Kiva kiva. Aktiiviaikani naisena pilattu "tasoita latvat kerran kuussa" soopalla. Nyt sit 48v pitkä taipuisa blondi surffitukka. No onpahan omaksi iloksi.
Vuosikymmenet tuli katkottua.
No, puumaelåmä kutsuu.
Kommentit (74)
Uskotko muutenkin kaiken mitä naistenlehdet sulle syöttää?
Aha?
En kyllä ymmärtänyt, että mikä oli ongelma vai oliko ongelmaa ollenkaan.
Mitäs uskot kaiken mitä akkojenlehdet jauhavat.
Ensin ei, sitten taas juu.
Vierailija kirjoitti:
Omat aivot ei toimineet ennen 48 vuoden ikää, vai mikä tässä on pointtina?
Ei toiminu ei.
Ap
Naiset pätkäisee polkkatukaksi pitkät hiukset kun se niin voimaannuttaa!
Minä kyllä olen aina osannut kattoa, että milloin on latvat siinä kunnossa, että ne pitää pätkiä.
Nykyään on lyhyt tukka, kun vaihdevuodet vei hiukset :(
Vierailija kirjoitti:
Naiset pätkäisee polkkatukaksi ne hapsuiset säälittävät hiirenhännät jotka on täynnä kaksihaaraisia. Ja onneksi pätkiikin. Sormenpaksuiset letit ja poninhännät eivät kaunista ketään.
Vierailija kirjoitti:
Aha?
En kyllä ymmärtänyt, että mikä oli ongelma vai oliko ongelmaa ollenkaan.
Vanha täti luulee että joku merkityksetön yksityiskohta on aiheuttanut kaikki aiemmat ongelmat ettei vaan tarvitsisi katsoa peiliin sitä todellista ongelmienaiheuttajaa.
Ei ne pitkät haivenet nuorenna, ellei ole paksut hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pätkäisee polkkatukaksi ne hapsuiset säälittävät hiirenhännät jotka on täynnä kaksihaaraisia. Ja onneksi pätkiikin. Sormenpaksuiset letit ja poninhännät eivät kaunista ketään.
Mitä? Hiuksia pitää leikata, jotta ne kaunistaisi? Minun tehtäväni ei ole kaunistautua jonkun tuntemattoman vastaantulijan vuoksi vaan hiukseni ovat juuri sen mittaiset, millaisissa itse viihdyn.
Jos tuolle linjalle lähdetään, niin pitäisi noudattaa jotakin ajantasaista muoti- ja kauneuskäsitystä, joka voi muuttua jopa puolessa vuodessa median toimesta aivan vastakkaiseksi.
Aktiiviaikasi naisena pilaantui kun tasoittelit hiustesi latvoja???
Siis missä ja kuka on väittänyt että hiukset pitäis joka kuukausi leikata, ja miksi ihmeessä olet uskonut?
Vierailija kirjoitti:
Surffitukka! 😀
Joo, hetken jo mietin että siirryinkö vuoteen 2013 Stella Harasekin blogiin.
Häh?
Millainen tukka on surffitukka, siis naisella?
Ja kuka idiootti muutenkaan käy kerran kuussa kampaajalla?
Leikkautan puolen vuoden välein 6cm pitkien hiusten latvoista, näin pysyy siistinä. Ei tulisi mieleenkään rampata kuukauden välein
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Millainen tukka on surffitukka, siis naisella?
Ja kuka idiootti muutenkaan käy kerran kuussa kampaajalla?
Siniseksi värjätyn lyhyen kananpersetukan eli smurffitukan vastakohta.
Olen aina halunnut surffitukan.
Olen kärsinyt aliravitsemuksesta ja menettänyt suurimman osan hiuksistani. Enää ne eivät kasva tuuheiksi mutta jonkin verran pituutta. Haaveilen samanlaisesta tukasta kuin edesmenneelläni mummollani eli pitkä luiru nutturalla.
Omat aivot ei toimineet ennen 48 vuoden ikää, vai mikä tässä on pointtina?