokin muu joka täytyy tarkastuttaa erikseen.